• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу, пусконалагоджування охоронної сигналізації (Код ДК 021:2015 - 45310000-3 "Електромонтажні роботи")( Послуги з монтажу, пусконалагоджування охоронної сигналізації: ДК 45312200-9 - Встановлення систем охоронної сигналізації)

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження: 30.09.2022 15:11 - 06.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: a009ffc1103b40bfb749dec0a3467e91
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-30-005870-a.a3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник. Ви вимагаєте: "4) копія сертифікату власного (надати документ на підтвердження) інженера-проектувальника у частині кошторисної документації/сертифікат проходження курсу навчання з кошторисної справи." Просимо прибрати дану дискримінацію, оскільки якщо інженер отримав сертифікат, то він має виконувати певну роботу. до чого тут якесь додаткове навчання???? Прведіть документацію до норм чинного Законодавства України!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: копія сертифікату власного (надати документ на підтвердження) інженера-проектувальника у частині кошторисної документації/сертифікат проходження курсу навчання з кошторисної справи." В даній вимозі зазначено та/або. Складовою пропозиції є складання кошторисної документації саме тому зазначено наявність в учасника відповідного кваліфікованого працівника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 0439e39e6514434790e5a5181a3742fc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-30-005870-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційна вимога до учасників, а саме: "3) Свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації працівників зазначених в довідці про працівників щодо «Системи охоронної сигналізації. Частина 7.Правила застосування ДСТУ 50131-7:2014.» та Системи охоронного призначення. Позначення умовні графічні та літери. ДСТУ 4030:2001»." Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників! Ви як Замовник не маєте права вказувати учасникам чи направляти їх співробітників на проходження підвищення кваліфікації чи ні!!! Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: предметом закупівлі є Послуги з монтажу, пусконалагоджування охоронної сигналізації та складання по результатам роботи виконавчої документації (креслення, схеми, проект) Даний стандарт зазначає технічні вимоги до правил застосування систем охоронної сигналізації та їх всіх складових частин. Друга частина стандарту містить методи вибору систем охоронної сигналізації, закладання складових частин відповідної категорії безпеки. Стандарт також містить обов’язкові вимого до складання відповідної проектної та приймальної до експлуатації документації, маркування систем охоронної сигналізації. Кваліфіковані працівники потенційних учасників є запорукою надання якісних послуг, саме тому замовником встановлено такий критерій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: bac2f05d6a22460e9d36589acbf3e725
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-30-005870-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «9) Акт технічного обстеження (огляду) об’єкту (в якому погоджено обсяги робіт/послуг), обов’язково має бути підписаний Замовником. Акт, складається та погоджується з Замовником перед подачею пропозиції, в «Період уточнення». Враховуючи відсутність штатних спеціалістів з даного профілю у КНП ОМР “Обухівська БЛІЛ» , а також те, що встановлення охоронної сигналізації буде проводитися у закладі охорони здоров'я, який буде працювати у звичайному режимі, то учасники мають відвідати заклад з метою обстеження та для визначення всіх можливих витрат, з метою встановлення фактичних обсягів і видів послуг/робіт та коригування їх у разі необхідності, в період уточнення наполегливо рекомендується відвідати об’єкт потенційному Учаснику. Виїзд фахівця здійснюється для огляду об’єкта, уточнення об’єму робіт та замірів (огляд проводиться в присутності представника Замовника), за результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбиткою печатки та представника Учасника. У разі, якщо під час огляду об’єкта, уточнення об’єму робіт та замірів виявиться необхідність у виконанні додаткових обсягів і видів послуг/робіт, які не враховано в даних технічних вимогах, Учасник включає їх до закупівлі та при укладенні договору, яке відображається в Акті обстеження, однак при цьому ціна тендерної пропозиції не збільшується.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, повідомляємо, що жодним учасником не було спроби звязатися з нашим співробітником щодо організації проведнення обстеження обєкту. В штаті лікарні не має відповідного кваліфікованого співробтника для визначення обсягів робіт. В лікарні вже встановлені певні системи сигналізації, які необхідно враховувати при побудові нових саме тому встановлено критерій щодо проведення огляду обєкта
Статус вимоги: Відхилено