ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди,17 Шевченківського району м. Києва)
Відповідно до Положення про Державну установу «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» (далі - ТМО) ТМО є самостійним державним багатопрофільним закладом охорони здоров’я, який об’єднує в собі лікувально-профілактичні та інші заклади, що здійснюють на основі ліцензії медичне забезпечення осіб, які відповідно до законодавства мають право на медичне обслуговування в закладах охорони здоров’я МВС
У своїй діяльності ТМО керується Конституцією України, іншими законами України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами з питань антикорупційної діяльності, наказами МВС, МОЗ, нормативно-правовими актами з питань організації медичного обслуговування населення та цим Положенням.
Основними завданнями ТМО є надання медичної допомоги особам, які відповідно до законодавства мають право на медичне обслуговування в ЗОЗ МВС, за стандартами медичної допомоги.; організація в установленому порядку медичного забезпечення поліцейських та військовослужбовців Національної гвардії України, які постраждали при виконанні службових завдань під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, постраждали у бойових та воєнних діях, припинення групового порушення громадської безпеки і порядку чи масових заворушень, забезпечення громадської безпеки та охорони громадського порядку під час проведення зборів, мітингів, походів, демонстрацій та інших масових заходів, що створюють небезпеку для життя та здоров’я громадян, а також у разі участі в заходах з протидії тероризму, що спрямовується на запобігання ураженню або зменшення ступеня ураження вказаних осіб.
Разом із цим сфера охорона здоров’я та фармацевтична промисловість належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України.
Замовник інформує що послуги , які є предметом цього оголошення та договору необхідні Замовнику для виконання заходів, спрямованих на усунення аварійної ситуації фасаду будівлі стаціонару госпіталю.
Відповідно до Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» Абзацом 4 пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону про публічні закупівлі (у редакції з урахуванням Закону № 2526-IX від 16.08.2022). Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до аб.3 пп. 1 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» Установлено, що на період дії воєнного стану, Замовники здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи вищезазначене процедура закупівлі проводиться у зв’язку з нагальною потребою та з дотриманням постанови Кабінету міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами).
Торги відмінено
2 155 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 775.00 UAH
Період оскарження:30.09.2022 16:00 - 06.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:50e01ced592d4ab4ad8c5aea1cc4c650
Пов'язана кваліфікація:ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами, UA-EDR 35917370
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-30-006642-a.b3
Назва:Вимога щодо порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович не може погодитись з рішенням Замовника стосовно відхилення нашої пропозиції (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 17.10.2022р. №63/1-СП-В) по закупівлі ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди,17 Шевченківського району м. Києва) UA-2022-09-30-006642-a ● 2db400c08a4e409c8c3e1a77e64be8ee та з визначенням переможцем по закупівлі ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами (ПРОТОКОЛ №63/2-СП-В щодо розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника та визначення переможця спрощеної закупівлі від 18.10.2022р.), яке проводила Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» з наступних причин:
п.11 Підстави для відхилення пропозиції Оголошення:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Замовником була встановлена вимога:
Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 не менше 3.7.0), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у складі:
- Дефектний акт;
- Договірна ціна з пояснювальною запискою;
- Кошторисні розрахунки;
- Локальний(і) кошторис(и);
- Відомість ресурсів.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою.
При розгляді кошторису Учасника ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами нами було встановлено:
Локальний кошторис - нема печатки учасника;
Відомість ресурсів- нема печатки учасника;
Дефектний акт - нема печатки учасника;
Кошторисний розрахунок П130 - нема печатки учасника;
Кошторисний розрахунок П147 - нема печатки учасника;
Розрахунки - нема печатки учасника;
У своїй відповіді від 20.10.2022р. на подану вимогу Замовник зазначає, що «Твердження Скаржника, що все, що прямо не передбачено тендерної документацією є протиправним не ґрунтується на вимогах законодавства та умовах тендеру. Головне, щоб було виконане те, що прямо передбачене тендерною документацією». Але це вимога Оголошення «Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 не менше 3.7.0), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника».
