-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу (Послуги щодо надання Замовнику ліцензії на право користування офісним програмним забезпеченням Microsoft 365 Бізнес Стандарт)
Завершена
333 029.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 665.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 665.15 UAH
Період оскарження:
03.10.2022 15:15 - 10.10.2022 15:00
Вимога
Відкликано скаржником
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
1518fc8d2f5c400b86a31554f90a9747
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-03-007329-a.b3
Назва:
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ТОВ «ДАТАСТРІМ» за результатами аукціону, який відбувся 17.10.2022 р. щодо закупівлі ДК 021:2015 48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу (Послуги щодо надання Замовнику ліцензії на право користування офісним програмним забезпеченням Microsoft 365 Бізнес Стандарт) у спрощеній закупівлі UA-2022-10-03-007329-a запропоновано ціну пропозиції 278 159,00 грн. без ПДВ.
ТОВ «ДАТАСТРІМ» вимагає скасувати рішення Тендерного комітету ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ" (протокол № 18 від 24.10.2022 р.) та визнати переможцем ТОВ «ДАТАСТРІМ» пропозиція якого повністю відповідає вимогам ТД Замовника та вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” і має більш економічно вигідну ціну.
Вимога – у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № П169-21_С04-відп_від 27.10.22_Micrasoft_365.docx 27.10.2022 16:49
Дата подачі:
26.10.2022 14:40
Вирішення:
Шановний учасник, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. В даній закупівлі приймання аналогів та/або еквіваленів не передбачено. Замовником вимагався партономер Microsoft - CFQ7TTC0LDPB, Ви запропонували - KLQ-00217, тобто запропонована Вами пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.10.2022 16:50
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
89c3f329318940709130086544a871df
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-03-007329-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Державною установою «Український інститут» (надалі – Замовник) було оголошено проведення спрощеної закупівлі: Послуги щодо надання Замовнику ліцензії на право користування офісним програмним забезпеченням Microsoft 365 Бізнес Стандарт за кодом ДК 021:2015 48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу (надалі – Закупівля).
Згідно інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-007329-a, свої пропозиції надали наступні учасники Закупівлі: Приватне акціонерне товариство «Київстар» (надалі – ПрАТ «Київстар», Товариство), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАТАСТРІМ», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІЗАРД СОФТ» та ТДВ «ІБФ ЛДС».
За результатами розгляду пропозицій: пропозиція Учасника ПрАТ «Київстар», за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, натомість прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ПрАТ «Київстар», оскільки пропозиція Учасника ПрАТ «Київстар» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
- листи та довідки надані Учасником, в супереч вимогам визначеним Замовником, не були засвідчені підписом уповноваженої посадової особи Учасника.
У зв’язку з відхиленням пропозиції Учасника ПрАТ «Київстар» складено Протокольне рішення уповноваженої особи Замовника Державної установи «Український інститут» № П169-17-С04-відх від 24 жовтня 2022 року .
Ознайомившись з відповідним рішенням Замовника, Учасник ПрАТ «Київстар» не погоджується з його висновками, вважає його безпідставним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.
Відповідно до оголошення Замовника про проведення спрощеної закупівлі (предмет закупівлі: ДК 021:2015 48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу (Послуги щодо надання Замовнику ліцензії на право користування офісним програмним забезпеченням Microsoft 365 Бізнес Стандарт)): Довідки та/або листи, які надає Учасник, повинні мати реєстраційний номер, дату та бути засвідчені підписом уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища, ініціалів та скріплені печаткою (у разі її застосування);
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів (зазначена вимога щодо накладання електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису не застосовується до Учасників-нерезидентів).
Для участі у Закупівлі Учасником ПрАТ «Київстар» у складі пропозиції було надано Замовнику такі документи:
- довідка про уповноважену особу учасника щодо підпису документів №1 від 11.10.2022 р.
