-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з розробки проєктно-кошторисної документації «Системи пожежної сигналізації (СПС), системи оповіщення про пожежу та керування евакуюванням (СО), автоматики систем протипожежного захисту (АСПЗ)
послуги з розробки проєктно-кошторисної документації «Системи пожежної сигналізації (СПС), системи оповіщення про пожежу та керування евакуюванням (СО), автоматики систем протипожежного захисту (АСПЗ)
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
30.09.2022 14:20 - 06.10.2022 14:21
Вимога
Вирішена
Скарга на неправомірні дії Замовника відносно дискваліфікації ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» та оскарження рішення замовника відносно оголошення ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" переможцем.
Номер:
173c73bdffe74152afa327761dd2b641
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-005273-a.a8
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника відносно дискваліфікації ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» та оскарження рішення замовника відносно оголошення ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" переможцем.
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЖБУДМОНТАЖ» приймає участь у закупівлі Київської міської рада з «Послуг з розробки проєктно-кошторисної документації «Системи пожежної сигналізації (СПС), системи оповіщення про пожежу та керування евакуюванням (СО), автоматики систем протипожежного захисту (АСПЗ)» Ідентифікатор закупівлі - UA-2022-09-30-005273-a., так 14.10.2022 року пропозицію ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» було акцептовано Замовником, проте «14» жовтня 2022 р. Рішенням уповноваженої особи пропозицію було відхилено за аргументацією, що «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі – документально не підтверджено наявності ліцензійного програмного забезпечення AutoCAD (або аналогічного).»
Керуючись ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме відповідно до п.14:
«Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.»
Вимагаємо надати додаткову аргументацію, чому саме пропозицію ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» було відхилено, оскільки Підприємством на виконання вимоги Замовника про надання документів, цитуємо: «1. Учасник/Виконавець повинен підтвердити наявність у нього ліцензійного програмного забезпечення АС-4 ПИР (або аналогічного) та AutoCAD (або аналогічного) (надати документи, підтверджуючі правомірність використання зазначеного ліцензійного програмного забезпечення).» було надано відповідні документи а саме: файл «5. Договір користування ІВК AutoCad 31.12.22 р.» за п.1.1 Договору Користування встановлено що ТОВ ПОЖБУДМОНТАЖ» отримало у строкове безоплатне користування комп’ютери з операційною системою на які встановлено програми AutoCAD та «Інпроект-Випуск Кошторисів», таким чином ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» підтверджено наявність у нього ліцензійного програмного забезпечення, наголошуємо, що Замовником НЕ ВСТАНОВЛЕНО ніяких додаткових вимог відносно цитуємо: «(надати діючі договір та ліцензію на користування ліцензійним програмним комплексом (без права передачі третім особам), які видані на ім’я Учасника).» як в аналогічному до вимог АВК випадках, уважно проаналізувавши вимогу іншого Учасника ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" вбачається, маніпулювання Замовником відносно правової форми ліцензійного забезпечення та самої суті Договору користування відповідно до норм Цивільного кодексу України!!! Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» та укласти відповідний договір на надання послуг, у випадку ігнорування даної вимоги, ми вимушені будемо звернутись за захистом своїх законних прав та інтересів!
Також доводимо до відома Замовника, що вами допущено ряд порушень під час визначення ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" переможцем, так, відповідно до вимог п.2. Додатку 3 Оголошення Учасник повинен був надати «2. Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів, із зазначенням: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору (надати копії договорів та актів наданих послуг).» наголошуємо що предметом закупівлі є «послуги з розробки проєктно-кошторисної документації «Системи пожежної сигналізації (СПС), системи оповіщення про пожежу та керування евакуюванням (СО), автоматики систем протипожежного захисту (АСПЗ)» а не послуги з коригування робочої документації на капітальний ремонт будівлі як надано у документах Учасника, а саме файл «04 Відповідність учасника кваліфікаційним крітеріям», зазначаємо що проектування будівництва та систем протипожежного захисту регулюється зовсім іншими ДБНами та закономи, та не може вважатись аналогічним тим паче не може вважатись аналогічним договір на КОРИГУВАННЯ проектно-кошторисної документації. Також звертаємо вашу увагу на той факт, що Учасником на підтвердження проходження аналогічної Експертизи було надано Експертний звіт від 28 січня 2022 року (натомість «аналогічний» за їх розумінням договір №7 був підписаний 08.02.2022 року) отже даний звіт відноситься до іншого договору, котрий не надано серед документів пропозиції.
