• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ

гіпсові та марлеві бинти, маски, рукавички, шприці, ємність д/забору сечі, вакуумні пробірки

Завершена

58 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 370.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2017 14:40 - 05.12.2017 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 616fb780aa6b43f78c60ef30cc37ab8f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-30-002046-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Комунальний заклад «Дніпропетровське дванадцяте територіальне медичне об`єднання» Дніпропетровської обласної ради« ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1765790, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-30-002046-c) 06.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: За кодом CPV за ДК021: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування №п/п Найменування Од виміру Кількість 1 Бинт гіпсовий 10х270 шт 60 2 Бинт гіпсовий 15х270 шт 60 3 Бинт гіпсовий 20х270 шт 60 4 Бинт марлевий медичний нестерильний 5м х 10см, тип 17 шт 400 5 Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см, тип 17 шт 400 6 Маски медичні з гумовими петлями шт 2000 7 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, не текстуровані, з пудрою) розмір М шт 10000 8 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (3х компонентний, з голкою 0,8х38мм) шт 3000 9 Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл (3х компонентний, з голкою 0,7х38мм) шт 5000 10 Вакуммні пробірки з активатором згортання і гранулами (об'єм 9 мл) 16х100 (колір кришки коричневий) №100 уп 5 11 Ємкість для забору сечі, нестерильна 60 мл шт 300 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 20,0 мл (3х компонентний, з голкою 0,8х38мм)шт.-3000; Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп, 5,0 мл (3х компонентний, з голкою 0,7х38мм)- шт. 5000; Ємкість для забору сечі, нестерильна 60 мл- шт.300, (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1765790, номер тендеру у UA-2017-11-30-002046-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Вирішення: Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно Наказу ДП"ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ вiд 13.04.2016 N 35. Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Виділення в окремі лоти кожного найменування закупівлі не планується.
Статус вимоги: Відхилено