• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина). (Блок системний в комлекті).

Завершена

197 904.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 979.04 UAH
Період оскарження: 27.09.2022 14:51 - 03.10.2022 14:56
Вимога
Вирішена

Скасування визнання переможця

Номер: e48551ce0fe046e0a1b24f0be28ff258
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-007537-a.a2
Назва: Скасування визнання переможця
Вимога:
Шановний замовник. Звертаємо Вашу увагу що, пропозиція ФОП ЧЕПУРНЯК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ не відповідає вимогам Вашої документації, а саме: 1. Запропонована у складі системного блоку модель SSD диску, в саме Transcend MTS820 120 GВ, TS120GMTS820S, згідно з інформацією офіційного сайту виробника має інтерфейс SATAIII , в той же час, згідно вимог Вашою документації на закупівлю, вимагалось що SSD диск повинен мати інтерфейс PCI-E 3.0 (x4). Запропонована модель не відповідає технічним вимогам Вашої документації. Посилання на офіційний сайт виробника з характеристиками : https://us.transcend-info.com/product/internal-ssd/mts820s 2. На підтвердження наявності центру сервісної та технічної підтримки, П.11 абз. 3 Вашої документації, вимагалось надати документ підтвердження права власності/володіння/ користування/оренди відповідним приміщенням центру сервісної та технічної підтримки за зазначеною адресою. Учасником, ФОП ЧЕПУРНЯК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ не надано такого документу, що не відповідає вимогам Вашої документації. На підставі вищевказаного, Вимагаєм скасувати рішення про прийняття пропозиції ФОП ЧЕПУРНЯК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ та визнання його переможцем, на підставі того, що пропозиція ФОП ЧЕПУРНЯК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ не відповідає вимогам Вашої документації спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний скаржнику, на ваше звернення з приводу скасування визнання переможцем закупівлі ФОП Чепурняк Володимир Володимирович , повідомляємо наступне: Згідно технічних характеристик, викладенних в документації замовника, запропонований учасником ФОП Чепурняк Володимир Володимирович накопичувач Transcend MTS820 120 GB, TS120GMTS820S, який має інтерфейс підключення М.2 та швідкість передачі данних читання макс. 500 Mb/s та запису, макс. 350 MB/s, що в свою чергу відповідає вимогам технічної документації. Інтерфейс предачі данних має бути таким як вказанно в тендерній документації, або еквівалент, тому запропоноване учасником ФОП Чепурняк Володимир Володимирович, обладнання у данному випадку і є еквівалентом. Згідно п. 11 вимог ТД підтвердження права власності/володіння/користування/оренди відповідним приміщенням центру сервісної та технічної підтримки за зазначеною адресою вимагалось від КОМПАНІЇ-ПАРТНЕРА Учасника щодо гарантії сервісної та технічної підтримки запропонованих Учасником системних блоків: «Додатково Учасник у складі пропозиції надає лист-гарантію від такої компанії-партнера щодо гарантії сервісної та технічної підтримки запропонованих Учасником системних блоків із зазначенням Замовника та номеру закупівлі, до якої такий лист наданий, а також підтвердження права власності/володіння/користування/оренди відповідним приміщенням центру сервісної та технічної підтримки за зазначеною адресою.» У Учасника ФОП Чепурняк Володимир Володимирович згідно його тендерної пропозиції є ВЛАСНИЙ локальний центр, його адреса наявна та цілком співпадає з адресою, вказаною у встановчих документах Учасника: Паспорт і ІПН, Витяг, Витяг з реєстру платників єдиного податку. Тому додаткове підтвердження адреси власного СЦ згідно вимог ТД не потребує. До того ж треба зауважити, що цінова пропозиція учасника ФОП Чепурняк Володимир Володимирович є найбільш економічно вигідною, яка повністю відповідає вимогам зазначеним в оголошенні та вимогам до предмету закупівлі .
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

1

Номер: 275638d3cabb4f17b0fbb539c0afccdd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-007537-a.c1
Назва: 1
Вимога:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Предметом закупівлі цих торгів є персональні комп’ютери, системні блоки яких постачаються разом із попередньо встановленим ліцензійним примірником операційної системи Microsoft Windows 10 Professional. Згідно з умовами проекту договору про закупівлю під час прийому Товару замовник здійснює його перевірку за кількістю та якістю та складає і підписує відповідні документи. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість. Просимо дотримуватися принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель. Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають. Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-30-005613-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-02-007310-a Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69 .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учаснику. У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне: закупівля, яку проводить замовник не є в розумінні Закону процедурою закупівлі, а належить до спрощених закупівель відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі.» Маємо зазначити, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому законодавством, а саме, щодо тендерної документації згідно ст. 22 п.2 ч.3,4 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); ст. 23 Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності, а саме ч. 3 Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". До того ж зазначаємо, що Замовник належить до підприємств критичної іфраструктури і для нього важливе безперебійне надання медичних послуг, тому замовник вважає за необхідне вимагати наявність безкоштовного гарантійного обслуговування у сервісному центрі м. Дніпро. В своїй роботі ми використовуємо тільки ліцензійне програмне забезпечення (підтвердження того, що товар прибув не територію України в законний спосіб, має відповідну документацію, яка підтверджує його походження, пройшов всі процедури розмитнення і відповідає всім необхідним стандартам та має відповідну сертифікацію, щодо своєї якості.) Тому, питання щодо листа-підтвердження (авторизаційний лист) від виробника або імпортера/правовласника торгової марки товару щодо надання учаснику такого товару вважати дискримінаційною вимогою до учасників? Повідомляємо наступне: Хочемо зазначити, що у практиці АМКУ не має принципового заперечення вимозі надати авторизаційний лист або лист підтвердження від виробника. Лист підтвердження чи авторизаційний лист – це досить поширена практика підтвердження взаємовідносин виробника або дистрибтора з постачальником. Якщо на ринку є певна кількість учасників які мають такі листи – АМКУ не визнає це дискримінацією. Лист від виробника/дистриб'ютора – це, зазвичай, досить проста вимога для учасників ринку, і багато учасників його без проблем отримують. Вимоги до учасників закупівлі Замовник визначає виходячи з особливостей предмету закупівлі, та від доцільності забезпечення максимальної безперервності робочого процесу з дотриманням норм Авторського права. Зазначені умови вказані у зв’язку з: - Підтвержденням спроможності учасників здійснити поставку запропонованого товару Замовнику в необхідній кількості, якості та строки – наданням відповідного листа від віробника запропонованого товару; Щодо вказаних вами практик Замовників, хочемо зазначити що це є приватні думки та рішення щодо конкретних закупівель та безпосередньо тих умов, які викладені у відповідних закупівлях. Замовник ніяким чином не обмежує права Учасників на заключення відповідних договорів з будь-якими підприємствами.
Статус вимоги: Задоволено