Кошторис ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами не відповідає цим умовам, тим більш, що окрім відсутності печатки Учасника на кошторисних розрахунках, також стоїть підпис не керівника Учасника, який підписав інші документи пропозиції. Для приклада надаємо 17.Лист та Локальний кошторис на будівельні роботи.
Ствердження Замовника, що «ТМО МВС України по м. Києву» запитала у ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами оригінали документів, з яких були виготовлені сканкопії і подані на сайт, для порівняння. ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами надали до ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» пакет документів. При їх огляді було встановлено що всі документи що подані на сайт відповідають оригіналам наданим Учасником» не відповідає дійсності.
Також, Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович наполягає на тому, що пропозиція учасника ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами містить накладну печатку.
Тобто, пропозиція учасника ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п.11 Підстави для відхилення пропозиції Оголошення.
Замовник також відповів, що «Скаржник не наводить конкретних порушень ним вимог Тендерної документації. Твердження Скаржника, що все, що прямо не передбачено тендерної документацією є протиправним не ґрунтується на вимогах законодавства та умовахтендеру».
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович повністю впевнен, шо цих аргументів більш ніж достатньо для позову в суд.
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2. максимальна економія та ефективність.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Вимагаємо
Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 17.10.2022р. №63/1-СП-В) по закупівлі ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди,17 Шевченківського району м. Києва) UA-2022-09-30-006642-a ● 2db400c08a4e409c8c3e1a77e64be8ee та з визначенням переможцем по закупівлі ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами (ПРОТОКОЛ №63/2-СП-В щодо розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника та визначення переможця спрощеної закупівлі від 18.10.2022р.)
У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо змушені звернутись до суду.
Вирішення:Шановний учаснику.
Прийнято рішення відмінити Закупівлю відповідно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:6b51784751764c7192aeeae92e884280
Пов'язана кваліфікація:ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами, UA-EDR 35917370
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-30-006642-a.c2
Назва:Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович не може погодитись з рішенням Замовника стосовно відхилення нашої пропозиції (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 17.10.2022р. №63/1-СП-В) по закупівлі ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди,17 Шевченківського району м. Києва) UA-2022-09-30-006642-a ● 2db400c08a4e409c8c3e1a77e64be8ee та з визначенням переможцем по закупівлі ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами (ПРОТОКОЛ №63/2-СП-В щодо розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника та визначення переможця спрощеної закупівлі від 18.10.2022р.), яке проводила Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» з наступних причин:
п.11 Підстави для відхилення пропозиції Оголошення:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Жодних умов щодо підпису документів пропозиції не було.
Замовник зазначає, що при перевірці наданих згідно оголошення документів виявлено недоліки. Встановлено що на документацію, що була надана з пропозицією, підпис керівника
(уповноваженої особи) і печатка (ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ), накладені за
допомогою комп’ютерних технологій, тобто мають ознаки фальсифікацій.
Шановний Замовник, наше підприємство у зв’язку з російською воєнною агресією та обстрілами наших міст вимушене працювати у віддаленному режимі. Тим більш, що на пропозицію накладено КЕП.
За визначенням підпункту 23 пункту 1 розділу I Закону України «Про електронні довірчі послуги» КЕП - це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. Система цифрового підпису припускає, що кожен користувач мережі має свій особистий ключ (що зберігається в таємниці), який використовується для формування підпису, а також відповідний цьому особистому ключу відкритий ключ, відомий решті користувачів мережі і призначений для перевірки підпису. Цифровий підпис обчислюється на основі особистого ключа відправника інформації й власне інформаційних бітів документу (файлу). Спосіб обчислення цифрового підпису гарантує, що знання відкритого ключа не може призвести до підробки підпису.
Тим більш не зрозуміло це відхилення у зв’язку з тим, що Замовник визначив переможцем по закупівлі ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами, яке так само оформило документи. Надаємо приклад у вигляді 1 Гарантійний лист виконання робіт, який надав цей Учасник. Навіть без експертного звіту, за допомогою програми www.ilovepdf.com документ конвертується у формат word, де чітко видно накладну печатку та ПІБ керівника. Проведіть тоді експертний звіт і щодо цього Учасника.
