• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (монтаж, установка системи пожежної сигналізації) будівлі Закладу дошкільної освіти "Дюймовочка" Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою: вул. Добровольського, буд. 19, місто Горішні Плавні Кременчуцького району Полтавської області

Завершена

1 177 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 885.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2022 16:55 - 07.10.2022 16:50
Вимога
Відхилено

Акт огляду є дискримінацією!!

Номер: c511d4033631434dbc4ee69337c411d4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-03-009616-a.b1
Назва: Акт огляду є дискримінацією!!
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога в п. 2.7 Додатку 1 "Огляду обєкту Замовника в період уточнення" Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є заклади освіти ). Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акта обстеження об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт у період уточнень, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Замовником було встановлено замалий проміжок часу, оскільки оголошення було опубліковано Замовником 03.10.2022 року в 17:46, для його вичитки також учасникам необхідний час, а закінчення періоду уточнень – 07.10.2022 17:41, отже на проведення огляду учасники мали лише 4 робочих дні. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»), на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є неможливим, також існують проблеми з паливом для автомобілів (що в свою чергу створюють ще додаткові витрати для учасників). Також, обмеження внаслідок поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» продовжують діяти, їх ніхто не відміняв. Зараз продовжено дію карантину через коронавірус до 31 грудня 2022 року відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №928 від 19 серпня 2022 року «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України щодо запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Вимагаємо вилучити вимогу про огляд об’єкту в період уточнень, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Включена до Оголошення вимога, щодо ознайомлення з об’єктом виконання робіт, є об’єктивно необхідною, з метою визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції, оскільки розрахувати ціну пропозиції без ознайомлення з об’єктом в даному випадку не є неможливим. Дана вимога встановлена Замовником для Учасників (у тому числі потенційних) для оцінки Учасником власних можливостей (наявність кваліфікованих фахівців, матеріально-технічної бази, техніки тощо) та дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості обладнання пожежної сигналізації. Відповідно, Учасник, матиме можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, кошторисну документацію, і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що для якісного виконання даного виду робі, однієї лише технічної специфікації недостатньо, так як необхідно врахувати особливості монтажу обладнання Учасника саме на об’єкті Замовника, врахувати особливості щодо підключення до електричних мереж, під час виконання робіт, тощо. Наголошуємо на необхідності та важливості даної вимоги, оскільки виключно таким шляхом Учасники (у тому числі і потенційні) зможуть до моменту подання пропозиції у повній мірі ознайомитися з параметрами та характеристиками об’єкта, де будуть виконуватись роботи, правильно визначити порядок виконання даних робіт і умови виконання договору, що буде укладений за результатами даної процедури закупівлі, що в повній мірі відповідає принципам закупівлі встановлених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", серед яких відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виїзд потенційного Учасника на місце виконання робіт та оформлення акту огляду здійснюється у вказаний в оголошенні термін, у зв’язку з тим, що Учасник відвідавши об’єкт зможе задати замовнику через майданчик додаткові питання, що виникнуть у нього під час огляду. Звертаємо увагу, що Замовник є закладом дошкільної освіти, у якому постійно знаходяться діти, відповідно роботи зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу мають бути надані якісно та у встановлені строки. Об’єкт є таким, що експлуатується та не буде зупиняти свою роботу на час виконання робіт, що є предметом закупівлі, що так само необхідно врахувати при виконанні робіт. Також хочемо зазначити, що дана вимога встановлена Замовником, з метою уникнення відмови учасника-переможця від підписання договору за результатами аукціону, у зв’язку з: - виникненням технічної неспроможності виконання робіт; - неможливістю виїхати на об’єкт Замовника для виконання робіт, так як на багатьох територіях пересування є небезпечним, існує проблема з паливом для автомобілів, у зв’язку з воєнним станом по всій території України. Доводимо до вашого відома також і той факт, що вказана вимога не є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а також не обмежує кількість потенційних Учасників, бо будь-який Учасник має можливість відвідати об’єкт та оформити акт огляду, відповідно всі Учасники процедури закупівлі знаходяться у рівних умовах. Кожен потенційний учасник може відвідати заклад, з дотриманням маскового режиму (у зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19), у робочі години закладу освіти (які зазначено в оголошенні) й в супроводі відповідальної особи Замовника, яка має право підпису. Звертаємо вашу увагу на той факт, що до акту огляду немає спеціальних або певних вимог оформлення, він є довільної форми. Отже, немає потреби й обов’язковості зазначати назву Учасника, ставити печатку (за наявності). Достатньо просто прописати, наприклад: «Ми, представники Учасника, здійснили огляд об’єкту…», або будь-яке інше формулювання, з якого не випливає точної назви Учасника, адже це не є основною метою даної вимоги. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Беручи до уваги вказану норму законодавства про закупівлі, Замовником було вирішено включити до Оголошення дану вимогу щодо ознайомлення з об’єктом надання послуг. Отже, посилаючись на вищезазначене, Замовник не вважає за необхідне видалення з оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказаної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено