• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні автобуси

Шкільні автобуси - 11 одиниць. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначена в окремому документі, що додається до оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля з урахуванням виконання Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».

Завершена

26 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 132 000.00 UAH
Період оскарження: 27.09.2022 16:16 - 03.10.2022 09:00
Вимога
Відхилено

Про внесення змін до необхідних характеристик предмета закупівлі

Номер: 25d1dc7319dc47bba2d7655fae78377c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-009821-a.c3
Назва: Про внесення змін до необхідних характеристик предмета закупівлі
Вимога:
Ми маємо намір стати учасником спрощеної закупівлі 11 (одинадцяти) шкільних автобусів, що оголошений Управлінням освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-27-009821-a, з пропозицією закупівлі шкільних автобусів ЕТАЛОН А08116Ш виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод». Проте, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачені вимоги, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі та обмежують нашу участь у тендері, а саме: Додатку № 1, що має назву «Технічна специфікація» документації, Замовником визначено вимогу: «- товар має відповідати вимогам, визначеним Замовником що підтверджується вказаними конкретними характеристиками запропонованого Товару, а саме: …. Колісна база - не менше 4300 мм». Така вимога технічних характеристик є дискримінаційною тому, що шкільні автобуси, що можуть бути запропоновані нами до закупівлі у вказаному тендері, мають колісну базу 4200 мм, що лише на 100 мм (10 см) менше, ніж зазначено в документації. Також, дана вимога у документації не відповідає вимогам встановленим до шкільних автобусів національним стандартом - ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги». Антимонопольним комітетом України було направлено Міністерству освіти і науки України обов’язкові для застосування при проведенні закупівель Рекомендації від 01.06.2021 р. № 16-рк стосовно недопущення встановлення в технічній специфікації тендерної документації при закупівлі шкільних автобусів вимог, не передбачених національними стандартами України. Вказаними рекомендаціями, зокрема, було зазначено, що встановлення в тендерній документації вимог до технічних параметрів шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників у тендерній документації Замовників, складеній під технічні параметри шкільних автобусів певного виробника, що призводить до значного звуження кола учасників закупівлі. Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні підтверджує, що наявність такої вимоги в документації є дискримінацією, а саме рішення № 15785-р/пк-пз від 12.07.2021. Додатково звертаємо Вашу увагу, що в спрощеній закупівлі оголошеній Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (UA-2022-09-23-004667-a) було встановлено аналогічну дискримінаційну вимогу, проте замовник вніс зміни та вилучив дану вимогу з документації, врахувавши рекомендації АМКУ та вимоги ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги». Враховуючи викладене вище, прошу Вас внести зміни до документації та викласти її таким чином, щоб вона не містила дискримінаційних вимог. У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право на звернення до відповідних органів, на яких покладено контроль за дотриманням законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, щодо внесення змін до необхідних характеристик предмета закупівлі: «Код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси), повідомляємо наступне. За результатом аналізу вимоги не можемо погодитись, що зазначені в технічному завданні вимоги, щодо Колісна база не менше 4300 мм. є дискримінаційними та необґрунтованими та ставлять потенційних Учасників в нерівне становище. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від різних виробників продукції. Серед вибору шкільних автобусів, які представлені сьогодні на ринку України, Замовник формує характеристики предмета закупівлі, у тому числі і кількість місць для сидіння, об’єм двигуна, довжину/ширину/висоту, колісну базу виходячи з наявної потреби Замовника. Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не нижче», «не менше», «від» щоб уникнути випадку, що технічні характеристики предмету закупівлі, відповідають лише продукції одного виробника. Крім того, в примітці в Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено - Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частина, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. А також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто Законом, під час проведення спрощеної процедури закупівлі, передбачено право і ми ним скористались, тим самим здійснюємо дану закупівлю з дотриманням відповідних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, хоча можна було чітко вказати марку/модель і т.п.. Дані умови може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов спрощеної процедури закупівлі в цій частині. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

your answer

Номер: 0f44bbadcd724150828845a97c91e326
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-009821-a.c2
Назва: your answer
Вимога:
Chitajte zakoni i bankivski dokumenti uvazhno. Vigliadae, scho Vi proste ne maete dosvidu u zovnishoekonomichnij dijalnosti. Zamovte krasche la LAZi... :-)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за звернення та побажання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.10.2022 15:06
Вимога
Залишено без розгляду

payment security

Номер: 7cb68d4b7dcf41859169f2a108146667
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-009821-a.a1
Назва: payment security
Вимога:
We propose you to provide security of payment using standard banking procedure: 1. Either 100% advance payment against Advance Payment Guarantee: a) we open you Advance Payment Bank Guarantee of ICC URDG 758 form b) you pay in advance c) If we do not deliver, your bank draws money back from our bank using BG d) If we deliver, we provide copies of shipping documents and affidavit, confirming delivery, to our bank and it closes BG. 2. or 100% Bank Guarantee or Stand-By L/C, confirmed by first class Western bank: a) You open us Bank Guarantee, confirmed by Western bank, that bank will pay if you will not pay in time b) when goods are delivered and you did not paid in time, we provide documents to our BG issued bank with affidavit that goods are delivered, but you did not pay; bank draws money from guarantee. c) when goods delivered and you paid, you provide documents to BG issued bank with affidavit that goods are delivered; your bank closing BG. This procedure is existing from 16th Century. Talk with your bank. It is elementary procedure. No other way is possible in actual situation. Ми пропонуємо Вам забезпечити безпеку платежу за стандартною банківською процедурою: 1. Або 100% авансовий платіж із гарантією передоплати: а) ми відкриваємо вам банківську гарантію передоплати за формою ICC URDG 758 б) ви платите наперед в) якщо ми не доставимо, ваш банк повертає гроші з нашого банку за допомогою BG d) Якщо ми здійснюємо доставку, ми надаємо нашому банку копії транспортних документів і афідевіт, що підтверджує доставку, і він закриває BG. 2. Aбо 100% банківська гарантія або Stand-By L/C, підтверджена першокласним західним банком: a) Ви відкриваєте нам банківську гарантію, підтверджену західним банком, цей банк заплатить, якщо ви не заплатите вчасно b) коли товари доставлено, але ви не заплатили вчасно, ми надаємо документи до нашого банку, виданого BG, із підтвердженням того, що товари доставлено, але ви не заплатили; банк знімає гроші з гарантії. c) коли товар доставлено та ви оплатили, ви надаєте документи банку, який видав BG, із підтвердженням того, що товар доставлено; ваш банк закриває BG. Ця процедура існує з 16 століття. Поговоріть зі своїм банком. Це елементарна процедура. Інший шлях у реальній ситуації неможливий.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. 1. Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова № 1070) врегульовано питання попередньої оплати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти. Відповідно до п. 2 Постанови № 1070 попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Також, згідно п. 2 Постанови № 1070 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (далі – Постанова № 641). Таким чином відсутні законодавчі підстави для встановлення попередньої оплати за договором. 2. Сторони, укладаючи договір за результатами процедури закупівлі, беруть на себе зобов’язання, визначені умовами цього Договору, зокрема Постачальник зобов'язаний забезпечити поставку товарів у встановлені строки, а Покупець зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлені товари. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором сторони несуть відповідальність, передбачену законами України та цим Договором. Оплата товару буде здійснена у відповідності до норм бюджетного законодавства, на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу. 3. Умови договору про закупівлю визначенні у повній відповідності до вимог цивільного законодавства України, з урахуванням прав та інтересів обох сторін договору. За наведених обставин Ваша вимога/пропозиція задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.10.2022 14:18