Також, Замовником була встановлена вимога:
Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 не менше 3.7.0), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у складі:
- Дефектний акт;
- Договірна ціна з пояснювальною запискою;
- Кошторисні розрахунки;
- Локальний(і) кошторис(и);
- Відомість ресурсів.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою.
При розгляді кошторису Учасника ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами нами було встановлено:
Локальний кошторис - нема печатки учасника;
Відомість ресурсів- нема печатки учасника;
Дефектний акт - нема печатки учасника;
Кошторисний розрахунок П130 - нема печатки учасника;
Кошторисний розрахунок П147 - нема печатки учасника;
Розрахунки - нема печатки учасника;
Тобто, пропозиція учасника ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п.11 Підстави для відхилення пропозиції Оголошення.
Шановний Замовник, під час дії в нашій країні воєнного стану як ніколи потрібна максимальна економія та ефективність. При очікуваній вартості закупівлі 2 155 000,00 грн., пропозиція ФОП Оганесян А.А. склала 1 955 093,00 грн. Пропозиція ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами склала 2 152 258,10 грн. Тобто, Замовник відхилив пропозицію ФОП Оганесян А.А. на 200 тис. грн. вигіднішу за пропозицію ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами за не об’єктивними та незаконними підставами.
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
2. максимальна економія та ефективність.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Вимагаємо
Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 17.10.2022р. №63/1-СП-В) по закупівлі ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди,17 Шевченківського району м. Києва) UA-2022-09-30-006642-a ● 2db400c08a4e409c8c3e1a77e64be8ee та з визначенням переможцем по закупівлі ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами (ПРОТОКОЛ №63/2-СП-В щодо розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника та визначення переможця спрощеної закупівлі від 18.10.2022р.)
Шановний Замовник! Згідно ст. 16414 КУПАП оцінка тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої конкурсної пропозиції, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 25 500 до 51 000 гривень штрафу, від 51 000 до 85 000 гривень — якщо таке порушення уже мало місце цього року.
Однією з підстав для накладання штрафує безпідставне відхилення тендерних пропозицій.
У разі ігнорування нашої вимоги, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо змушені написати негативний відгук про порушення законодавства Замовником у DOZORRO та звернутись до суду.
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ
Ваша вимога , уповноваженою особою ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» уважно розглянута.
Інформуємо що згідно оголошення до закупівлі Учасник зобов’язаний надати наступні документи завірені особистим підписом та печаткою, а саме: документи:
1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується (у складі пропозиції) випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (оригінал одного із вказаних документів, або копію такого документа, завірену власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитком печатки у разі її використання ).
2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку), завірена печаткою Учасника у разі її використання і підписом уповноваженої особи Учасника.
3. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 не менше 3.7.0), пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у складі:
- Дефектний акт;
- Договірна ціна з пояснювальною запискою; -
- Кошторисні розрахунки;
- Локальний(і) кошторис(и);
- Відомість ресурсів.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою
Вказані документи повинні бути завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) учасника.
4. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою**, в якому зазначається інформація, щодо залучення або незалучення субпідрядних організацій до виконання Робіт. У разі, якщо до виконання Робіт будуть залучатися субпідрядні організації, Учасник повинен надати: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою***, в якому зазначається: Інформація (найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання послуг/робіт як субпідрядника; Перелік Робіт, передбачених дефектними актами, які буде виконувати кожна субпідрядна організація.
При дослідженні даних документів встановлено що дані документи підписані
При перевірці наданих згідно оголошення документів Замовником виявлено недоліки.
Встановлено що на документацію, що була надана з пропозицією, підпис керівника (уповноваженої особи) і печатка (ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ), накладені за допомогою комп’ютерних технологій, тобто мають ознаки фальсифікацій.
Окрім того, у документах печатка ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ та сертифікованого інженера-проектувальника - розмита, нижня частина печатки обрізана, печатка різна за розміром або овальна, у цих документах печатка та підпис з однаковим кутом нахилу. При роздрукуванні будь-якого із цих документів чітко видний сірий квадрат (з підписом та печаткою), який вставлявся в ці документи, за допомогою комп’ютерних технологій та мають явні ознаки підроблення. Дані обставини є фактичним описом с фотокопій документів та не потребують спеціальних знань. Опис документів та їх оцінка здійснюється за принципом «бачу як воно фактично є».
Для усунення сумнівів у достовірності наданої документації, ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» запитала у ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ оригінали документів, з яких були виготовлені сканкопії і подані на сайт, для порівняння. ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ надали до ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» пакет документів. Але при їх огляді було встановлено що більша їх частина роздрукована із кабінету Учасника (тобто оригінали даних документів відсутні), На інших при порівнянні примірників поданих на сайт та наданих оригіналів, Замовником встановлено що вони різні, (оригінали не співпадають з поданими на сайт документами).
Посилання у скарзі ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ на те, що відповідно до абзацу третього ч. 3 ст.12 Закону № 922 законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" - тендерна пропозиція була підписана електронним цифровим підписом уповноваженої особи не приймається до уваги, оскільки мова йде в тому числі про документи, які повинні бути підписані іншими особами, ніж уповноважена особа, яка наклала електронний підпис при поданні документів.
Згідно п. 4 статті 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги", що кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису, немає ніякого відношення до фактичних обставин справи. Кваліфікований електронний підпис Учасника уповноваженою особою під сумнів не ставиться. Документи, які за думкою уповноваженої особи , змонтовані за допомогою комп’ютерних технологій, повинні мати інші підписи інших осіб, ніж уповноважена особа, яка подавала документи та поставила електронний цифровий підпис. Один електронний підпис при поданні документів, що засвідчує факт подання документів та участі у тендері, не може замінювати (підміняти) підписи на паперових документах, сканкопії яких надані для проведення тендеру. Кожний документ підлягає підпису окремо.
Разом із цим встановлено що КЕП Учасника ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ накладений із 44 позицій лише на 8, а саме на: КЕП 6.Витяг ЄДР 05.10.2022.pdf.p7s, КЕП Додаток 1 Ліцензія, договір АВК 31.07.2023.pdf.p7s, КЕП Витяг-350765-ОГАНЕСЯН-2022-10-05.pdf.p7s, КЕП 14.Договір+поліс кошторисника.pdf.p7s, КЕП 12.Договір оренди №2.pdf.p7s, КЕП 17.Аналогічний договір ДПС+акти+відгук.pdf.p7s, КЕП 19.Цивільно-правові договори.pdf.p7s, КЕП sign.p7s (Електронна тендерна пропозиція). Всі інші документи ні КЕП ні ЕЦП Учасником не підписані.
Для зняття сумнівів ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» була проведена експертиза.
ДУ «ТМО МВС України по місту Києву» отримали висновок експерта Михайлова Володимира Олександровича (свідоцтво про присвоєння кваліфікації судового експерта за експертними спеціальностями 2.1. «Дослідження реквізитів документів», 2.3. «Дослідження друкарських форм та інших засобів виготовлення документів» (свідоцтво №7127 видане ЕКК МВС України від 14.05.2005) щодо проведення технічного дослідження документів поданих ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ, для участі в закупівлі за експертними спеціальностями 2.1. «Дослідження реквізитів документів», 2.3.«Дослідження друкарських форм та інших засобів виготовлення документів».
Згідно висновку ... Виявлені ознаки свідчать про те, що всі досліджуванні зображення друкованого тексту, граф, зображення підписів від імені Оганесяна Агвана Арамовича та відбитків круглої печатки: «ФОП «ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ» Ідентифікаційний код 3525516697», а також інші зображення підписів та відбитків круглих печаток на наданих на дослідження технічних зображеннях документів тендерної документації, що були подані для участі у торгах ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ, за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва) – виконані струменево-крапельним способом друку за допомогою копіювально- множильної техніки (принтер, копіювальний апарат, поліграфічне обладнання тощо).
Технічні зображення яких було досліджено, а саме:
• довідки щодо субпідрядників ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ (вих. № 11 від 05.10.2022) на 1 арк.;
• наказу №1-к від 17.03.2021 ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ «Про надання права підпису» на 1 арк.;
• копії витягу з реєстру платників єдиного податку ФОН ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ від 12.08.2021 на 1 арк.;
• довідки про уповноважену особу ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ (вих. № 10 від 05.10.2022) на 1 арк.;
• дефектного акту на Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва на 1 арк.;
• договірної ціни на будівництво Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва, що здійснюється в 2022 році на 2 арк.;
• пояснювальної записки Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва, що здійснюється в 2022 році на 1 арк.;
• розрахунків № 1-4. «Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні
• роботи, тис. грн.», розрахунок № 9. «Розрахунок прибутку, тис. грн.», розрахунок № 10. «Кошти
• на покриття
• адміністративних витрат, тис. грн.», розрахунок № 13. «Податки, збори, обов’язкові платежі, тис. грн.», розрахунок № 14. «Витрати підрядника, що пов’язані з устаткуванням, тис. грн.» на 2 арк.;
• кошторисного розрахунку, № П-137 Єдиний податок за ставкою 5% на 1 арк.;
• підсумкової відомості ресурсів на 3 арк.;
• локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на Поточний ремонт Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» на 2 арк.;
• загальновиробничих витрат на будову Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва на 1 арк.;
• розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк.;
• об’єктного кошторису № 02-01 на будівництво: Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» на 1 арк.;
• зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Заходи з усунення аварійної ситуації поточний ремонт фасаду будівлі госпіталю ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» за адресою: вул. Платона Майбороди, 17 Шевченківського району м. Києва на 2 арк
Таким чином, ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ не виконані вимоги закону України «Про публічні закупівлі» та Оголошення, у зв’язку з тим що Замовником встановлений факт що підтверджують недоліки документів (документи виконані з використанням технічних засобів та способів монтажу, у супереч закону) документи, сканкопії яких розміщені на сайті публічних закупівель є нікчемними (не підписані уповноваженими особами).
Враховуючи вище викладене Вимога ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ, не підлягає задоволенню.
Щодо зауважень Скаржника стосовно Переможця
Щодо зауважень Скаржника стосовно Переможця, то Скаржник не наводить конкретних порушень ним вимог Тендерної документації. Твердження Скаржника, що все, що прямо не передбачено тендерної документацією є протиправним не ґрунтується на вимогах законодавства та умовах тендеру. Головне, щоб було виконане те, що прямо передбачене тендерною документацією.
Разом із цим для усунення сумнівів у достовірності наданої документації, ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» запитала у ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами оригінали документів, з яких були виготовлені сканкопії і подані на сайт, для порівняння. ДП Будівельно-монтажне управління Державного управління справами надали до ДУ «ТМО МВС України по м. Києву» пакет документів. При їх огляді було встановлено що всі документи що подані на сайт відповідають оригіналам наданим Учасником.
На підставі наведеного вище вважаємо, що всі зауваження наведені в Скарзі до тендерної пропозиції учасника є безпідставними.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Вирішена
дискрімінаційні умови
Номер:a0bf692a0c4a4ac3a72a09ac5f268de7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-30-006642-a.a1
Назва:дискрімінаційні умови
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику. Умовами оголошення
на спрощену закупівлю передбачається надання учасниками наступного документу: " копію ліцензії Учасника електронної закупівлі на право виконання робіт з додатком, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт, завірені підписом Учасника. (підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі доступ до якого є вільним)." Згідно Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" даний вид діяльності не потребує ліцензування. Вказана вами вимога порушує чинне законодавство України та встановлює дискримінаційні умови для учасників. Вимагаємо прибрати з оголошення вказану вище вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.10.2022 13:54
Вирішення:Доброго дня,шановний Учаснику.
Вашу вимогу задовільняємо,документація оголошення змінена.
Звертаємо Вашу увагу на те,що такі роботи потребують довідки на проведення робіт підвищеної небезпеки, відповідно чинного законодавства