• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заходи з енергозбереження - капітальний ремонт покрівлі південного корпусу закладу дошкільної освіти ясла- садок № 5 "Росинка" Арцизької міської ради, місто Арциз, Болградський район, Одеська область

Закупівля здійснюється на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами внесеними згідно Постанови Кабінету Міністрів від 02.08.2022 року № 874)

Торги відмінено

1 645 961.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 229.81 UAH
Період оскарження: 03.10.2022 15:28 - 07.10.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Невідповідність положень тендерної документації

Номер: 6408829976ef40ad9fda787e62f122f0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-03-007674-a.b5
Назва: Невідповідність положень тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник. Вивчаючи положення тендерної документації було виявлено де-яких невідповідностей. А саме, IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції. - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, згідно пункту 5 розділу III цієї тендерної документації. Під пунктом 5 розділу ІІІ цієї документації знаходиться не те, чого ви вимагаєте. Під цім пунктом існує :"5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". - інформацією про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно пункту 6 розділу III цієї тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації. Під пунктом 6 розділу ІІІ цієї документації знаходиться не те, чого ви вимагаєте. Під цім пунктом існує: " 6. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг)". І знову пункт 5. - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно пункту 5 розділу III цієї тендерної документації; В пункті п'ятому знаходиться :" 5. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". Тому виникає невідповідність -учасник ні як не може пвдтвердити свою відповідність згідно вашої ссилки. Потребую змінити та привести до відповідності адресацію сносок в тексті тендерної документації. Інакше вам подалі не буде на що ссилатися під час перевірки пропозицій учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо проекту договора

Номер: 24e5c72431e3468e8eeff7f447fcccdc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-03-007674-a.b2
Назва: щодо проекту договора
Вимога:
11. Строк дії Договору 11.1. Договір набирає чинності з дня підписання його Сторонами і діє до 31 вересня 2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором. У вересні завжди було 30 днів. Вимагаю змінити дату в проекті договору відповідно до дійсності та тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до тендерної документації буде внесено та змінені строки дії договору закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Щодо деяких формулювань

