-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 44810000-1 « Фарби » (фарба акрилова, емаль, пігмент)
Завершена
299 029.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 495.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 495.15 UAH
Період оскарження:
30.09.2022 14:23 - 12.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможцем ТОВ "СОЙРІКО"
Номер:
db40300a8e254d32a3b7c439e3736fb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-30-005030-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможцем ТОВ "СОЙРІКО"
Вимога:
Текст вимоги у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- окарження СОЙРІКО у Державний університет телекомунікацій.docx 20.10.2022 12:58
Дата подачі:
20.10.2022 12:58
Вирішення:
20.10.2022 року о 12:58 на веб-порталі Уповноваженого органу уповноваженою особою замовника Бовсунівським С.М. було отримано лист-вимогу про «Неправомірне визначення переможцем ТОВ "СОЙРІКО"» від наступного учасника за результатами аукціону «ТОВ «ВП» ПОЛІСАН» з наступним текстом:
«Шановний Замовнику!
За результатами процедури закупівлі Код за
Код ДК 021:2015 - 44810000-1 « Фарби » (фарба акрилова, емаль, пігмент) (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-09-30-005030-a) вами було визначено ТОВ "СОЙРІКО" переможцем.
Зауважимо, що пропозиція вказаного Учасника не відповідає умовам закупівлі та повинна була бути відхилена з огляду на наступне.
1. Відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції
копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди;
Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій.
На виконання вище вказаної вимоги Переможцем було надано у складі пропозиції копії: балансу на 31 березня 2022 р.; звіту про фінансові результати за 1 квартал 2022 р.; квитанції № 2; балансу на 30 червня 2022 р.; звіту про фінансові результати за 1 Півріччя 2022 р та квитанції № 2. (файл: «6.Фінансовий звіт.pdf»)
Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України « Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»: «Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. »
Таким чином, згідно тендерної документації Учасники повинні були надати у складі пропозиції копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди – за два останні календарні роки .
Враховуючи вищенаведене, ТОВ "СОЙРІКО" повинне було надати у складі пропозиції копії фінансової звітності за 2020 та 2021 р. , адже два останні звітні періоди це 2020 та 2021 р. Проте Переможцем копії фінансової звітності за 2020 р. та 2021 р. надано у складі пропозиції не було.
Акцентуємо увагу, що Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у відповідності до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 ТОВ "СОЙРІКО" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Додатково інформуємо, що з позицією Антимонопольного комітету з цього приводу Ви можете ознайомитись за результатами оскарження у процедурі закупівлі UA-2020-07-17-001942-c , рішення № 372-р/пк-пз від 12.01.2021 р (Скарга до АМКУ ID: UA-2020-07-17-001942-c.a5).
Отже, ТОВ "СОЙРІКО" НЕ БУЛО НАДАНО у складі пропозиції копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні календарні роки відповідно до Закону України « Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». А отже, пропозиція Учасника ТОВ "СОЙРІКО" не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна була бути відхилена.
З огляду на усі вище зазначені підстави, пропозиція учасника ТОВ "СОЙРІКО" не відповідає вимогам до предмету закупівлі та повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
(1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;)
Визначивши переможцем процедури закупівлі Учасника пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації також Замовник порушує вимоги Закону.
Отже, акцептувавши пропозицію ТОВ "СОЙРІКО" ,яка не відповідає вимогам документації закупівлі, Замовник порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в том числі ст. 5 Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.)
Враховуючи зазначене, просимо:
1. Привести процедуру закупівлі у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "СОЙРІКО" , пропозиція якого не відповідає вимогам документації про проведення спрощеної закупівлі.
У разі не усунення Замовником вище вказаних порушень законодавства у сфері публічних закупівель вимушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету
України зі скаргою.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!».
Відповідно до умов тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника ТОВ «СОЙРІКО» не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. За результатом розгляду листа-вимоги «ТОВ «ВП» ПОЛІСАН» уповноваженою замовником особою Бовсунівським С.М. було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «СОЙРІКО керуючись ч.1 п.1 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПЕРЕБІГ ПОДІЙ ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ:
Відповідно до пункту 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій.
Наступною найбільш економічно-вигідною пропозицією учасника за результатами аукціону була пропозиція ТОВ «ВП» ПОЛІСАН».
Згідно з положеннями пункту 9 статті 29 Закону, пропозиція, подана ТОВ «ВП» ПОЛІСАН» була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації відкритих торгів код ДК 021:2015 - 44810000-1 « Фарби » (фарба акрилова, емаль, пігмент) № UA-2021-12-21-003131-a і за результатами оцінки визначена, як найбільш економічно вигідна.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ВП»ПОЛІСАН» було встановлено, що пропозиція вказаного учасника відповідає вимогам, визначеним в тендерній документації відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі.
Зважаючи на викладене, уповноваженою замовником особою Бовсунівським С.М. було прийнято рішення про визначення ТОВ «ВП»ПОЛІСАН» переможцем відкритих торгів на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 44810000-1 « Фарби » (фарба акрилова, емаль, пігмент), та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ВП»ПОЛІСАН», переможцем відкритих торгів на закупівлю: Код ДК 021:2015 - 44810000-1 « Фарби » (фарба акрилова, емаль, пігмент).
Статус вимоги:
Задоволено