-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з охорони об’єктів, охоронників (3 поста) щодо ведення цілодобового спостереження, охорони порядку і майна
на очікувану вартість
Завершена
599 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 59.98 UAH
мін. крок: 0% або 59.98 UAH
Період оскарження:
07.12.2017 12:03 - 19.12.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Грубе порушення Замовником діючого законодавства при формуванні планової ціни на 2018 рік
Номер:
16d4b027a84f4a68aad9b2976c66b079
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-07-001222-c.c1
Назва:
Грубе порушення Замовником діючого законодавства при формуванні планової ціни на 2018 рік
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 599 850,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до оголошення та тендерної документації строк поставки надання послуг: по 31.12.2018.
Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 07.12.2017 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-12-07-001222-c
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом січня - грудня 2018.
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» в якому наведено адресу та перелік об’єктів, які підлягають охороні. Замовнику необхідно забезпечити охорону об’єкту розташованого за адресою: 51215, Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с. Орлівщина, вул. Острівна 2-А. Для цього потрібно 3 цілодобових пости охорони з режимом роботи. Для якісного забезпечення цілодобової охорони закладу вимагається: три поста охорони – цілодобово протягом 2018 року по одному охоронцю на посту, розтошування постів охорони визначається Замовником.
Таким чином 3 цілодобові пости охорони на період з січня по грудень 2018 року включно. 365*24*3=26280 людино/годин
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин по трьох цілодобових постах: 299 850,00 / 26280 = 22,83 грн. з ПДВ (або в такому випадку 19,02 грн без ПДВ).
До того ж Замовник є суб’єктом державної власності, який повинен при формуванні свого бюджету чітко дотримуватися усіх законодавчих актів, що діють на території України.
Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українських гривнях у т.ч. ПДВ.
Планова ціна яка була визначена Замовником повинна складатися як мінімум з урахуванням вищезазначених витрат, які були бути включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі у відповідності до Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік», яким визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня 2017 року повинна складати не менше ніж - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону).
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює).
Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,25 грн., та єдиний податок ≈1,18 (або податок на додану вартість ≈ 4,72 грн.) 19,34+4,25 +1,18 = 24,77 грн. Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша 19,34+4,25 +4,72 = 28,31 грн .
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 599 850,00 (з ПДВ). (22,83 грн. з ПДВ (19,02 грн без ПДВ) за 1 людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (24,77 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку, та які він обов’язково повинен передбачити згідно діючого законодавства.
Дана сума за одну годину роботи охоронника також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час;
- відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки;
- відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні.
Також передбачено ч.1 ст.50 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпП України), нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. При зазначених умовах, в залежності від тривалості робочого тижня, норма робочого часу на 2017 рік становитиме: при 40-годинному робочому тижні - +1986 годин на одного охоронця.
Таким чином замовник, який повинен чітко дотримуватися діючого законодавства, встановлює планову вартість закупівлі, яка як мінімум йде в супереч з діючими законодавчими актами (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік") та визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати.
Замовник виставляючи планову вартість торгів у 2017 році, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2017 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися.
З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначено діючим законодавством у 2017 році. До того ж ваші співробітники щороку отримують оплачувані відпустки, премії та інше відповідне забезпечення яке забезпечується державними гарантіями та відповідними законодавчими актами України. А також у Вас не передбачено що Віші ж співробітники будуть працювати в понаднормовий час, із звичайною заробітною платнею, що є грубим порушенням трудового законодавства.
Окрім того, вищенаведені розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого в Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги фактично будуть надаватися у 2018 році, що визначено згідно документації та оголошення, з січня по грудень 2018 р.
На даний час вже є Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017 (обов’язковий до виконання усіма суб’єктами господарської діяльності), що затверджено КМУ, та в якому чітко зазначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна становити не менше ніж – 22,41 гривні , а розмір мінімальної заробітної платні повинен буде складати не менше ніж 3 723,00 грн в місяць (ст. 8 цього проекту Закону) (Мінімальною заробітною платнею передбачений 40 годинний робочий тиждень). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та які обов’язково повинні також бути включені при розрахунку своїх пропозицій учасниками (отримання учасником мінімального прибутку, щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, закупівля спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, засобів зв’язку, обслуговування автотранспорту, встановлення тривожних кнопок (по сигналу спрацювання яких повинні прибувати групи швидкого реагування, які також вимагаються замовником) та інше).
В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році. До того ж на даний час у верховній раді триває обговорення що до внесення змін до проекту бюджету на 2018 рік, в який пропонується внести зміни та правки, які стосуються збільшенню розміру мінімальної заробітної платні до рівня 4 100,00 грн вже в середині 2018 року.
Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України.
Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для своєї роботи.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», який затверджено КМУ, тому шо послуги планується надавати фактично у 2018 році, а не у 2017.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2017 18:29
Вирішення:
Шановні Учасники торгів!
Комунальний заклад «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров’я» Дніпропетровської обласної ради» є бюджетна не прибуткова установа та 100% фінансується за рахунок коштів областного бюджету.
Відповідно до ст. 4 Закону «Про публічні закупівлі» закупівля здійснється відповідно до річного плану.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовник повинен виходити з планових вартісних показників, які розраховуваються виходячи із потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України (стаття 1 Бюджетного кодексу України).
Статтею 41 Бюджетного кодексу України визначені особливості формування надходжень бюджету та здійснення витрат бюджету в разі несвоєчасного набрання чинності Законом про Державний бюджет України.
При цьому постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 N 228 затверджений Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ (зі змінами) (далі - Порядок).
На 2018 рік планові показники на закупівлю послуг з охорони становят
599 850 грн. з ПДВ.
На підставі викладенного ми не маємо можливості збільшити та визначити вартісні показники закупівлі.
Крім того ТД розроблена з урахуванням вимог законодавства щодо функціонування дитячих закладів (навчальних, оздоровчих, реалібітаційних та інших), законів України про освіту, позашкільну освіту, оздоровчі заклади враховуючи рекомендації та накази МОЗ України, вимоги СЕС різних рівнів.
Учасники самостійно приймають рішення щодо участі у торгах, вирішують рентабельність та економічну вигоду при наданні послуг на умовах Заказчика.
Вам необхідно прийняти рішення щодо участі у торгах, виходячі з економічної вигоди для вашого підприємства, а Замовник має право прийняти рішення про визначення торгів такими, що не відбулися, якщо ціна найбільш економічно вигідної пропозиції перевищує суму, передбаченую на фінансування або інше рішення у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому вважаємо, пропозиція будь - якого учасника щодо внесення змін до ТД у зв'язку з тим що: «Бюджет ( Кошторис) закладу не забезпечує виконання вимог ТД у зв'язку з чим не відповідає вимогам документації конкурсних торгів» не коректною та безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено