-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери (Сервер збереження даних)
Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами).
Завершена
14 979 284.01
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 896.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 74 896.42 UAH
Період оскарження:
30.09.2022 18:19 - 06.10.2022 10:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру UA-2022-09-30-007471-а
Номер:
e803e6a5c19a45eda0e03ac6950c4ad1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-007471-a.c3
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру UA-2022-09-30-007471-а
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЛ-АЙ-ТІ» (далі – Скаржник) брав участь у процедурі закупівлі UA-2022-09-30-007471-a на закупівлю «ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери (Сервер збереження даних)», яку проводить ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" (далі – Замовник). Протоколом від 25 жовтня 2022 року № 1737 (далі – Протокол розгляду) Замовник визнав переможцем спрощеної закупівлі - ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП".
У відповідності до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.»
Скаржник, ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", яку надав учасник по процедурі закупівлі UA-2022-09-30-007471-а, та порівнявши таку тендерну пропозицію з умовами тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери (Сервер збереження даних)» (далі – ТД), вважає, що тендерна пропозиція ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, що є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" згідно частини 13 статті 14 Закону, з підстав, які викладені Скаржником у Вимозі (Вих. № 3-1409/25 Від 27.10.2022р.), яка додається.
ПРОСИМО:
1. Прийняти ВИМОГУ, що стосується процедури закупівлі UA-2022-09-30-007471-а, - до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати:
- Протокол від 25 жовтня 2022 року № 1737, яким Замовник визнав переможцем спрощеної закупівлі - ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП",
- інші документи, що стосуються визнання переможцем ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" по процедурі закупівлі UA-2022-09-30-007471-а
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2022-09-30-007471-a.pdf 27.10.2022 14:55
Дата подачі:
27.10.2022 14:55
Вирішення:
"Добрий день, шановний учаснику!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. ДП «Медичні закупівлі України» взято до уваги зазначену у вимозі інформацію та, як організатором спрощеної закупівлі «ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери (Сервер збереження даних)» унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-09-30-007471-a, надіслано додатковий запит за роз’ясненням та підтвердженням відповідності технічним вимогам запропонованого до постачання товару учасником ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" до ТОВ «Делл Україна», офіційного представника виробника запропонованого товару, який своїм листом БН від 10 жовтня 2022 року, наданим ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" у складі його пропозиції до спрощеної закупівлі, підтвердив відповідність запропонованого учасником обладнання технічнім вимогам документації Оголошення."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо кінцевого споживача продукції
Номер:
e5d646b77b9d496b9724f6b1a863e487
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-007471-a.c2
Назва:
щодо кінцевого споживача продукції
Вимога:
Через наявність в закупівлі продукції, яка класифікована як продукція подвійного призначення, а саме - комутаторів та системи зберігання даних. просимо Вас надати інформацію про кінцевого споживача продукції, що закуповується. Через необхідність оформлення експортної ліцензії (https://www.gov.uk/guidance/export-controls-dual-use-items-software-and-technology-goods-for-torture-and-radioactive-sources , https://policy.trade.ec.europa.eu/help-exporters-and-importers/exporting-dual-use-items_en , https://www.bis.doc.gov/index.php/all-articles/2-uncategorized/91-dual-use-export-licenses ) та, відповідно, необхідність в ліцензії вказувати кінцевого споживача продукції подвійного призначення, для уникнення обмеження конкуренції та можливості здійснення поставки необхідно отримати перелік конкретних закладів де буде встановлена продукція подвійного призначення так як строки отримання експортної ліцензії на експорт продукції подвійного призначення безпосередньо впливають на терміни постачання. Звертаємо Вашу увагу, що через значний обсяг заявок на ліцензування (https://www.gov.uk/government/publications/notice-to-exporters-202211-ukraine-strategic-export-licences/notice-to-exporters-202211-ukraine-strategic-export-licence-processing) та необхідності отримання ліцензії в короткий час, перелік закладів має бути вказаний максимально точно. В іншому випадку це буде розглядатися як антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2022 08:46
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України" та повідомляємо наступне. Визначення кінцевих набувачів предмета закупівлі не належить до компетенцій ДП "Медзакупівлі України", оскільки це повноваження розпорядника бюджетних коштів, яким являється Міністерство охорони здоров'я України. Відповідно, розподіл предмета закупівлі між лікувальними закладими, розташованими на території України, крім тимчасово окупованих територій, здійснюється після завершення закупівлі та укладання договору. Також, звертаємо увагу, що внаслідок військових дій перелік таких лікувальних закладів може змінюватись та визначатись у відповідному розподілі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Постачання товару та гарантійний термін
Номер:
e5e6aacd1b7a4448abec3e32282a7807
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-007471-a.a1
Назва:
Постачання товару та гарантійний термін
Вимога:
Добрий день, для формування пропозиції для участі у даній спрощеній закупівлі необхідно враховувати перелік факторів що будуть впливати на формування цінової пропозиції. Згідно проекту договору, а саме пункту 1.5. Товар, який поставляється відповідно до цього Договору, призначений для використання закладами охорони здоров’я. Метою цього Договору є постачання Товару для його подальшої безкоштовної передачі у розумні терміни закладам охорони здоров’я, як кінцевим користувачам/набувачам Товару (далі - кінцевий набувач), отже Замовник уданому випадку не є кінцевим набувачем, що ускладнює формування цінової пропозиції для участі у закупівлі. Через відсутність інформації про кінцевих набувачів та їх місцезнаходження не можливо прорахувати витрати які мають бути закладені у вартість поставки товару, а також витрати на гарантійне обслуговування поставленого товару, на термін, не менше 36 (тридцять шість) місяців починаючи з дати його введення в експлуатацію. Вимоги до гарантійного обслуговування наведені у розділі 7 «Якість та гарантії», де пунктом 7.2. визначено наступне: Якість Товару, що постачається, гарантується ПОСТАЧАЛЬНИКОМ на термін, не менше 36 (тридцять шість) місяців починаючи з дати його введення в експлуатацію, та підтверджується гарантійним зобов’язанням на Товар (гарантійний лист, гарантійне свідоцтво тощо), наданим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. Гарантійне зобов’язання на Товар, надане ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, розповсюджується на все обладнання у складі Товару, у тому числі комплектуючі. Всі роботи, пов’язані з гарантійним ремонтом та/або обслуговуванням, виконуються ПОСТАЧАЛЬНИКОМ; а також визначено пунктом 7.2.1. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує пред’явнику гарантійного зобов’язання на Товар (гарантійного листа, гарантійного свідоцтва тощо), наданого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, його гарантійний ремонт та/або обслуговування, заміну неякісних (несправних) компонентів, які проводяться ПОСТАЧАЛЬНИКОМ безкоштовно протягом не менше 36 (тридцяти шести) місяців з моменту введення товару в експлуатацію. Усі витрати (у тому числі транспортні витрати, витрати на тестування Товару) пов’язані з виконанням вищезазначених дій, покладаються на ПОСТАЧАЛЬНИКА. Враховуючи перелічені пункти договору наголошуємо, що гарантійне обслуговування є вагомою складоваю формування цінової пропозиції, але відсутність інформації про кінцевих набувачів унеможливлює точність прорахунку вартості. Отже у підсумку вищенаведеного звертаємось до Замовника з вимогою, надати перелік всіх закладів охорони здоров'я, які мають бути кінцевими набувачами згідно даної спрощеної процедури закупівлі, що дозволить більш точно скласти цінову пропозицію враховуючи максимальну кількість факторів, що впливають на її формування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2022 20:06
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України" та повідомляємо наступне. Визначення кінцевих набувачів предмета закупівлі не належить до компетенцій ДП "Медзакупівлі України", оскільки це повноваження розпорядника бюджетних коштів, яким являється Міністерство охорони здоров'я України. Відповідно, розподіл предмета закупівлі між лікувальними закладими, розташованими на території України, крім тимчасово окупованих територій, здійснюється після завершення закупівлі та укладання договору. Також, звертаємо увагу, що внаслідок військових дій перелік таких лікувальних закладів може змінюватись та визначатись у відповідному розподілі.
Статус вимоги:
Відхилено