• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пастеризоване молоко

Завершена

1 870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 350.00 UAH
Період оскарження: 11.12.2017 12:14 - 22.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

не надання документів ст. 17

Номер: 24399c5e54c645feba10fef65a25d5ab
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-11-001114-c.a2
Назва: не надання документів ст. 17
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» згідно частини 2, пункту 1, Закону України «Про Публічні Закупівлі», «Переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 » . Замовником вимагалось надання даних документів у строк, що не перевищує 5 днів з оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно не надання документів передбачених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що переможець торгів у строк , що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір , повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 ст. 17 . Учасника було визначено переможцем 28.12.2017 р., а документи надано замовнику 29.12.2017 р. Тому підстави для відхилення пропозиції ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод № 1» відсутні.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога на кваліфікацію

Номер: d09be9b393824579b88531b70779f16b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-11-001114-c.a1
Назва: вимога на кваліфікацію
Вимога:
ФІЛІЯ СУМСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АРОМАТ" (Код ЄДРПОУ: 26438113) приймає участь у закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2017-12-11-001114-c) організатором якої є Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (Код ЄДРПОУ 02142276). За результатами аукціону протоколу розгляду тендерного комітету (від 28.12.2017р) переможцем було визнано Приватне акціонерне товариство «Криворізький міськмолокозавод №1»(Код ЄДРПОУ: 02142276) Проте ФІЛІЯ «СУМСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД» ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АРОМАТ" не погоджується із рішенням тендерного комітету про визнання переможцем ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» оскільки було порушено ч.1, п.1 ст. 30 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» а саме: 1) Замовником вимагалось надання копії «технічного паспорту, довідки про санобробку, договір оренди на автотранспорт, який наведено в довідці довільній формі щодо наявності автотранспорту » (згідно підпункту.1.3, пункту 1 додатку 3, Тендерної Документації ), учасник ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» не надав : - техінчий паспорт на ГАЗ 3302 № АЕ 4508 ІА, який учасник вказав в довідці (№ 456 від 26.12.2017); - довідку про санобробку на ГАЗ 3302 № АЕ 4508 ІА який учасник вказав в довідці (№ 456 від 26.12.2017). Крім того в Акті (№706/28-17 від 21.11.2017) не має підтвердження про проходження перевірки ГАЗ 3302 №АЕ 4508 ІА , який учасник вказав в довідці (№ 456 від 26.12.2017). 2) Замовником вимагалось надання «для орендованого транспортного засобу подається чинний ДОГОВІР ОРЕНДИ , оформленого згідно чинного законодавства» (згідно підпункту.1.3, пункту 1 додатку 3, Тендерної Документації) учасник ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» надав ДОГОВОРИ ПЕРЕВЕЗЕННЯ в яких : - відсутні Акти прийому – передачі автотранспортних засобів, які зазначені в довідці (№ 456 від 26.12.2017) ; - відсутнє будь-яке посилання на конкретну марку орендованого автотранспорту. 3) Замовником вимагалось надання штатного розпису (згідно підпункту 2.2, пункту 2 додатку 3 Тендерної документації) учасником ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» надано копію штатного розпису підприємства( станом на 1 грудня 2017 року ), оригінал якої не завірено/затверджено керівником даної установи, а отже даний документ не несе ніякої юридичної сили на момент подання тендерної пропозиції учасником 4) Замовником вимагалось надання експлуатаційного дозволу (згідно підпункту 1.2 пункту 1 додатку 3 Тендерної документації) учасником ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» надано два експлуатаційні дозволи (№305 від 21 липня 2008 року та №50025/01/17 від 12.10.2009) які надано не на ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» а на ВАТ «Криворізький міський молокозавод №1» що з юридичної точки зору видані на інші юридичні особи та не є підтвердженням для учасника ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» Керуючись вищевикладеним вимагаємо: скасувати рішення про визнання переможцем ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1». В разі відмови усунути данні порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» ми залишаємо за собою право надання скарги Антимонопольному Комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На ваше звернення відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради повідомляє наступне. В