- довідка щодо використання печатки №2 від 11.10.2022 р.;
- довідка про відсутність підстав ст. 17 №3 від 11.10.2022 р.;
- довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі ст. 17 №4 від 11.10.2022 р.;
- довідка щодо коду адміністративних послуг №5 від 11.10.2022 р.;
- гарантійний лист щодо захисту довкілля №6 від 11.10.2022 р.;
- довідка щодо об’єднання учасників №7 від 11.10.2022 р.;
- довідка щодо Статуту учасника №8 від 11.10.2022 р.;
- довідка, яка містить відомості про учасника №9 від 11.10.2022 р.;
- лист-згода на обробку персональних даних №10 від 11.10.2022 р.;
- лист-згода на обробку персональних даних_Прохоренко П.В. №11 від 11.10.2022 р.;
- лист про підтвердження офіційного статусу партнера компанії Microsoft №12 від 11.10.2022 р.;
- гарантійний лист щодо надання інформації №13 від 11.10.2022 р.;
- лист-пояснення щодо відсутності потреби у рішенні загальних зборів Учасника №14 від 11.10.2022 р.;
- довідка про відсутність обставин щодо відмови №15 від 11.10.2022 р.;
- гарантійний лист щодо укладення договору №16 від 11.10.2022 р.;
- довідка щодо надання ліцензій або дозволу №17 від 11.10.2022 р.;
- гарантійний лист щодо підтвердження якості програмного продукту Microsoft №18 від 11.10.2022 р.;
- довідка щодо незалучення субпідрядників_співвиконавців №19 від 11.10.2022 р.;
- лист-згода з технічними вимогами (Додаток 1) №20 від 11.10.2022 р.;
- лист-згода з проєктом договору (Додаток 4) №21 від 11.10.2022 р.;
- додаток 1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ №22 від 11.10.2022 р.;
- довідка про відповідність пропозиції технічним характеристикам (Додаток 1) №22.1 від 11.10.2022 р.;
- довідка про можливість надання послуг (згідно Додатку 1) №23 від 11.10.2022 р.;
- додаток 2. Довідка з інформацією про повне виконання двох аналогічних договорів №24 від 11.10.2022 р.;
- додаток 3. ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних №25 від 11.10.2022 р.;
- додаток 5. ЛИСТ-ГАРАНТІЯ №26 від 11.10.2022 р.;
- довідка про надання документів №27 від 11.10.2022 р.;
- довідка щодо вартості закупівлі №28 від 11.10.2022 р.;
- довідка щодо податкового статусу №29 від 11.10.2022 р.;
- довідка щодо надання документів пропозиції українською мовою №30 від 11.10.2022 р.;
- довідка про сертифікацію №31 від 11.10.2022 р.;
- лист-пояснення щодо надання фінансової звітності №32 від 11.10.2022 р.;
- довідка №33. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ від 11.10.2022 р.
Зазначені довідки/листи надані у формі окремих електронних документів через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи – начальника департаменту по роботі з державними підприємствами Прохоренка Павла Васильовича, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та тендерної документації Замовника.Відповідно до приписів статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з частиною другою статті 3 Закону Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно з частиною п’ятою статті 22 Закону Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Листи та довідки, надані Учасником ПрАТ «Київстар» та наведені у цій вимозі вище, є документами (матеріалами та інформацією) у розумінні Закону.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Надані Учасником ПрАТ «Київстар» Замовнику документи (листи та довідки, що були завантажені до електронної системи закупівель) успішно перевіряються на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
Так, під час здійснення перевірки УЕП/КЕП відображаються прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа).
Відтак, твердження Замовника, що листи та довідки, надані Учасником ПрАТ «Київстар» у складі своєї пропозиції, в супереч вимогам, визначеним Замовником, не були засвідчені підписом уповноваженої посадової особи Учасника, є такими, що не відповідають дійсності та не може бути підставою для відхилення пропозиції ПрАТ «Київстар» щодо Закупівлі відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
Частина двадцята статті 14 Закону передбачає, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
У зв’язку з цим та з метою забезпечення подальшої реалізації наданого
ПрАТ «Київстар» Законом права захисту своїх інтересів шляхом звернення, зокрема, до Державної аудиторської служби України через функціонал наявний на веб-порталі уповноваженого органу або до органу, у сфері управління якого знаходиться Замовник, керуючись статтями 12, 14 і 22 і Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції
ПрАТ «Київстар» умовам, визначеним Державною установою «Український інститут» як Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (Послуги щодо надання Замовнику ліцензії на право користування офісним програмним забезпеченням Microsoft 365 Бізнес Стандарт за кодом ДК 021:2015 48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 25.10.2022.1.p7s.pdf 26.10.2022 10:27
- Протокол № П169-20_С04-відп_від 27.10.22_Micrasoft_365.docx 27.10.2022 16:43
Дата подачі:
26.10.2022 10:27
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовником розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення про повернення ПрАТ «Київстар» на повторну кваліфікацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.10.2022 16:50
Вимога
Відхилено
Щодо предмету договору
Номер:
a0cb06a3a9814044a3dcc9467129313b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-03-007329-a.c1
Назва:
Щодо предмету договору
Вимога:
Доброго дня. Прохання привести проєкт договору про закупівлю у відповідність до його суті, а саме - прибрати з тексту Проєкту Договору слово «Послуги» оскільки предмет закупівлі відноситься до операцій з постачання програмної продукції/ операцій з програмною продукцією (що тимчасово звільнені від оподаткування ПДВ відповідно до пункту 261 підрозділу 2 розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року), і не може розцінюватись як надання послуг. Постачання програмної продукції підтверджується видатковими накладними та/або актами приймання-передачі програмної продукції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2022 11:58
Вирішення:
Шановний учасник, відповідно до п. 1.2 глави 1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету (далі – Інструкція), яку затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 року № 333, видатки на проведення публічних закупівель здійснюються за відповідними кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету залежно від економічної суті платежу.
В той же час, згідно із підпунктом 12 підпункту 2.2.4 пункту 2.2. глави 2 зазначеної Інструкції, придбання (постачання) програмного забезпечення (ліцензії на право користування програмним забезпеченням), на яке майнові права не передаються користувачу відноситься до КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних).
Отже, згідно з Інструкцією, провести оплату за договором постачання програмної продукції (ліцензії на право користування програмним забезпеченням) можливо лише як за Послуги.
Таким чином, відповідно до чинного законодавства, змінити умови договору не можливо.
Вимога відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено