Закупівля проводиться для задоволення потреб в умовах воєнного стану та на підставі норм постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами), з урахуванням Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, та враховуючи подовження воєнного стану (згідно Указу Президента України від 14.03.2022 №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указу Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженого Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, Указу Президента України від 17.05.2022 №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, та Указу Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-IX)
Завершена
355 558.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 555.58 UAH
Період оскарження:29.09.2022 16:45 - 05.10.2022 17:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:f7a7392831cc41e4a307a9ed3a06a3a4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-29-009044-a.a2
Назва:Дискримінація
Вимога:
. Сканкопію з оригіналу документу (-ів) дозвільного характеру на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, дійсного (-их) на дату розкриття пропозицій та виданого Уповноваженим органом на виробника пропонованого вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника торгів) та договір з яким надано у складі пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 17.2. цих вимог до предмету закупівлі.
вимагаєте документ НА ВИРОБНИКА! А НЕ УСІ УЧАСНИКИ Є ВИРОБНИКАМИ!
Чому ви обмежуєете коло потенціних учасників ЛИШЕ ТИМИ, ХТО Є ВИРОБНИКОМ АБО МАЄ "ДРУЖНІ" відносини з ВИРОБНИКОМ,
Ми учасник, що має увесь товар, проте купляли ми його у постачальника, що не є виробником. Господарських відносин у нас з виробником НЕ має і НЕ було! Ми зателефонували виробнику, проте ВІН НЕ ХОЧЕ (І МАЄ НА ЦЕ ПРАВО) надавати нам документи, що стосуються його діяьності. А без цього документа ви відхилете нашу тп...
Приберіть дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:02.10.2022 10:40
Вирішення:На кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовується для потреб побутових споживачів поширюється ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». В свою чергу Замовник відноситься саме до «побутових споживачів», а тому користується під час закупівлі положеннями ДСТУ 7146:2010. Крім того, положеннями ДСТУ 7146:2010 повинні керуватися як виробники вугілля так і постачальники вугілля, які не є виробниками.
Розділом 4 ДСТУ 7146:2010 визначено «вимоги щодо безпеки та охорони довкілля». Тобто, стандартом встановлені вимоги щодо охорони довкілля, які повинні виконуватись під час операцій з вугіллям кам’яним (видобування або переробка, або збагачення або сортування або дроблення або постачання споживачам, тощо) і ці вимоги поширюються як на виробників вугілля кам’яного так і на суб’єктів господарювання, що здійснюють постачання вугілля споживачам.
Слід зазначити, що розділ 4 ДСТУ 7146:2010 серед іншого містить наступні вимоги: «4.2 Атмосферне повітря населених місць на границі санітарно-захисної зони необхідно охороняти згідно з ДСП 201 [1].
4.5 Стічні води треба очищати згідно з вимогами СанПин 4630 [4].
4.6 Ґрунт від забруднення побутовими та промисловими відходами охороняють відповідно до вимог СанПин 42-128-4690 [5].»
Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Отже, саме положення ДСТУ 7146:2010 та норми Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» дають право Замовнику встановлювати вимоги до забезпечення ВСІМА учасниками процесу постачання вугілля кам’яного (чи то виробник чи то суб’єкт господарювання, що здійснює лише постачання вугілля споживачам чи то споживач) заходів щодо охорони та захисту довкілля
Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися для опалення приміщень лікувального закладу, де тривалий час перебуває велика кількість людейй, питання екологічної безпеки має бути забезпечено керівництвом закладу.
Зазначаємо, що Замовником здійснюється закупівля вугілля марки Г(Г2) 13-100, яке отримується шляхом збагачення (переробки)/ сортування корисних копалин за класом. Тобто, якщо виробник, вугілля якого пропонуватимуть учасники, займається легальним виробництвом сортового вугілля, то він повинен обов’язково здійснити оцінку впливу на довкілля задля запобігання шкоді довкіллю, забезпеченню екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та врахувати державні, громадські та приватні інтереси. В іншому разі, виробництво вугілля здійснюється незаконно та не відповідає нормам екологічного законодавства України. Адже саме Замовник буде кінцевим споживачем товару в рамках предмету закупівлі та таким чином Замовник повинен попередити можливе порушення діючого екологічного законодавства України.