довідці про наявність транспортних засобів учасником помилково було зазначено іншу літеру в номері транспортного засобу, а саме замість ГАЗ 3302 № АЕ 4508 ІВ, зазначено ГАЗ 3302 № АЕ 4508 ІА, крім того на транспортний засіб ГАЗ 3302 № АЕ 4508 ІВ надано всі необхідні документи,що вимагалися тендерною документацію. Тому у відповідності до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» допущена помилка є несуттєвою та не впливає на зміст пропозиції , а отже є технічною опискою. Стосовно ненадання копії актів приймання-передачі автомобілів пояснюємо , що у відповідності до укладених договорів перевезення з іншими суб’єктами господарювання предметом договору є послуга із перевезення. Тобто, фактично автомобілі залишаються у володінні, користуванні та розпорядженні Виконавця. Замовник лише приймає результати наданих послуг та сплачує за це певну грошову суму. Замовником, визначаючи цю обставину як порушення вимог тендерної документації хибно було здійснено посилання на договір найму транспортних засобів, де предмет договору у вигляді автомобіля фактично переходить до іншого суб’єкта господарських правовідносин. Проте, застосування аналогії права та закону можливо лише за відсутності у національному законодавстві правової норми, яка регулює відповідні правовідносини. Відносини перевезення регулюються цивільним кодексом та іншими законодавчими актами. Тому відсутність актів приймання-передачі автомобілів не є порушенням норм чинного законодавства, що, у свою чергу, позбавляє Замовника права посилатись на цю обставину як на підставу для відхилення тендерної пропозиції. Щодо не надання затвердженого штатного розпису повідомляємо наступне. У законодавстві штатний ропис згадується лише в ч.З cт.64 Господарського кодексу № 436-IV вiд 16.01.2003, згідно якої підприємство самостійно визнaчає свою організаційну структуру, вcтановлює чисельність працівників, штатний розпис. Але визначення штатного розпису жоден закон або нормативно-правовий документ не містить. Згідно листу Мінпраці України № 162/06/187-07 вiд 27.06.2007, штатний розпис - це дoкумент, що встановлює для дaного підприємства, установи, організації стpуктуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність пeрсоналу і оклади пo кожній посаді. А затвердження керівником підприємства штатного ропису здійснюється шляхом видання спеціального лoкального нормативного акту (наказу), який визнaчатиме кількість працівників кoжної професії з рoзподілом штатних одиниць пo структурних підрозділах підприємства. У загальному випадку не існує типової форми штатного розпису. За відсутності типової форми працедавці можуть самостійно її розробити. Можна скористатися роз'ясненням з п.1 листа Мінпраці Україны № 18-23 вiд 20.01.2005. Обмеження відносно терміну затвердження штатного розпису є лише для бюджетних установ - вони затверджують свої штатні розписи в місячний термін з початку року (згідно абзацу першої п.45 постанови КМУ № 228 вiд 28.02.2002 p. «Пpо затвердження Порядку складання, рoзгляду, затвердження i основних вимог дo виконання кошторисів бюджетних установ»). Інші (небюджетні) працедавці переглядають і затверджують штатні розписи при необхідності. Штатний розпис затверджується наказом керівника підприємства, який складають у довільній формі. Головне, що має бути вказане в наказі, - це дата, з якою передбачено введення в дію штатного розпису. Вона може відрізнятися від дати видання наказу або збігатися з нею. Для нумерації наказів про затвердження або зміні штатного розпису теж немає обмежень - все на розсуд працедавця. Крім того зазначаємо, що у штатному розписі, який надано ПрАТ «КММЗ №1», відсутня інформація про рівень посадових окладів працівників, оскільки така інформація є комерційну таєницею підприємтсва, яка охороняється законом. Тому враховуючи вище зазначене вважаємо , що даний документ відповідає вимогам замовника . Відповідно до пункту 1.1. Статуту Приватного акціонерного товариства «Криворізький міськмолокозавод №1» Зміна типу Товариства з Відкритого на Приватне здійснено згідно вимог Закону України «Про акціонерні товариства». Відповідно до абз.3 ч.8 ст. 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» зміна найменування акціонерного товариства у зв’язку із зміною типу акціонерного товариства або перетворенням акціонерного товариства в інше господарське товариство не є підставою для переоформлення документів дозвільного характеру. У такому разі товариство має право продовжувати провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності на підставі виданого раніше такому товариству документа дозвільного характеру. Тому здійснення господарської діяльності на підставі експлуатаційного дозволу, виданого на Відкрите акціонерне товариство «Криворізький міськмолокозавод №1» не є порушенням норм чинного законодавства, що, у свою чергу, не дає можливості для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено