• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради

-

Завершена

812 779.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 063.90 UAH
Період оскарження: 28.11.2017 17:03 - 11.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо підтверджуюучих документів наявності та розташування в м. Херсоні

Номер: 274ab9f2255248eaa3305e376ba5607b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-28-003936-c.a2
Назва: Щодо підтверджуюучих документів наявності та розташування в м. Херсоні
Вимога:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовником встановлено такі «кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». В яких зазначено, що Учасник повинен надати документи, якими підтверджується наявність та розташування обладнання та матеріально – технічної бази у м. Херсоні. Як що замовник вимагає обов’язкової наявності офісу в м. Херсон, то дана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, що зареєстровані в інших містах України та мають усю відповідну матеріально технічну базу для виконання умов договору. Що в свою чергу суттєво обмежують коло учасників та порушують основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме ведуть до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Також відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з Цивільним кодексом України створення філій або відокремлених підрозділів у регіоні надання послуг та наявність чи відсутність в цих регіонах матеріальної бази є правом суб’єкта господарювання, а не його обов’язком. Ведення господарської діяльності у суб’єктів господарювання не обмежується якимось певним містом, районом чи областю. Згідно роз’яснень ДФС України, будь який суб’єкт господарювання провадить свою господарську діяльність по всій території України без обмежень, будь то поставка товарів, проведення робіт чи надання послуг. Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати послуги у сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ Тому можна стверджувати, що дані дискримінаційні вимоги в тендерній документації прописані під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення визначеними ст.17 п.1. Враховуючи викладене вважаємо, що вимоги Замовника в наданні документів, якими підтверджується наявність та розташування обладнання та матеріально – технічної бази у м. Херсоні, порушують ч.1. ст 3, ч. 3. ст. 5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дані вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу тендерної документації на закупівлю послуг з охорони приміщень виконавчого комітету Херсонської міської ради щодо наявності у учасників торгів обладнання та матеріально-технічної бази у м. Херсоні визначено замовником з метою забезпечення оперативного реагування, в разі порушення пропускного режиму в приміщеннях виконавчого комітету Херсонської міської ради, та виїзду на об’єкт оперативної групи.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Про Вік охоронців

Номер: bd291c20ef2c43509025ea66f486fb7b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-28-003936-c.c1
Назва: Про Вік охоронців
Вимога:
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», замовником встановлено наступну вимогу до працівників учасника: «вік працюючих повинен бути не нижче 20 років і не перевищувати 55 років» Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960) персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців, який не повинен перевищувати 55 років, адже в жодному законодавчому акті не встановлений граничний вік для працівників охоронної сфери, незрозуміло чим керувався Замовник обираючи вік саме до 55 років. Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів. Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та вести відповідні зміни.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу тендерної документації щодо віку працюючих буде змінено наступним чином: вік працюючих повинен бути не нижче 18 років і не перевищувати пенсійного віку (60 років). Зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено