• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фізична охорона об’єкту незавершеного будівництва «Будівництво полігону твердих побутових відходів №3 на землях Сонячної селищної ради, Запорізького району, Запорізької області»

Завершена

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 27.09.2022 12:00 - 13.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо терміну "відкрита місцевість"

Номер: 6efc8c664b374a659f35777561089d0f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-004333-a.c5
Назва: Щодо терміну "відкрита місцевість"
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, ми вдячні Вам за зміни в документацію ,але маємо ще одна питання - Ви зазначаєте, що аналогічний досвід має бути на об'єкті відкритої місцевості, але ні документація, ні жоден Закон не містить визначення, що таке "відкрита місцевість"? Як учаснику підібрати пот рібний договір? Ми, наприклад, маємо досвід з охорони гуртожитків, які є нежитловими, знаходяться в аварійному стані і розташовані за межами населеного пункту, або маємо досвід з охорони об'єктів зв'язку (комплекс з будівлі, гаражів, вишок, амбарів і т.д.), це все великі території, і там є і охорона будівлі і патрулювання місцевості. Також чи підпадає під Ваше визначення військова частина? Але чи будуть ці договори підтвердженням згідно Вашої документації? Як ми маємо це визначити? Прохання роз'яснити, бо прочитавши Вашу вимогу, окрім полігонів та сміттєзвалищ нічого не спадає на думку, а такий досвід є далеко не у всіх. Надайте роз'яснення. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповдно до довідки №3 додатку №3 Тендерної документації вимагається Учаснику надати за предметом закупівлі (в кількості не менш 1) договори та первинні документи на підтвердження належного виконання робіт і договірних зобов’язань. Під аналогічними договорами розуміється договори, предмет яких аналогічний предмету даної закупівлі, розташований на відкритій місцевості. Допускається надання аналогічного договору, який на даний час виконується. Всі договори, надані Учасником у складі тендерної пропозиції з вимогами відповідно до п.1.1, 1.2 додатку 3 тендерної документації можуть бути підтвердженням як об’єкти-аналоги з обов’язковим наданням до них листів-відгуків від підприємств.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо аналогічного досвіду

Номер: 2ea34ebf66974ab680e4cf3882120cf5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-004333-a.c4
Назва: Щодо аналогічного досвіду
Вимога:
Чому Ви дискримінуєте учасників по аналогічному договору? Якщо ми маємо досвід з охорони полігону, полів, фермерських господарств, то ми не можемо прийняти участь, бо це не об'єкти незавершеного будівництва? Чи це вимога для компанії, яка Вас постійно охороняє, бо такий досвід "слово у слово" буде тільки у них!? Є купа рішень АМКУ, де зазначено, що аналогічний - це досвід послуг охорони, а не якийсь об'єкт! Тому вимагаємо виключення вимоги про охорону саме об'єкту незавершеного будівництва на відкритій місцевості, інакше дана вимога буде оскаржена в АМКУ, що призведе до затягування процедури!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваша вимога до закупівлі розглянута і приймається для внесення змін до тендерної документації, з повагою уповноважена особа
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо медичних книжок

Номер: 14f04e22fc0741f7a3c60c9064533997
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-004333-a.b3
Назва: Щодо медичних книжок
Вимога:
Просимо звернути Вашу увагу, що згідно Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, професії "охоронник" немає в даному нормативно-правовому акті. Тому, по-перше, обов'язку мати саме медичні книжки немає (а Ви маєте розуміти, що якщо обов'язку немає, то це право; відповідно вимагати в учасника документ, який він має право отримати - є дискримінацією). По-друге, при влаштуванні на роботу працівники проходять медогляд і отримують довідку про стан здоров'я. Саме тому ми вимагаємо прибрати вимогу про медичні книжки, та якщо Ви так хочете бути впевнені у задовільному стані здоров'я охоронників - прописати вимогу надати медичну довідку про стан здоров'я та можливість виконувати професійні обов'язки; та внести відповідні зміни до документації!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваша вимога до закупівлі розглянута і приймається для внесення змін до тендерної документації. З повагою, уповноважена особа
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо огляду об'єкту

Номер: c67365db7807452fbde00e2e50d0f7ea
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-004333-a.a2
Назва: Щодо огляду об'єкту
Вимога:
По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо. По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ проведення аукціону (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець? До того ж зараз війна і навряд-чи Ви пропустите до себе на об'єкти невстановлених осіб. То яким чином потрібно зробити огляд і не розкрити себе? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції. Четверте, враховуйте, що зараз війна і не забувайте про карантин - і чи є настільки необхідним, щоб зайвий раз Ваші і наші представники зустрічались, та наражали себе на небезпеку? Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо огляду (ознайомлення) з об’єктом та внести відповідні зміни! І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваша вимога до закупівлі розглянута і пиймається для внесення змін до тендерної документації, з повагою, уповноважена особа
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Офісне приміщення у Запоріжжі

Номер: 073b2b4f33d744c7a4e1da35ef78658a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-27-004333-a.c1
Назва: Офісне приміщення у Запоріжжі
Вимога:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Запорізькій області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Запоріжжі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Запоріжжі. Також врахуйте ситуацію у країні, зараз дуже велика кількість бізнесу релокована, відповідно суб'єкти господарювання можуть знаходитися в різних регіонах країни, але надавати послуги в тому числі і у Запоріжжі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Запоріжжя, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Запоріжжі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваша вимога розглянута стосовно наявності у Учасника офісного приміщення у м.Запоріжжя. В тендерну документацію будуть внесені зміни: вимога Замовника про наявность офісного приміщення у м.Запоріжжя тільки для Переможця закупівлі, з повагою уповноважена особа
Статус вимоги: Задоволено