Згідно з нормами статті 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу на викиди, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до першої, другої або третьої групи.
До першої групи належать об’єкти, які взяті на державний облік і мають виробництва або технологічне устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування. До другої групи належать об’єкти, які взяті на державний облік і не мають виробництв або технологічного устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування. До третьої групи належать об’єкти, які не належать до першої і другої груп.
Згідно з нормами статті 1 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» стаціонарне джерело може бути неорганізованим стаціонарним джерелом викиду (це джерело викиду, з якого забруднюючі речовини надходять в атмосферне повітря у вигляді ненаправлених потоків та яке не оснащене спеціальними спорудами для відведення пилогазоповітряної суміші) або організованим стаціонарним джерелом викиду (це джерело викиду, з якого забруднюючі речовини надходять в атмосферне повітря через спеціально споруджені газоходи, димові труби, аераційні ліхтарі або інші споруди для відведення пилогазоповітряної суміші).
Отже виробники застосовують в своїй діяльності організоване або неорганізоване стаціонарне джерело викиду. Тому, згідно норм статті 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» такі виробники мають право здійснювати свою діяльність тільки при наявності дозволу на викиди.
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, по всій території України введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року через військову агресію Російської Федерації проти України.
В зв’язку з цим Кабінет міністрів України від 09 квітня 2022 року ухвалив постанову №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» якою заборонив ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. З 2014 року більша частина вугільних шахт та збагачувальних фабрик опинилися на тимчасово окупованій території Донецької та Луганської областей. На сьогоднішній день в результаті повномаштабної війни Російської Федерації проти України території Донецької та Луганської областей знаходяться під контролем Російської Федерації.
Замовник має на меті купити вугілля кам’яне походженням не з Російської Федерації чи території Донецької та Луганської областей, які знаходяться під контролем Російської Федерації, щоб не порушувати норми постанови Кабінету міністрів України від 09.04.2022р. №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
Замовник не обмежує учасників в можливості закупівлі вугілля у будь-якого виробника або виробника-переробника (збагачувальної фабрики) або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження пропонованої марки вугілля. Якщо учасником торгів являється посередник, дилер, дистрибьютер або взагалі громадянин України, то він все рівно закуповує вугілля у виробника, або у іншого посередника, який в свою чергу закуповує вугілля у виробника. Замовник лише має на меті відстежити, що пропоноване вугілля НЕ ПОХОДИТЬ з Російської Федерації чи території Донецької та Луганської областей, які знаходяться під контролем Російської Федерації.
Зауважимо, що Ви зазначаєте у вимозі, що маєте весь обсяг вугілля. Однак Замовник не має змоги перевірити походження вугілля, яке вже куплене та знаходиться у Вас на складі. До того ж замовник не має змоги пересвідчитись в тому, яке саме і в кого куплене вугілля знаходиться у Вас на складі. Отримання інформації про виробника пропонованого вугілля необхідне також для виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в статті 42 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Звіт про виконання договору про закупівлю повинен містити таку інформацію, зокрема, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - у разі закупівлі товару
Додатково повідомляємо, що відповідно до наявної в електронній системі закупівель Prozorro інформації, в Україні є виробникb вугілля кам’яного, які здійснюють свою діяльність у відповідності до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» та мають документ дозвільного характеру на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Такі виробники співпрацюють та постачають свою продукцію різним суб’єктам господарювання, дилерам, дистриб'юторам, покупцям, постачальникам, ін. та надають свої дозвільні документи на їх вимогу.
Замовником встановлено, що в Україні достатньо виробників, які мають та надають на вимогу покупців усі дозвільні документи, в т.ч. і документ дозвільного характеру на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, а це означає, що Ви не обмежені у співпраці з іншими виробниками, які дотримуються усіх законодавчих вимог стосовно ведення господарської діяльності, та на рівні з іншими учасниками маєте усі можливості для участі у торгах, і при цьому гарантувати екологічну безпеку, охорону довкілля та ін.
Таким чином Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною і підстави для внесення змін відсутні.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Дискрмінаційна вимога
Номер:d197816e9dcb47d69c1f674bc62c7a8c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-29-009044-a.a1
Назва:Дискрмінаційна вимога
Вимога:
Вимога оголошення: Сканкопію з оригіналу або копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропоноване вугілля (в якому виробником чи заявником експертизи повинен бути вказаний або суб’єкт господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника торгів та договір (купівлі-продажу або поставки або тощо) з яким учасник надає відповідно до підпункту 2 пункту 17.2. цих вимог до предмету закупівлі, або безпосередньо учасник) про відповідність пропонованого вугілля встановленим медичним критеріям безпеки/показникам або про відповідність пропонованого вугілля вимогам діючого санітарного законодавства України, дійсний на кінцеву дату подання пропозицій. Якщо учасник не є виробником чи заявником експертизи згідно наданого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, у складі пропозиції такий учасник повинен надати лист (листи) від виробника чи заявника експертизи згідно наданого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дата видачі та право використання учасником зазначеного (-их) документу (-ів) в цій процедурі закупівлі з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.;
Дана вимога є дискримінаційною та незаконною!
Зазначимо, що згідно чинного законодавства України ,зокрема п. 5.1. Наказу МОЗ Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи № 247 від 09.10.2000 (зі змінами) Заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є ВЛАСНИКИ ОБ'ЄКТА ЕКСПЕРТИЗИ або вповноважені ними особи. Також згідно п. 7.1. вказаного Наказу, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ встановленої форми містить:- РЕКВІЗИТИ ВИСНОВКУ як документа (назва об'єкта експертизи; НАЗВА ВИРОБНИКА ПРОДУКЦІЇ, розробника документа, країна; назва заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи….
Отже, з наведеного вбачається, що Законом передбачено, що Заявником висновку сес може буде БУДЬ-ЯКА ОСОБА, якщо вона є власником об’єкта експертизи! ЗАЗНАЧИМО! ВЛАСНИК об’єкту експертизи, а НЕ ОСОБА ЯКУ «ВИЗНАЧИВ» ЗАМОВНИК. Тож виникає питання ЧОМУ Замовнику Ви обмежили коло заявників? ЧОМУ ВИ ДОЗВОЛЯЄТЕ СОБІ ПРОПИСУІВАТИ ВИМОГИ ОГОЛОШЕННЯ ПІД КОНКРЕТНИЙ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ!?
Дана вимога є дискримінаційною, адже прийняти участь у даних торгах може тільки той учасник, чиї документи отримані саме під схему (виробник-учасник)!!! а учасники, що ВЖЕ до оголошення даних торгів вже придбали товар у постачальника, який не є виробником (як у нашому випадку), і отримали самостійно висновок сес у порядку передбаченому закону із вказанням усіх реквізитів – не може прийняти участь у торгах! Зазначення виробника у висновку сес – то РЕКВІЗИТ документа, а заявником експертизи повинен бути ВЛАСНИК (або уповноважена особа) товару.
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ! І ПРИБРАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ та НЕЗАКОННУ ВИМОГУ! Що встановлена ВАМИ з метою обмеження кола учасників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:02.10.2022 10:31
Вирішення:Згідно п. 7.11. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 N 247, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ встановленої форми містить:
- реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи; НАЗВА ВИРОБНИКА ПРОДУКЦІЇ, розробника документа, країна; НАЗВА ЗАЯВНИКА, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи
Водночас відповідно до п.5.1 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 N 247, ЗАЯВНИКАМИ державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об'єкта експертизи або ВПОВНОВАЖЕНІ НИМИ ОСОБИ
Враховуючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Ви маєте право надати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому ЗАЯВНИКОМ може бути БУДЬ ЯКИЙ СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ. Але при цьому повинна виконуватися вимога стосовно того, що цей суб’єкт господарювання має здійснювати реалізацію або відвантаження вугілля на Вашу адресу, та Ви повинні надати договір (купівлі-продажу або поставки або тощо) з ним.
Таким чином Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною і підстави для внесення змін відсутні.