• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34870 - Електричне лікарняне ліжко; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34870 - Електричне лікарняне ліжко; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34870 - Електричне лікарняне ліжко; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34870 - Електричне лікарняне ліжко; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 31163 - Каталка лежача адаптаційна код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 10531 - Приліжкова шафа

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * Згідно роз'яснення Міністерства економіки України від 12.09.2022 № 3323-04/64632-06 до визначення Кабінетом Міністрів України особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування згідно зі змінами відповідно до Закону № 2526-ІХ, закупівлі, розпочаті згідно із Законом або чинними нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, якими охоплюються питання закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану, завершуються відповідно до порядку, встановленого Законом або такими нормативно-правовими актами відповідно.

Торги відмінено

31 447 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 157 235.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2022 15:10 - 31.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо поділу на лоти та зміни вимог до функціональних ліжок

Номер: ca7e1daed407416887a0abf4acc56aac
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-03-007194-a.a1
Назва: Щодо поділу на лоти та зміни вимог до функціональних ліжок
Вимога:
Доброго дня! Вивчаючи тендерну документацію нами визначено умови які обмежують в участі у даній закупівлі учасників. Це стосується загального переліку і який не поділений на лоти, тим самим перешкоджає прийняти участь у закупівлі учасникам із наявністю меншої кількості товару або вузькоспеціалізованих. Також нами виявлено вимогу до однієї із позицій (міститься у Медико-технічних вимогах до ліжка функціонального типу 4 – 132 комп. в пункті 5 з «Секції ложа з ABS-платику»), яка обмежує участь лише учасникам із окремими товарами і залишає поза увагою тих, які готові запропнувати товар в якому наявний інший тип пластику, але не впливає на якість в гіршу сторону. Дані дві умови обмежує конкуренцію серед учасників і дискримінує інших учасників ринку. Тим самим порушуються основоположні принципи закупівель передбачені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, враховуючи вищенаведене, вимагаємо поділити позиції за лотами для уникнення обмеженої участі компаній. А також змінити формулювання в Медико-технічних вимогах до ліжка функціонального типу 4 – 132 комп. в пункті 5 з «Секції ложа з ABS-платику» на «Секції ложа з ABS-платику або HPL матеріалу» для розширення кола учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу «Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 – 33190000-8 – «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34870 - Електричне лікарняне ліжко; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34870 - Електричне лікарняне ліжко; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34870 - Електричне лікарняне ліжко; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34870 - Електричне лікарняне ліжко; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 31163 - Каталка лежача адаптаційна код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 10531 - Приліжкова шафа)» та повідомляє наступне. І. Щодо вимоги розділу закупівлі на лоти. Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі Порядок № 708). Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку № 708 визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно пункту 5 Порядку № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція викладена у листі Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Ця норма може застосовуватися для будь-яких предметів закупівлі, де такий поділ можливо здійснити в межах єдиної процедури закупівлі Виходячи зі змісту Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції" йдеться про те, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Потрібно зазначити, що аналогічну позицію займає і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що відображено неодноразово в її рішеннях, в тому числі в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року, № 504-р/пк-ск від 17.03.2016 року, № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року, № 7910-р/пк-пз від 14.04.2021 року та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року. У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та рішення Замовника не здійснювати поділу предмета закупівлі на лоти.. Щодо Ваших доводів, що перелічені позиції входять в різні номенклатурні групи та не можуть бути об’єднані між собою в одному лоті зазначаємо наступне. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі Порядок № 1082). Згідно пункту 14 Порядку № 1082 Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 Порядку № 1082, та інформація щодо: - назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; - коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до листа Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» у разі оприлюднення оголошень, передбачених Законом, а саме, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення конкурентного діалогу, оголошення про проведення торгів з обмеженою участю, оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, замовник крім загальної інформації про предмет закупівлі зазначає інформацію щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовником вказуються перелік конкретних найменувань товарів або послуг, які замовник закуповує в межах визначеного предмета закупівлі, із зазначенням цифрового коду Єдиного закупівельного словника, що найбільш відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі починаючи з четвертої цифри. Замовником дотримано вимоги Поряду № 1082 та визначено код предмету закупівлі за п’ятою цифрою Єдиного закупівельного словника, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета. Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника,, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. ІІ. Щодо вимоги внести зміни в пункт 5 з «Секції ложа з ABS-пластику» потрібно зазначити наступне. Згідно пункту 5 Медико-технічні вимоги до ліжка функціонального типу 4 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що секції ложа повинні бути з ABS-пластику. Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наголошуємо, що головною характеристикою ABS пластику є його висока механічна міцність та ударостійкість. Дана характеристика є вкрай важливою, оскільки нами планується використовувати дане ліжко з високим коефіцієнтом його обороту, що в рази збільшує знос виробу. Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.»
Статус вимоги: Відхилено