По-друге наголошуємо, що відповідно до п.2 Додатку №1 «Технічне завдання» Оголошення Учасник як результат робіт повинен «2. Одержати позитивний висновок експертизи проєктно-кошторисної документації. Витрати, пов’язанні з проходженням експертизи, включаються до вартості пропозиції.», наголошуємо що відповідно до діючих норм наразі проводяться експертизи за 2 напрямками: проектної документації та кошторисної частини проектної документації, ви як Замовник вимагаєте надання як результатів робіт проходження експертизи за 2-ма напрямками, так Учасник ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" надає файл «08 Кошторис (1)» де Зведеним кошторисом №45 яким передбачено проходження лише проектної документації натомість проходження експертизи кошторисної документації не включено до вартості пропозиції.
Враховуючи все вищевикладене вимагаємо відмінити рішення про обрання переможцем ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" та скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2022 13:25
Вирішення:
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Враховуючи, вищезазначене, надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме Замовником було встановлено, наступну вимогу:
1. Учасник/Виконавець повинен підтвердити наявність у нього ліцензійного програмного забезпечення АС-4 ПИР (або аналогічного) та AutoCAD (або аналогічного) (надати документи, підтверджуючі правомірність використання зазначеного ліцензійного програмного забезпечення).
Оскільки нами було встановлена вимога саме у підтвердженні наявності у Учасника ліцензійного програмного забезпечення повідомляємо Вам наступне:
Ліцензія (ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності) - це письмове повноваження на використання комп'ютерної програми в певній обмеженій сфері, надане особою, яка має виключне право дозволяти використання комп'ютерної програми.
Комп'ютерна програма є об'єктом авторського права й охороняється як літературний твір у відповідності до чинного законодавства. З моменту створення комп'ютерної програми її автору належать майнові та особисті немайнові права. Майнові права на комп'ютерну програму належать її авторові, якщо інше не встановлено договором чи законом. Будь-яка особа, яка бажає використовувати комп'ютерну програму, повинна отримати дозвіл на використання цієї програми. Розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності може здійснюватися на підставі одного з таких документів: ліцензії на використання об'єкта права інтелектуальної власності; ліцензійного договору; договору про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності; договору про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності; іншого договору щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності.
У складі Вашої пропозиції не надано жодного підтверджуючого документу, що дані програми є ліцензійними. До підтверджуючих документів згідно чинного законодавства належить ліцензії на використання об'єкта права інтелектуальної власності, або інший документ на підставі, якого ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» належать майнові права на програмне забезпечення зазначене у п 1.1 даного договору. До того ж вами в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. No 1063/3 від 07.10.2022 року у переліку програмного забезпечення не було зазначено ліцензійного програмного забезпечення АС-4 ПИР (або аналогічного).
Виходячи із вище зазначеного, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Частиною 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Згідно з п.12 статті 14 за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутись до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Хочемо зазначити наступне відповідно до вимог п.2. Додатку 3 Оголошення Учасник повинен був надати «2. Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів, із зазначенням: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору (надати копії договорів та актів наданих послуг). Замовником ніде в оголошені не було зазначено, що під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі. Проте аналогічний договір наданий у складі пропозиції ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" повністю відповідає предмету закупівлі, а саме:
На підставі Додатку № 3 «Завдання на проектування» наданого до договору № 7 від 08 лютого 2022р. у пункті 13 «Загальні вимоги до проектно-кошторисної документації» зазначені всі необхідні розділи, проектування яких передбачено даною закупівлею. Також даним пунктом були передбачені всі необхідні Державно будівельні норми (ДБН), які необхідно буде врахувати при розробці проектно-кошторисної документації згідно предмету закупівлі.
