-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (встановлення) автоматичної пожежної системи та оповіщення про пожежу Філії №1 КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Святошинського району м. Києва, адресою: м. Київ. вул. Академіка Булаховського 26
Завершена
1 753 743.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 538.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 538.00 UAH
Період оскарження:
28.09.2022 11:07 - 15.10.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
f0c351c820374090aa3c9410bf6eb5f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-28-002808-a.c5
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації - додаток 4 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, наявна дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупілі, а саме Учасник надає виданий на його ім’я сертифікат
Сертифікат SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність»
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, яка не відповідає чинному законодавству України. Також вимога Замовника виглядає дивно та не зрозуміло, чому Замовник всупереч чинному законодавству України вимагає від Учасників в тендерній пропозиції надати міжнародний сертифікат SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність», а також вимагає від Учасників надати Сертифікат відповідності ДСТУ ІSO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Оскільки Сертифікат SA 8000:2014 є аналогічним за своїм змістом до сертифікату відповідності ДСТУ ІSO 45001:2019, який прийнятий та діє на території України.
Сертифікат відповідності ДСТУ ІSO 45001:2019 також «підтверджує» застосування на підприємстві системи впровадження безпеки праці, охорони здоров’я тощо. Дана вимога є дискримінаційною оскільки вимогами Замовника (умовами тендерної документації) передбачено одночасно надати документи, які є ідентичними, дублюючими та взаємозамінними.
Цей факт в повній мірі підтверджується проаналізувавши «сфери застосування» Сертифікату SA 8000:2014 та Сертифікату ДСТУ ІSO 45001:2019.
Учасники процедури закупівлі «НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ» мати обидва сертифікати відповідності SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність» та ДСТУ ІSO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Для підтвердження відповідності стандарту, згідно чинного законодавства України, Учаснику достатньо мати лише один з двох зазначених сертифікатів. Даним фактом, встановивши вимогу, щодо надання міжнародного сертифікату відповідності SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність», Замовник процедури закупівлі навмисно «ЛОБІЮЄ» інтереси певного Учасника, який вже має в наявності міжнародний сертифікат SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність».
Встановивши вимогу, щодо надання Учасниками сертифікату відповідності SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність», ви свідомо та навмисно обмежує кількість потенційних Учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до ч.6 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо Замовник посилається в тендерній документації (ТД) на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він «ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ» прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, які підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством України.
Окрім того, Замовником процедури закупівлі є державна бюджетна установа і він «ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ» дотримуватись норм чинного законодавства України, а також вимог ДСТУ, а не дотримуватись вимог міжнародної сертифікації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ЗУ) ч. 3 статті 22 Закону, тендерна документація (ТД) може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до ТД.
Наяність вищезазначеного сертифікату не передбачається чинним законодавстом України та не є "ОБОВ'ЯЗКОВОЮ", адже не передбачена та не прийнята жодним нормативним та ДСТУ, який діє на території України.
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка грунтується на доказах, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення дискримінаційної вимоги, щодо надання Учасниками в своїй тендерній пропозиції - міжнародного сертифікату відповідності SA 8000:2014 «Cоціальна відповідальність» та не порушувати вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", дотримуючись вимог стосовно недискримінації Учасників процедури закупівлі.
В випадку ігнорування законної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, щодо участі в закупівлі, ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою до АМКУ, і повірте ми це зробимо, згідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", адже маємо беззаперечні докази
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2022 20:23
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
dd867f4fe952455aac929d92b0ec87f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-28-002808-a.a4
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації - додаток 4 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, наявна дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупілі, а саме Учасник надає виданий на його ім’я сертифікат
ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги»/ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги».
Стандарти інформаційної безпеки, згідно сертифікату ISO/IEC 27001:2013 та ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 розроблені за допомогою НБУ (національного банку України). Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов’язані дотримуватись лише Українські банки задля захисту інформації. Замовником оголошено закупівлю (відкриті торги), згідно з кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) «Капітальний ремонт (встановлення) автоматичної пожежної системи та оповіщення про пожежу Філії №1 КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Святошинського району м. Києва, адресою: м. Київ. вул. Академіка Булаховського 26". Вищезазначений сертифікат не має ніякого відношення до даної закупівлі, яку оголосив Замовник і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику ніяких додаткових гарантій.
Також вимога, щодо надання Учасниками в своїй тендерній пропозиції - сертифікату ISO/IEC 27001:2013 (ДСТУ ISO/IEC 27001:2015) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» була визнана як дискримінаційною, згідно рішення колегії АМКУ № 4063-р/пк-нз від 03.03.2021р.
Відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наяність вищезазначеного сертифікату не передбачається чинним законодавстом України.
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка грунтується на доказах, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення дискримінаційної вимоги, щодо надання Учасниками в своїй тендерній пропозиції - сертифікату ISO/IEC 27001:2013 (ДСТУ ISO/IEC 27001:2015) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» та не порушувати вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", дотримуючись вимог стосовно недискримінації Учасників процедури закупівлі.
В випадку ігнорування законної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, щодо участі в закупівлі, ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою до АМКУ, і повірте ми це зробимо, згідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", адже маємо беззаперечні докази.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2022 20:14
Вирішення:
Шановний Учаснику! Додатком 4 Тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» дійсно передбачена вимога, щодо надання одного з сертифікатів старого або нового зразка відповідно до дати видачі даного сертифікату та недопущення дискримінації за терміном «ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги»/ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» дана вимога не є дискримінаційною, правова позиція ґрунтується на чинному законодавстві та відповідних рішеннях АМКУ, так Замовником уважно проаналізовано надане вами Рішення АМКУ № 4063-р/пк-нз від 03.03.2021р. з якого чітко вбачається позиція Колегії відносно даного питання, а саме що даний стандарт не повинен відноситись до постачальників оптовою торгівлею твердим, рідким, газоподібним паливом натомість наголошуємо що даний стандарт на час військового стану є важливим та необхідним для постачальників з виконання робіт монтажу систем управління евакуюванням людей (в частині оповіщення про пожежу), наголошуємо, що відповідно до останніх змін дана система інтегрується з оповіщенням про «повітряну тривогу» тому виконавець повинен убезпечити власну цифрову систему для недопущення передачі вірусної інформації на програмоване обладнання систем оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей. Також повідомляємо, що відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність вищезазначеного сертифікату не заборонена чинним законодавством України.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаю за необхідність задовільнити вимогу учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
9081ee179ca747e6a995af74dc2a2c2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-28-002808-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації - додаток 2 "ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ", згідно розділу 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та перелік документів для підтвердження даного критерію, ви вимагаєте від Учасників надати - чинний договір страхування від настання нещасного випадку під час виконання ним своїх службових обов’язків.
Що це за "маячня". Шановний Замовник, цікаво при підготовці документів тендерної документації, стосовно законості вимог до Учасників, ви хоч читали Закон України "Про страхування" від 07.03.1996 року. Даний вид страхування взагалі відсутній в переліку, згідно Статті 7. Види обов’язкового страхування.
Встановлюючи дану вимогу до Учасників ви не тільки порушуєте вимоги чинного законодавства України, а в грубій формі, вимагаючи від Учасників якись невідомий документ, навмисно зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний незрозумілий страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як "обов'язковий".
Даною незрозумілою вимогою до Учасників, ви порушуєте вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.4 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполучення "вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством". договір страхування від настання нещасного випадку під час виконання ним своїх службових обов’язків – Не передбачене Законодавстом України.
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка грунтується на доказах, згідно Закону України "Про страхування", наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, шляхом видалення дискримінаційної та повністю незаконої вимоги до Учасників, щодо надання - чинного договору страхування від настання нещасного випадку під час виконання ним своїх службових обов’язків та не порушувати вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", дотримуючись вимог стосовно недискримінації Учасників процедури закупівлі.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встанов-лювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Встановлена вимога не відповідає нормам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівлі, щодо недискримінації Учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому, та такою, що порушує права Учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників.
Згідно ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Також надання Учасниками договору страхування від настання нещасного випадку під час виконання ним своїх службових обов’язків, яке не вимагається чинним законодаством України, було визнане АМКУ, як дискримінаційна вимога, згідно рішення колегії АМКУ № 10451-р/пк-пз від 27.05.2020р. (питання №1).
В випадку ігнорування законної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, щодо участі в закупівлі, ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою до АМКУ, згідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", адже маємо беззаперечні докази.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2022 19:40
Вирішення:
Шановний Учаснинику! Дякуємо за ваше звернення, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що вбачаю за необхідність задовільнити вимогу Учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
5927b8b0616941c497d95a6f7c69d9dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-28-002808-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації - додаток 3 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" ви вимагаєте від Учасників процедури закупівлі - На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи видані на його ім’я у формі: Свідоцтва на врахування екологічних аспектів стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції».
Дана вимога є дискримінаційною і такою, якою ви навмисне обмежуєте кількість їх потенційних Учасників процедури закупівлі і грубо порушуєте вимоги статті 5 та статті 22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,
Доводимо до вашого відома, що в чинному ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції" відсутня будь-яка інформація, щодо необхідності та "ОБОВ'ЯЗКОВОСТІ" отримання свідоцтва на врахування екологічних аспектів стосовно предмету закупівлі.
Окрім того Стандарт ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції" доповнює комплекс національних стандартів ДСТУ ISO серії 14000, прийнятих в Україні раніше, та пов’язаний зі стандартом ДСТУ-Н 4340:2004 «Настанови щодо внесення екологічних вимог до стандартів на продукцію. Загальні положення» (дана інформація зазначена в абз.4 розділу "НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП").
Враховуючи вищезазначену інформацію Стандарт ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції" є доповненням і не може вимагатися Замовником, як основний номрмативний документ.
Відповідно до статті 22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполучення "вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством". Отримання даного Свідоцтва на врахування екологічних аспектів стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції» не передбачене та не вимагається жодним нормативним документом та ДСТУ в Україні.
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка грунтується на доказах, згідно Закону України, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення дискримінаційної, щодо наявності в Учасника(ів) - Свідоцтва на врахування екологічних аспектів стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління". Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції» та не порушувати вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо наявності в них не дискримінації Учасників.
В випадку ігнорування законної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, ми змушені будемо звернутися від повідно до ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", до АМКУ, адже маємо беззаперечні докази, які грунтуються на чинному законодавстві України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2022 19:04
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовником уважно проаналізовано вашу вимогу та вимушені повідомити, що сертифікат ISO – документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для Замовника наявність сертифікату ISO в Учасника є одним зі способів підтвердження якості товарів, послуг або робіт. Відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 27.12.2006 № 375 "Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів", затвердити національні стандарти України з наданням чинності з 1 січня 2008 року ДСТУ ISO/TR 14062:2006 Екологічне керування. Врахування екологічних аспектів під час проектування та розробляння продукції – Вперше. ISO/TR 14062 визначає концепції та наявні методи, що належать до інтегрування екологічних аспектів у проектуванні й розробленні продукції, де під "продукцією" розуміються товари та послуги. Цей стандарт може застосовуватися для розроблення документів, спеціалізованих для різних секторів економіки. Наявність свідоцтва ДСТУ ISO/TR 14062:2006 є необхідною, оскільки дає можливість Замовнику отримати дійсно якісні послуги або роботи та сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати послуги або виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та предметом закупівлі. Більш того, отримати свідоцтво ДСТУ ISO/TR 14062:2006 може будь – яка організація незалежно від організаційної форми, розміру, форми власності, тощо, що працює у відповідності до вимог даного стандарту. Аналогічна правова позиція була розглянута в Рішенні АМКУ від 23.06.2022 №4942.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що не вбачаю за необхідність задовільнити вимогу учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
3eb7a0a527694fea8de893602b86f151
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-28-002808-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації - додаток 2 "ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ", згідно розділу 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та перелік документів для підтвердження даного критерію, ви вимагаєте від Учасників надати - Окремо на кожного працівника, який буде вказаний у довідці необхідно надати посвідчення та протокол або витяг з протоколу відносно проходження навчання з «Загальні питання з охорони праці», «Пожежної безпеки», та посвідчення про навчання з питань надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) та копії документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин і чинний договір страхування від настання нещасного випадку під час виконання ним своїх службових обов’язків.
Навчання працівників Учасника повинно бути проведене у відповідності з Законом України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05).
Вимога до Учасників, щодо надання Учасниками - Окремо на кожного працівника, посвідчення та протокол або витяг з протоколу відносно проходження навчання з «Загальні питання з охорони праці», «Пожежної безпеки», та посвідчення про навчання з питань надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) та копії документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин і чинний договір страхування від настання нещасного випадку під час виконання ним своїх службових обов’язків.
Доводимо до Вашого відома, що згідно Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05).
Доводимо до Вашого відома, що навчання для виконавців робіт з "загального курсу охорони праці", якими є згідно вашої тендерної документації:
- провідний інженер-проектувальник;
- інженер – проектувальник (у частині кошторисної документації);
- експерт будівельний;
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Не передбачене жодною статтею та відповідно пунктом ні Закону України "Про Охорону праці", ні Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12-05).
Навчання з питань надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) також не передбачається жодним нормативним документом з Охорони праці, це якась ваша забаганка і повна "маячня".
Відповідно до Типового положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12-05), додатку Додаток 4 до пункту 5.1 "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та відповідно
ТИПОВІ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН І ПРОГРАМА
навчання з питань охорони праці посадових осіб
Тематичний план
Тема 7. Надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку.
входить до "Загального курсу з Охорони праці"
Проходження навчання з "Загального курсу Охорони праці" є "обов'язковим" тільки для посадових осіб, Перелік посад, яких чітко та в повному обсязі зазначений в Додатку 3 до пункту 5.1 Типового положення
про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
Даною вимогою до Учасників, яка не передбачена жодним чинним законодавчим актом та Законом України ви навмисно призводите до дискримінації Учасників та обмеження їх потенційної кількості в процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому Ви забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила. Закон України не дає вам ніякого на те права!!!
Також непотрібність проходження навчання з "загального курсу охорони праці" для "виконавців робіт" та вищезазначених працівників (фахівців) підтверджується Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12-05).
Згідно Типового положення розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 Типового положення «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Даною вимогою до Учасників, ви порушуєте вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.4 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" п.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ключове словосполучення "вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством". Навчання з "загального курсу охорони праці" для виконавців робіт (електромоентера ОПС та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування), інженерів-проектувальників та експерта будівельного – Не передбачене Законом України.
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка грунтується на доказах, згідно Закону України, наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, шляхом видалення дискримінаційної та повністю незаконої вимоги до Учасників, щодо навчання для вщезазначених праціників (фахівців) з "загального курсу охорони праці" та не порушувати вимоги ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо не дискримінації Учасників.
В випадку ігнорування законної вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, ми змушені будемо звернутися від повідно до частини 1-3, ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", до АМКУ, адже маємо беззаперечні докази, які грунтуються на чинному законодавстві України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2022 17:22
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства повідомляємо, що вбачаю за необхідність задовільнити вимогу учасника.
Статус вимоги:
Задоволено