-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код 30190000-7 за ДК 021:2015 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)
Кількість, пачок - 503; Формат – А4 (210 х 297 мм) по 500 арк.; Щільність, г/м2 – 80; Білизна, CIE – 146-150; Товщина, µм – 105; Непрозорість, % – ≥ 92; Клас С.
Завершена
105 630.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 528.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 528.15 UAH
Період оскарження:
29.09.2022 15:56 - 05.10.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні характеристики предмету закупівлі
Номер:
752daba29aeb4d7ea26aea777dd3a54d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-29-008060-a.a1
Назва:
Технічні характеристики предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-09-29-008060-a на закупівлю
код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4), де Замовником виступає Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4 були встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4, а саме: Білизна, СІЕ – не менше 146; Товщига, µм – не менше 105 для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію кращої якості паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2022 07:44
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення та, керуючись ст.ст. 3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), надається наступне роз’яснення: Замовником визначено предмет закупівлі та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22 Закону та виходячи з потреб Замовника. При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників та можливості запропонувати папір інших виробників, якісні ознаки якого відповідають встановленим у Додатку № 2 вимогам.
Вимоги до предмета закупівлі визначені Замовником виходячи із специфіки потреб із урахуванням позитивного досвіду використання паперу з вказаними технічними характеристиками. Досвід використання паперу з іншими характеристиками мав наступні результати: офісна техніка працювала некоректно та з помилками (зминання аркушів, забір декількох аркушів одночасно), що призводило до частих ремонтів та виходу з ладу офісної техніки.
Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Замовник не має підстав вносити зміни до технічних вимог до паперу А4, оскільки саме вказані технічні вимоги повністю відповідають потребам Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.10.2022 14:37