-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція борошномельно-крупяної промисловості
борошно пшеничне в/г
Торги не відбулися
326 424.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 632.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 632.12 UAH
Період оскарження:
28.11.2017 14:54 - 14.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
2e7b5d4594d8433ca8ecc1bc00d6dc27
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-28-002736-c.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-28-002736-c) 28.11.2017 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – «Продукція борошномельно-крупяної промисловості» на очікувану вартість 326424,00грн.
Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради від 27.12.2017р. №266 Про перегляд пропозиції ФОП Башкова О.Д. який визначений переможцем за результатами проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Продукція борошномельно-крупяної промисловості», було відхилено цінову пропозицію у зв’язку з тим що:
- у довідці про наявність транспортного засобу, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та в довідці про санітарну обробку автомобіля вказано ДАФ №АЕ 6140ЕС, а в договорі оренди автомобіля ФУ 6140ЕС, також в договорі оренди автомобіля зазначено дату його реєстрації 16.03.2010р., тоді як реєстрація здійснена 17.03.2010р.
- ФОП Башков О.Д. підприємець який працює з печаткою, а договір оренди автомобіля від 01.12.2017р. її не має.
Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції у п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» дає можливість дану кваліфікацію віднести до формальних (несуттєвих) помилок замовника, з причини технічної або механічної помилки, поданої у час складання тендерної пропозиції, як таку що нівелює технічний потенціал та конкурентоспроможність учасника.
Зазначені помилки:
- невірно пропечатаний номер та дата реєстрації транспортного засобу зазначені у Договорі оренди автомобіля від 01.12.2017р., тендерним комітетом може сприйматися як несуттєва помилка (орфографічна), оскільки вона стосується Договору між двома суб'єктами підприємництва і не впливає на зміст тендерної пропозиції. Крим того Договір почне діяти на виконання підприємницької діяльності лише з 2018року. На даний час договір вже переузгоджен, ці помилки виправлені.
Листом від 26 грудня 2017року №76 наданий на і’мя голові тендерного комітету зазначалося що:
Законом України від 23.03.2017р. №1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» передбачено:
статтю 58-1 Господарського кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 18-22, ст. 144) викласти в такій редакції:
"1. Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим.
2. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.
3. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Тобто відсутність печатки на Договорі орендованого транспортного засобу на автомобіль марки DAF LDV від 01.12.2017р. реєстраційний номер АЕ 6140 ЕС між Орендодавцем ФОП Алейніковим С.А. та ФОП Башковим О.Д. не суперечить вимогам чинного законодавства.
Крім того Кодексом України про адміністративні правопорушення главу 12 доповнено статтею 166-24 такого змісту:
«Стаття 166-24. Незаконні вимоги до документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування
Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування по наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єктом господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом,-
тягне за собою накладання штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради від 27.12.2017р. №266 Про перегляд пропозиції ФОП Башкова О.Д. який визначений переможцем за результатами проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Продукція борошномельно-крупяної промисловості»
2. Заперечення викладені у Протоколі №266 від 27.12.2017р. вважати як несуттєві.
Фізична особа підприємець Башков Олександр Дмитрович
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2018 18:05
Вирішення:
Всі зауваження вказані в протоколі № 266 від 27.12.2017 не вважають не суттєвими та не можуть відноситися до формальних. Процедура буде автоматично відмінена через відхилення всіх пропозицій. Наступна дата аукціону 16.01.2018 14:02
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР
Номер:
d38754fb5c7743c896bd1a945dbefeab
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-28-002736-c.b1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР
Вимога:
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2017-11-28-002736-c) 28.11.2017 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - Продукція борошномельно-круп’яної промисловості на очікувану вартість 326`424.00 грн (з ПДВ).
19 грудня 2017 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" – код ЄДРПОУ 37276566
ТОВ ФУД ПОСТАЧ - код ЄДРПОУ 41505858
ФОП Башков Олександр Дмитрович – код ЄДРПОУ 2317800139
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" (код ЄДРПОУ 37276566) - 326`420.00 грн.
- ТОВ ФУД ПОСТАЧ - (код ЄДРПОУ 41505858) - 324`800.00 грн.
- ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139) - 324`800.00 грн.
20 грудня 2017 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Повідомлення про намір укласти договір» з учасником ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139), та протокол про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі № 242 від 20 грудня 2017 року, в якому зазначено, що переможцем зазначеної процедури закупівлі визнано зазначеного учасника.
Але, після огляду завантажених документів учасників даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139) на які Замовник взагалі не звернув увагу.
1. Відповідно до додатку 8 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати гарантійний лист про відповідність якості товару за зразком. За даним зразком Замовник запитує інформацію щодо фасування предмету закупівлі, але ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139) у своїй пропозиції надав гарантійний лист від 12 грудня 2017 року № 67, в якому фасування взагалі не зазначається, що слід вважати порушенням вимог Тендерної документації та підтверджує не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Замовником та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Відповідно до п. 1.3. Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме Учасники мали надати «Довідку у довільній формі щодо наявності власних або орендованих спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування». З огляду викладеної інформації Замовником, а саме – «власних або орендованих транспортних засобів» Учасник мав надати як мінімум два транспортних засоби. До того ж Тернівський район потребує в розвезенні предмету закупівлі у 49 закладів освіти, що фізично неможливо виконати лише одним транспортним засобом за графіком постачання. Натомість, ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139) у своїй пропозиції надав Інформаційну довідку №55 від 08.12.2017 відповідно до якої у Учасника в наявності орендований автомобіль ДАФ №АЕ 6140 ЕС, яким планується здійснювати постачання продуктів харчування. Одного транспортного засобу не достатньо для виконання умов договору, а тому Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до п. 1.3. Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме Учасники мали надати «- для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди». ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139) у своїй пропозиції надав Інформаційну довідку №55 від 08.12.2017 відповідно до якої у Учасника в наявності орендований автомобіль ДАФ №АЕ 6140 ЕС, яким планується здійснювати постачання продуктів харчування, але копія договору оренди надається на транспортний засіб за реєстраційним номером ФУ 6140ЕС, що не відповідає інформації, зазначеній у довідці на транспортний засіб, яким планується постачання предмету закупівлі, а копію свідоцтва про право власності надається зновуж таки на ТЗ АЕ6140ЕС, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до п. 1.3. Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме Учасники мали надати «- довідки про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів чинні на момент подання», тобто Замовник вимагає сканований документ з оригіналу, натомість ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139) у своїй пропозиції надає завірену копію довідки про санобробку ТЗ замість сканованого документу з оригіналу, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Відповідно до п. 2.4 Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме Учасники мали надати «-копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) з усіма чинними відмітками результатів медичного огляду». Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2017 року №527 було затверджено нову форму медичної картки № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я». Натомість ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139) у своїй пропозиції надав копію особистих медичних книжок старого зразку, що не відповідає вимогам діючого законодавства. Також, надані копії не читабельні та неможливо перевірити які саме медичні огляди проводились, всі печатки та штампи неможливо дослідити та прочитати ким та для чого вони ставились, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
6. Відповідно до п. 1.1. Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме Учасники мали надати «-копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження складських приміщень з обов’язковим зазначенням їх відповідності вимогам санітарного законодавства отриманого не раніше вересня 2017 року.» Зазначений Замовником акт видається Головним управлінням Держспоживслужби в Дніпропетровській області за формою №315/о, затвердженою наказом МОЗ України від 11.04.1995 року №64. Натомість, ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139) у своїй пропозиції надав копію акту, складеного за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, який видається головним спеціалістом відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Криворізького міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області за формою затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 №42. Тобто Учасником не надано у складі своєї пропозиції копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження складських приміщень, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
7. Відповідно до п. 4.1. Додатку 5 Тендерної документації Замовник вимагає надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, а саме Учасники мали надати «- сертифікат, що засвідчує придатність харчового продукту для споживання людиною або висновок/результати досліджень продукту, що видано акредитованою лабораторією); декларація виробника/якісне посвідчення на товар, який пропонується до постачання, що підтверджує якість товару» ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139) у своїй пропозиції надає копію посвідчення про якість на предмет закупівлі, але не надає висновок/результати досліджень продукту, що видано акредитованою лабораторією, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наступною тендерною пропозицією за ціною є тендерна пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" (код ЄДРПОУ 37276566), яка повинна була бути розглянута Замовником після відхилення попередньої тендерної пропозиції.
За змістом тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" (код ЄДРПОУ 37276566) мають місце також чисельні порушення.
З урахуванням того, що всі Учасники не відповідають кваліфікаційним вимогам, викладеним у Тенлерній документації Замовник має відмінити торги на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст..18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Скасувати «Повідомлення про намір укласти договір» від 21.12.2017 року з ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139);
2. Більш ретельно розглянути пропозицію ФОП Башков Олександр Дмитрович – (код ЄДРПОУ 2317800139)
3. Розглянути наступні тендерні пропозиції учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 21.12.2017 21:24
- Сканировать1.PDF 28.12.2017 14:39
- Сканировать10001.PDF 28.12.2017 14:39
Дата подачі:
21.12.2017 21:24
Вирішення:
щодо скарги з приводу переможця
Статус вимоги:
Задоволено