Виходячи із вище зазначеного, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, якого визначено переможцем даної закупівлі та відповідно відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Стосовно надання ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" Експертного звіту від 28 січня 2022 року, повідомляємо, що відповідно до вимог п.2. Додатку 3 Оголошення Учасник повинен був надати «2. Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів, із зазначенням: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору (надати копії договорів та актів наданих послуг). Замовником не вимагалося надання Експертного звіту Учасником в підтвердження виконання аналогічного договору.
Замовник залишає за собою право не розглядати документи не передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/ПРОПОЗИЦІЇ, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ для її відхилення замовником.
Виходячи із вище зазначеного, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, якого визначено переможцем даної закупівлі та відповідно відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Згідно з частиною 9 статті 14 Закону: “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.”
А пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.
У Учасника після завершення аукціону та до формування повідомлення про намір укласти договір немає технічної можливості додати документи до своєї пропозиції в цей період. Окрім того, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій.
В умовах про проведення спрощеної процедури закупівлі Замовником не було висунуто вимог щодо підтвердження розрахунку цінової пропозиції та надання у складі пропозиції Кошторисного розрахунку. До того в результаті аукціону, а саме після зниження ціни учасником процедури закупівлі ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" було зменшено цінову пропозицію, проте як зазначено вище у Учасника немає можливості завантажити оновлений кошторисний розрахунок, тому КОШТОРИСНІ РОЗРАХУНКИ будуть перевірятися Замовником безпосередньо під час укладання договору з переможцем закупівлі.
Виходячи із вище зазначеного, відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника, якого визначено переможцем даної закупівлі та відповідно відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Крім того, за роз’ясненнями Мінекономіки, який є уповноваженим органом з публічних закупівель, що надає роз’яснення та методику проведення закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не повинен розглядати вимоги учасників, що не стосуються рішень про його відхилення.
З повагою, Уповноважена особа!!!
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Пояснення щодо ліцензії
Номер:
8e46b227c5c940e29717f2f2076ef308
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-005273-a.c7
Назва:
Пояснення щодо ліцензії
Вимога:
Шановний замовнику в черговий раз нагадуємо ВАМ, що саме Вами були встановленні наступні вимоги в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме:
1. Учасник/Виконавець повинен підтвердити наявність у нього ліцензійного програмного забезпечення АС-4 ПИР (або аналогічного) та AutoCAD (або аналогічного) (надати документи, підтверджуючі правомірність використання зазначеного ліцензійного програмного забезпечення).
Хочемо допомогти Вам розібратися що ж таке саме Ліцензійне програмне забезпечення, не законе використання якого може призвести до судових наслідків, щоб в подальшому при оголошені закупівлі у вас не було таких суперечок з Учасниками!!!!
Ліцензійна комп'ютерна програма - це комп'ютерна програма, яка вводиться в обіг, розповсюджується і використовується з дотриманням вимог чинного законодавства, в обсягах, формах і способами, прямо зазначеними в ліцензії;
Ліцензійний договір - договір, у якому одна сторона (ліцензіар) надає другій стороні (ліцензіату) дозвіл на використання комп'ютерної програми (ліцензію) на умовах, визначених за взаємною згодою сторін з урахуванням вимог чинного законодавства;
Ліцензія (ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності) - це письмове повноваження на використання комп'ютерної програми в певній обмеженій сфері, надане особою, яка має виключне право дозволяти використання комп'ютерної програми. Ліцензія на використання комп'ютерної програми може бути виключною, одиничною, невиключною, а також іншого виду, що не суперечить закону;
ліцензія з кінцевим користувачем (EULA) - це договір на використання комп'ютерної програми, укладений між особою, яка має виключне право дозволяти використання комп'ютерної програми та кінцевим користувачем її примірника. Ліцензія з кінцевим користувачем може бути укладена як договір приєднання;
Комп'ютерна програма є об'єктом авторського права й охороняється як літературний твір у відповідності до чинного законодавства!!!!
З моменту створення комп'ютерної програми її автору належать майнові та особисті немайнові права. Майнові права на комп'ютерну програму належать її авторові, якщо інше не встановлено договором чи законом.
Будь-яка особа, яка бажає використовувати комп'ютерну програму, повинна отримати дозвіл на використання цієї програми.
Розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності може здійснюватись на підставі одного з таких документів: ліцензії на використання об'єкта права інтелектуальної власності; ліцензійного договору; договору про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності; договору про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності; іншого договору щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності.
Договір щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності укладається у письмовій формі.
піратство у сфері авторського права – опублікування, відтворення, ввезення на митну територію України, вивезення з митної території України і розповсюдження контрафактних примірників творів (у тому числі комп’ютерних програм і баз даних)
Питання правової охорони комп'ютерної програми відображені у гл. 36 Цивільного кодексу України та Законі України «Про авторське право і суміжні права». У ст. 18 цього закону закріплено, що комп'ютерні програми охороняються як літературні твори. Охорона поширюється на комп'ютерні програми незалежно від способу чи форми їх вираження. Відповідно до ст. 28 названого закону, строк охорони комп'ютерної програми як одного з об'єктів авторського права триває протягом життя автора та 70 років після його смерті.
Таким чином, за національним законодавством правова охорона комп'ютерних програм здійснюється через інститут авторського права, що відповідає вимогам Бернської конвенції про охорону прав на літературні твори.
На підставі, якого документу ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» належать майнові права на програмне забезпечення КП «Інпроект-ВК»?
На офіційному сайті ТОВ "НВФ "Інпроект" не зазначено жодного дилеру, який має право розповсюджувати даний програмний комплекс, ви розумієте що незаконна передача ліцензійного програмного забезпечення має назву піратство, визначення цього терміну надано нами вище.
До того ж на офіційному сайті ТОВ "НВФ "Інпроект чітко зазначено наступне:
Під час придбання комп'ютерної програми «Інпроект - Випуск Кошторисів» Ви укладаєте договір з НВФ «Інпроект» на передачу прав на користування програмою, а також договір на річне обслуговування (супровід) КП «ІВК».
ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" ніяк не підтвердив, що ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» має чиний договір з НВФ «Інпроект».
Шановний замовнику, ще раз, просимо скасувати ваше рішення щодо обрання переможцем ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ"!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2022 16:37
Вирішення:
Шановний Учаснику !
Вашу вимогу задоволено.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.10.2022 13:06
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне визначення переможця
Номер:
3578d1e23da74316b72c3ad8e1981576
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-005273-a.b6
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний замовник, Ви плутаєте 2 (дві) функціонально різні за своїм призначенням програми !!!!
З якого тлумачного словника вами було визначено, що АВК 5, призначена для складання кошторисів на проектно-вишукувальні роботи на всіх стадіях проектування???
На офіційному сайті розробника цієї програми, та у жодного офіційного дилера немає такого визначення програмного комплексу.
АВК-5 це програмний комплекс, призначений для автоматизації визначення вартості будівництва – нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення.
А програмний комплекс «АС-4 ПВР» призначен саме для складання кошторисів на проектні та вишукувальні роботи на всіх стадіях проектування.
Також всі розрахунки в АВК-5 повинні виконуватися на підставі НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, а програмний комплекс «АС-4 ПВР» керується зовсім іншою настановою-НАСТАНОВою з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
В програмному комплексі АВК не можуть жодним чином виконуватися розрахунки проектних робіт, в АВК-5 лише фіксується вартість проектних робіт у 12-му розділі Зведеного кошторисного розрахунку при визначені вартості будівельних та монтажних робіт. АВК ніяким образом не може бути аналогічною АС-4 ПВР.
В АВК 5 не міститься одного збірника для розрахунку проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації .
Підкажіть, яким чином будуть виконанні розрахунки на проектні роботи в АВК-5, та навіщо вами були висунуті 2-ві вимоги щодо наявності 2-х ліцензійних програм окремо АС-4 ПИР та окремо АВК-5, чи це теж формальна помилка? ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2022 12:12
Вирішення:
Шановний Учаснику !
Вважаємо висунуті вимоги недоцільними та необґрунтованими виходячи з наступного.
Надана пропозиція ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» було виконано вимогу щодо підтвердження наявності у нього ліцензійного програмного забезпечення аналогічного АС-4 ПИР, було надано документи на програму АВК 5 та окремо на програму КП «Інпроект-ВК» (надалі – ІВК), призначеної для складання кошторисів на проектно-вишукувальні роботи на всіх стадіях проектування.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.10.2022 13:06
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне обрання переможця
Номер:
a9c071dcdda44f57862446a388134651
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-005273-a.c5
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, вважаємо що обрання Вами переможцем закупівлі № UA-2022-09-30-005273-a по об’єкту: послуги з розробки проєктно-кошторисної документації «Системи пожежної сигналізації (СПС), системи оповіщення про пожежу та керування евакуюванням (СО), автоматики систем протипожежного захисту (АСПЗ) Учасника ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" (ЄДРПОУ 44067572) є неправомірним та необґрунтованим. Пропозиція Учасника спрощеної закупівлі ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" (ЄДРПОУ 44067572) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, з наступних причин:
1. Вами у Додатку № 2 Інструкція щодо підготовки та оформлення пропозиції електронних торгів було висунуто наступну вимогу: Пропозиція електронних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з наступних документів в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf) у вказаній послідовності:
1. Форми пропозиції електронних торгів (Додаток 4).
2. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів.
3. Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1).
4. Інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 3).
5. Інші вимоги до учасників.
6. Істотні умови договору (Додаток 5).
Проте ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" (ЄДРПОУ 44067572) не було дотримано даної вимоги
Виходячи з вищевикладеного, учасник закупівлі не виконав вимог Замовника щодо подання документів в відповідній послідовності, чим порушив умови викладені в Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної процедури. Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
2. Згідно з умовами оголошення вами було висунута наступна вимога:
- Учасник/Виконавець повинен підтвердити наявність у нього ліцензійного програмного забезпечення АС-4 ПИР (або аналогічного).
В складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "ПОЖБУДМОНТАЖ" (ЄДРПОУ 44067572) не підтвердив наявності у нього ліцензійного програмного забезпечення АС-4 ПИР (або аналогічного) . Чим порушив умови викладені в Оголошенні про проведення спрощеної процедури. Ненадання Учасником вказаних вище документів, або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам оголошення, є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2022 16:58
Вирішення:
Шановний Учаснику !
Вважаємо висунуті вимоги недоцільними та необґрунтованими виходячи з наступного.
Надана пропозиція ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» відповідає вимогам Замовника, складається з усіх необхідних документів в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf), які вимагалися умовами спрощеної закупівлі. Подання документів не у визначеній послідовності Замовник розцінює як формальну (несуттєву) помилку, яка не впливає на весь зміст пропозиції та визначення переможця, не є підставою для відхилення пропозиції.
ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ» було виконано вимогу щодо підтвердження наявності у нього ліцензійного програмного забезпечення аналогічного АС-4 ПИР, було надано документи на програму АВК 5, призначеної для складання кошторисів на проектно-вишукувальні роботи на всіх стадіях проектування.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.10.2022 13:06
Вимога
Вирішена
Здійснення огляду не є можливим
Номер:
eb0004d7c81345749fdb29e6f322164d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-005273-a.a4
Назва:
Здійснення огляду не є можливим
Вимога:
Шановний Замовнику! Пунктом 3 Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Ви вимагаєте надати акт ознайомлення з об’єктом у період уточнень.
Ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, маємо можливість та згодні здійснити обстеження об’єкту для здійснення максимально точного розрахунку своїх сил та можливостей та для уникнення непорозумінь стосовно надання послуг безпосередньо після укладення договору, але ми не можемо зв’язатися з Вами, щоб домовитись про час здійснення огляду об’єкта. 04 та 05 жовтня дзвонили по телефонам 0442027016 та 0442027049. На пошту kmr_tender@ukr.net відправляли запит але теж не має жодної відповіді.
Просимо Вас надати телефони, за якими можливо зв’язатися з Вами та домовитися про здійснення огляду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2022 15:58
Вирішення:
Щодо вирішення питання попереднього виїзду фахівця для уточнення технічних параметрів учасник може звернутися за телефонами, вказаними в оголошенні про закупівлі: 0442027016 та додатковим номером 0442027226.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Обмеження
Номер:
9513bee86cc548e1a61c81face24190b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-005273-a.c3
Назва:
Обмеження
Вимога:
Шановний замонику, просимо прибрати вимогу "Обов’язковим у період уточнень є попереднє візуальне ознайомлення Учасника з об’єктом, де будуть надаватися послуги, задля максимально точного розрахунку Учасником своїх сил та можливостей та для уникнення непорозумінь стосовно надання послуг безпосередньо після укладення договору з підписанням відповідного акта огляду об’єкта в довільній формі та згодою з умовами оголошення Замовника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта, повинні надати представнику(ам) замовника документ(и), що посвідчує(ють) таку(их) особу(іб) для забезпечення надання акта огляду об’єкта від Замовника, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта Учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкта, ПІБ уповноважених представників Замовника та Учасника, який надається у складі пропозиції. Під час такого огляду Учасник може ознайомитися з додатковою інформацією (план приміщень тощо) щодо об’єкта.". ОСкілька ця вимога ніяк не впливає на вартітсь проектних робіт, адже варіттсь проеткних робіт згідно «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» в якому основним і єдиним показником для визначення вартості проектних робіт є загальна площа будівлі, а не кількість приміщень, чи матеріал з яких побудовані стіни та перекриття, чи кількість поверхів і .т.п.
Вимагаємо прибрати цю вимогу, і не влаштовувати дискримінацію учасників
ЗАМОВНИКУ, ВАМ УЧАСНИКИ КАЖУТЬ ЩО ОГЛЯД ДЛЯ НИХ НЕ ПОТРІБНИЙ!!!!! НЕ ПРИКРИВАЙТЕСЯ ПРИМАРНИМИ ПОТРЕБАМИ В ДАНОМУ ОГЛЯДІ, ВАМ ПРЯМО КАЖУТЬ ЩО ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ Й ПОРУШЕННЯ СТ. 5 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ. НЕ ПИШІТЬ НІСЕНІТНИЦЬ ПРО ПОТРЕБИ ДЛЯ УТОЧНЕНЬ, ВСЕ НАЯВНЕ!!!!!!!!!!!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2022 11:36
Вирішення:
Доброго дня !
Встановлена Замовником вимога щодо попереднього візуального ознайомлення Учасника з об’єктом, де будуть надаватися послуги не є порушенням в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи стислі терміни проведення відповідної закупівлі та об'єктивні обмеження щодо часу надання зазначених послуг, які пов'язані з функціональним призначенням об'єкту, встановлюючи дану вимогу Замовник виходив із необхідності надати змогу потенційним Учасникам торгів ознайомитись з об'єктом, де будуть надаватися послуги, задля максимально точного розрахунку Учасником своїх сил та можливостей та для уникнення непорозумінь стосовно надання послуг безпосередньо після укладення договору.
Крім того Замовник вважає за необхідне надати змогу потенційним учасникам оглянути об’єкт, щоб максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому корегування вартості наданих послуг в бік збільшення.
Вважаємо, що такий підхід відповідає принципам здійснення публічних закупівель, які закріплені статтею 5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо огляду
Номер:
db9ce20f189748d19ccc2b155c7f9b6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-005273-a.c2
Назва:
щодо огляду
Вимога:
Шановний замонику, просимо прибрати вимогу "Обов’язковим у період уточнень є попереднє візуальне ознайомлення Учасника з об’єктом, де будуть надаватися послуги, задля максимально точного розрахунку Учасником своїх сил та можливостей та для уникнення непорозумінь стосовно надання послуг безпосередньо після укладення договору з підписанням відповідного акта огляду об’єкта в довільній формі та згодою з умовами оголошення Замовника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта, повинні надати представнику(ам) замовника документ(и), що посвідчує(ють) таку(их) особу(іб) для забезпечення надання акта огляду об’єкта від Замовника, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта Учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкта, ПІБ уповноважених представників Замовника та Учасника, який надається у складі пропозиції. Під час такого огляду Учасник може ознайомитися з додатковою інформацією (план приміщень тощо) щодо об’єкта.". ОСкілька ця вимога ніяк не впливає на вартітсь проектних робіт, адже варіттсь проеткних робіт згідно «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» в якому основним і єдиним показником для визначення вартості проектних робіт є загальна площа будівлі, а не кількість приміщень, чи матеріал з яких побудовані стіни та перекриття, чи кількість поверхів і .т.п.