Номер: 8ec179342c5e4c33804fd4b406466a7c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-03-007674-a.c1
Назва: Щодо деяких формулювань
Вимога:
Шановний замовник. Відсутність будь-яких запитань або уточнень, про що надається письмова згода, стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Щоб надати такого листа треба з'ясувати деяки положення з оголошення. IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції. 1) До листа згоди з договором додається погоджений договір. Погоджений з ким? Якщо ви маєте на увазі, що проект договору має бути підписан стороною учасника, то цього робити не можна. Тому що Договір є офіційним документом і підписуєтся між замовником та підрядником, а не між замовником та учасником. Тому вимагаю цей пункт видалити з вимог. Або сформулювати його інакше. 2) Після речення " Ускладі пропозиції подається фінансова звітність за попередній рік та баланс" вимагаю додати речення з наступним змістом:" Учасник спрощеної закупівлі, який зареєстрований на майданчиках-партнерах ProZorro, може позначити документи як конфіденційні, тоді ця інформація буде доступна для перегляду тільки Замовнику та контролюючим органам". Фінансова звітність учасника є конфіденціальною інформацією. 3)Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, при цьому учасники в складі пропозиції подають довідку в довільній формі відповідним обґрунтуванням причин ненадання такого документу. І далі "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником". Якщо документ не передбачен законодавством і тому не подається до тендерної пропозиції у складі тендерної документації навіщо давати довідку? Та ще і чимось обгрунтовану. Чим ії обгрунтувати? Або поясніть вимогу, або треба видаліть цю невідповідність з вимог. 4) Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Поясніть, будь ласка, що визначає фраза "частково сканований документ"?? Як визначити наскільки частково документ засканован? В яких одиницях виміру градуювати цю частковість - у відсотках чи в долях? Цю вимогу можно квалифікувати, як дискримінаційну тому що в одного учасника буде тільки трошечки недосканований документ, а в іншого учасника стількі ж, но вибір, в кого недосканованість більш-меньш остається за замовником.)) Вимагаю сформулювати вимогу інакше або видаліти цю вимогу з оголошення. Що означає ваше "та інше"? Усі вимоги до учасників мають мати закінчений вигляд. А значить бути прописаними з чітко вираженими заявами і не мають на увазі жодних двояких тлумачень. Під цю фразу "та інше" можна згодом підвести будь-яке ваше бажання щодо документів наданих одним учасником та не поданими іншим учасником. Вимагаю фразу "та інше" видалити з тексту оголошення як дискримінуючу учасників. 5) Відповідно до статті 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Не може бути віднесена до конфіденційної інформація, зазначена в частині першій і другій статті 13 цього Закону. Частині перша і друга статті 13 цього Закону Закону України «Про доступ до публічної інформації» стосується суб'єктів владних повноважень. Стаття 13. Розпорядники інформації 1. Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: 1) суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання; 2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів; 3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб'єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов'язаної з виконанням їхніх обов'язків; 4) суб'єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них. 2. До розпорядників інформації, зобов'язаних оприлюднювати та надавати за запитами інформацію, визначену в цій статті, у порядку, передбаченому цим Законом, прирівнюються суб'єкти господарювання, які володіють: 1) інформацією про стан довкілля; 2) інформацією про якість харчових продуктів і предметів побуту; 3) інформацією про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, що сталися або можуть статися і загрожують здоров'ю та безпеці громадян; 4) іншою інформацією, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідною інформацією) До чого ви сюди ці статті приєднали прошу проясніти. Або видалити цю вимогу в цієї редакції. У випадку, якщо Учасник при поданні тендерної пропозиції визначає інформацію конфіденційною на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua, в складі пропозиції необхідно надати (розмістити в Системі) доступний до перегляду відповідний документ учасника (Положення, Порядок, Процедура, тощо), який підтверджує, що доступ до цієї інформації обмежено Учасником. В іншому випадку, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам Документації.). На веб-порталі ПРОЗОРРО, в момент подання документації в електронну Систему, учасникам надається можливість позначити документи позначкою "конфидіційно". І немає ніякої потреби додавати "доступний до перегляду відповідний документ учасника (Положення, Порядок, Процедура, тощо), який підтверджує, що доступ до цієї інформації обмежено Учасником". Друга річ, що конфидіційною признається не все те, що захоче учасник. Та ці обмеження є на порталі. Тому вимагаю видаліти або відрегувати цей абзац з вимог. 6) Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Далі ви даєте перелік помилок із 12 пунктів. Нижче приписуєте " Вищезазначений перелік формальних помилок не є вичерпним". Змушений вас засмутити. Данний перелік згідно https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0715-20#Text НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від15.04.2020 № 710 з'являється виключно вичерпним. Тому потребую відрегувати цей параграф. У пункті 4. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону 7) 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (зразок №2). 2.2. В якості документального підтвердження трудових взаємовідносин з учасником надати: копії першої та останньої сторінки трудової книжки або копію наказу про прийняття на роботу або копію трудової угоди або копію цивільно-правового договору. Документи надаються на кожного працівника, що зазначений у довідці. В пункт 2.2. потребую доповнити реченням такого змісту: "Учасник спрощеної закупівлі, який зареєстрований на майданчиках-партнерах ProZorro, може позначити документи як конфіденційні, тоді ця інформація буде доступна для перегляду тільки Замовнику та контролюючим органам", тому що інформація про особисті дані з'являється кнфидіційною. Відповідно до статті 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою. 8) Абзац " Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції." потребую доповнити таким чином:" Замовник гарантує якщо ним під час розгляду тендерної пропозиції учасника.." і далі по тексту., тому що ви, замовники, тільки декларуєте таку можливість, але ніколи її не застосовуєте.)) 9)Вимоги тендерної документації, які дублюються в частині надання учасником одного і того ж документа декілька разів, можуть надаватися ним лише один раз. ??? Поясніть, будь ласка, яким чином учасник може багато разів дублювати вимоги тендерної документації, якщо не він їх створював? Вимоги, мається на увазі. А до того ж надавати один раз і лише? Що ви хотіли від учасників? Взагалі незрозумілий зміст тексту. Від слова зовсім. Вимагаю привести цей абзац до логічного підґрунтя і викласти вашу думку ясніше. 10) Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї процедури закупівлі. Шановний Замовник. Для того, щоб в учасників не виникало питань до вимог закупівлі, прошу обгрунтовано надати пояснення по всіх дев'яти пунктів вимог мені, як учаснику. Дякую.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так