• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів (Код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)

Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або на предмет закупівлі ПДВ не нараховується).

Торги відмінено

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 27.09.2022 16:59 - 03.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на замовника

Номер: 5a7cddcfce964e14b4b6667fb7d41fab
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-010674-a.a1
Назва: Скарга на замовника
Вимога:
Шановний замовнику. Вам подано фактичне місце розташування. Для прибуття на місце представника немає потреби мати філію чи представництво. Поверніться до розгляду і визнайде нас у встановленому порядку переможцем і не фантазуйте. Окрім того це виключно проблеми і права виконавця наймати послуги поштових, логістичних чи підрядних організацій. Те, що Вами це не передбачено - не означає заборонено. Ви багато чого в світі ще не бачили. Але своїми діями ви обмежуєте наші права, обмежуєте конкуренцію - і чітко наперед повідомляємо, що на Вас буде подано до суду для відстоювання наших прав та інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. Першочергово зазначаємо, що вимоги до предмета закупівлі визначаються замовником згідно вимог Закону та особливостей потреб замовника. Частиною третьою статті 14 Закону визначено перелік складових, які обов’язково повинні міститися в оголошенні про спрощену закупівлю. Згідно вищезазначеною статті в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається «4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;», крім того визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. При цьому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п’ять статті 14 Закону). Таким чином, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Виходячи зі змісту пункту 11 статті 14 Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною». Умовами оголошення даної спрощеної закупівлі «Заправка та відновлення картриджів (Код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)» ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-27-010674-a (далі – Оголошення) визначено: - Надання послуг повинно здійснюватися на території Замовника, а саме: «68003, Україна, Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, проспект Миру, буд.33»; - Час прибуття представника Учасника до Замовника за викликом не більше 60 (шестидесяти) хвилин з моменту отримання виклику від Замовника.; - Надання Послуг здійснюється в день отримання заявки, визначеної в п.4.7. Договору в приміщеннях, якими користується Замовник; - В разі, якщо надання Послуг неможливо здійснити за адресами, вказаними в п. 4.1. Договору, за погодженням із Замовником надання Послуг здійснюється за адресою Виконавця; - У разі надання Послуг за адресою Виконавця, передача друкувальної техніки та/або картриджів оформлюється Актом прийому-передачі із зазначенням кількості та найменування друкувальної техніки та/або картриджів, а також строком надання Послуг. Строк заправки та/або відновлення картриджів не повинен перевищувати 1 (один) робочий день. Дана вимога Замовника, не є дискримінаційною, оскільки підприємницька діяльність відповідно Господарського кодексу України та Закону України «Про підприємництво» здійснюється на власний ризик, отже Учасник для виконання взятих на себе зобов’язань в змозі укласти договір субпідряду, орендувати приміщення тощо. Віддалене місцезнаходження Учасника (в даному випадку м.Тернопіль, який знаходиться від Замовника на відстані близько 660 км) унеможливлює виконання зазначених вимог до предмета закупівлі, а саме прибуття представника Учасника до Замовника, який знаходиться у м.Чорноморськ Одеської області, на протязі 60 хвилин та заправку та/або відновлення картриджів на протязі 1 (одного) робочого дня. Виконавчий комітет Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області потребує постійної заправки та відновлення картриджів в найкоротший час. Вищезазначені вимоги Оголошення та Проєкту договору до оголошення про спрощену закупівлю, зокрема, щодо терміну надання послуг, місця надання послуг які є предметом закупівлі та особистого обслуговування представником Виконавця обґрунтовані специфікою роботи деяких структурних підрозділів Замовника та воєнним станом в країні. Ці вимоги є надважливими, адже у зв’язку із триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України наявні значні ризики не отримання (у т.ч. повної втрати матеріальних цінностей) або несвоєчасного отримання послуг які є предметом даної закупівлі (відсутність палива; припинення роботи посередника, який здійснюватиме доставку картриджів; розбиття шляхів, тощо) та зриву роботи Замовника, які призведуть в свою чергу до небажаних та несприятливих наслідків. При цьому на п.5.2.5. Проєкту договору визначає: «5.2.5. Не допускати до заправки та відновлення картриджів спеціалістів третьої сторони та співробітників Замовника, якщо інше не передбачене додатковою угодою.» Крім того слід зазначити, що у штаті Замовника відсутні працівники які будуть виконувати кур’єрські обов’язки та здійснюватимуть упаковку та транспортування картриджів майже щодня до поштових відділень та отримувати поштові пересилання картриджів від Виконавця. Крім того, звертаємо увагу про наявну невідповідність, а саме: Учасник в системі Prozorro зареєстрований як фізична особа «МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА», а документи у пропозиції подані від фізичної особи-підприємця, при цьому електронний підпис накладений фізичної особи, тобто участь у закупівлі приймає фізична особа, а документи подані на фізичну особу-підприємця, що вносить суперечність в документи які формуються в електронному вигляді за результатом процедури і документами які оформлюються в паперовому вигляді (договір, акт наданих послуг тощо).
Статус вимоги: Відхилено