Вимагаємо прибрати цю вимогу, і не влаштовувати дискримінацію учасників!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2022 09:53
Вирішення:
Доброго дня !
Встановлена Замовником вимога щодо попереднього візуального ознайомлення Учасника з об’єктом, де будуть надаватися послуги не є порушенням в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи стислі терміни проведення відповідної закупівлі та об'єктивні обмеження щодо часу надання зазначених послуг, які пов'язані з функціональним призначенням об'єкту, встановлюючи дану вимогу Замовник виходив із необхідності надати змогу потенційним Учасникам торгів ознайомитись з об'єктом, де будуть надаватися послуги, задля максимально точного розрахунку Учасником своїх сил та можливостей та для уникнення непорозумінь стосовно надання послуг безпосередньо після укладення договору.
Крім того Замовник вважає за необхідне надати змогу потенційним учасникам оглянути об’єкт, щоб максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому корегування вартості наданих послуг в бік збільшення.
Вважаємо, що такий підхід відповідає принципам здійснення публічних закупівель, які закріплені статтею 5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Акт огляду
Номер:
19fe5bbefe594833bcfeb44cafecddc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-005273-a.c1
Назва:
Акт огляду
Вимога:
Замовнику, приберіть акт огляду, Вимогу "3. Обов’язковим у період уточнень є попереднє візуальне ознайомлення Учасника з об’єктом, де будуть надаватися послуги, задля максимально точного розрахунку Учасником своїх сил та можливостей та для уникнення непорозумінь стосовно надання послуг безпосередньо після укладення договору з підписанням відповідного акта огляду об’єкта в довільній формі та згодою з умовами оголошення Замовника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта, повинні надати представнику(ам) замовника документ(и), що посвідчує(ють) таку(их) особу(іб) для забезпечення надання акта огляду об’єкта від Замовника, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта Учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкта, ПІБ уповноважених представників Замовника та Учасника, який надається у складі пропозиції. Під час такого огляду Учасник може ознайомитися з додатковою інформацією (план приміщень тощо) щодо об’єкта." це Вимога яка неодноразово визнавалася в АМК як вимога яка порушує ЗУ "Про публічне законодавство", вже не дивлячись що Замовники прямо зловживають цією Вимогою (100 причин неможливості підписати акт). Також варто зауважити що закупівля передбачає проектування, відповідно більш ніж Ви надали в технічному завдані інформації й не потрібно, подивитийся й ознайомитися з чим, з стінами, коридором, приміщенням, ген планом - це не потрібно для розрахунку вартості послуг, хочете, підгрузіть його на площадку ? Ви ще лобавили в період уточнень, звісно ж це неймовірно важливо, виключно в період уточнень, щоб Вам більше Учасників недопустити, а там декілька днів відморозитися від підпису акту й Ваш учасник переміг. Приведіть Вашу документацію у відповідність до чинних норм, приберіть дану Вимогу про огляд обєкту. У ВАС ПРОЕКТУВАННЯ. Або якщо це для Вам так принципово перенесіть на момент перед підписаням договору Учасником-переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2022 15:16
Вирішення:
Доброго дня !
Встановлена Замовником вимога щодо попереднього візуального ознайомлення Учасника з об’єктом, де будуть надаватися послуги не є порушенням в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи стислі терміни проведення відповідної закупівлі та об'єктивні обмеження щодо часу надання зазначених послуг, які пов'язані з функціональним призначенням об'єкту, встановлюючи дану вимогу Замовник виходив із необхідності надати змогу потенційним Учасникам торгів ознайомитись з об'єктом, де будуть надаватися послуги, задля максимально точного розрахунку Учасником своїх сил та можливостей та для уникнення непорозумінь стосовно надання послуг безпосередньо після укладення договору.
Крім того Замовник вважає за необхідне надати змогу потенційним учасникам оглянути об’єкт, щоб максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому корегування вартості наданих послуг в бік збільшення.
Вважаємо, що такий підхід відповідає принципам здійснення публічних закупівель, які закріплені статтею 5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено