• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі збирання , перевезення , зберігання, оброблення , організації утилізації , знешкодження , видалення відходів(клінічних COVID-19)

Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами.Дана інформація є запрошенням переговорів для усіх зацікавлених фізичних та юридичних осіб.Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України 1599-IX від 24.07.2021р.Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель, постанови Кабінету Міністрів України №1012 від 22.09.2021р. та постанови КМУ від 22.09.2021 р.№ 1012 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів , необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню , локалізацію та ліквідацію спалахів , епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID 19, СПРИЧИНЕНОЇ КОРОНАВІРУСОМ SARS-CoV-2»(Постанова 1012) та затвердженого нею Переліку лікарських засобів , необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненнюі поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів , епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID 19, СПРИЧИНЕНОЇ КОРОНАВІРУСОМ SARS-CoV-2».

Завершена

183 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 915.50 UAH
Період оскарження: 26.09.2022 19:05 - 30.09.2022 13:10
Вимога
Вирішена

Звернення можливого Учасника закупівлі UA-2022-09-26-011097-a до Уповноваженої особи

Номер: 876278df278c4299a1d82f1d2928f012
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.c11
Назва: Звернення можливого Учасника закупівлі UA-2022-09-26-011097-a до Уповноваженої особи
Вимога:
Шановна Уповноважена особа! У Додатку №2 до інформації закупівлі Технічні, якісні та кількісні вимоги для виконання послуг Ви вказали: Ненадання вказаних документів або надання неповного комплекту документів, або надання документів, що не відповідають умовам Оголошення - є підставою для відхилення пропозиції Учасника. У зв"язку з виявленими нами порушеннями різних законів України (Про публічні закупівлі, Про страхування) ми як майбутній Учасник даної закупівлі зобов"язані звернутися до правоохоронних органів та суду для можливого оприлюднення фактів порушень Вами обов'язків Уповноваженої особи з публічних закупівель та зловживанням службовим становищем. Таким чином ми зможемо відновити своє право на рівні умови для всіх учасників, об'єктивного та чесного вибору переможця процедури закупівлі, що прогарантовано державою в ЗУ Про публічні закупівлі. Ми не можемо приймати участь в даній закупівлі з вказаними вимогами з порушенням чинного законодавства, оскільки не хочемо бути співучасниками закупівлі, що, з огляду на кількість та якість порушень, є дискримінаційною!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відсутність у вашого підприємства певних документів не є ознакою того, що Замовник не має права їх вимагати. Вами документально не підтвердена неможливість виконання вказаних умов тендерної документації та ви не довели, яким чином умови тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги. Згідно п.5 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Тож, з вашого дозволу, зауважу, що якщо ви є учасником з досвідом виконання аналогічних договорів, і в майбутньому маєте бажання працювати в даній сфері, доцільно враховувати досвід та вимоги замовників на майданчику до предмета закупівлі. Оскільки, в більшості, вимоги замовників повторюються. То ж бажаю вам успіхів на майданчику!
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовника "6.Договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті" є порушенням ЗУ Про страхування! Вимагаємо видалити дану вимогу! ВИМАГАЄМО ВІДМІНИ ДАНОЇ ВИМОГИ!

Номер: 5a7fd1f57d944a7ab9478cc0464e8e68
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.a10
Назва: Вимога Замовника "6.Договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті" є порушенням ЗУ Про страхування! Вимагаємо видалити дану вимогу! ВИМАГАЄМО ВІДМІНИ ДАНОЇ ВИМОГИ!
Вимога:
Замовник вимагає від Учасників "6.Договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті". Це є порушенням ЗУ Про страхування. Такий вид страхування носить добровільний характер: НІХТО НЕ МОЖЕ ЗМУШУВАТИ ЖОДНУ ФІЗИЧНУ ОСОБУ ДО ТАКОГО ВИДУ СТРАХУВАННЯ! Таким чином, Замовник, для можливої участі в даній закупівлі, створює юридичний прецидент примусу НЕ ОБОВ"ЯЗКОВОГО СТРАХУВАННЯ фізичної особи. ВИМАГАЄМО ВІДМІНИ ДАНОЇ ВИМОГИ. В ІНШОМУ ВИПАДКУ ЗОБОВ"ЯЗАНІ ЗВЕРНУТИСЯ В ПРАВООХОРОННІ ОРГАНИ З ФАКТОМ ПОРУШЕННЯ ЗУ ПРО СТРАХУВАННЯ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зверніть увагу, в назві Договору зазначено Договір обов’язкового особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті. Тобто, обов'язкового страхування. Жодним чином добровільне не згадується у назві цього документа. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Оголошення щодо Закупівлі розроблено відповідно до вимог чинно Законодавства України та не суперечить чинним нормативно правовим актам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 13:10
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовника "6.Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків" - ще один доведений факт порушення ним ЗУ Про страхування.

Номер: d0b2fa9fd2dd4656b2b8cafc9daacaa2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.c9
Назва: Вимога Замовника "6.Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків" - ще один доведений факт порушення ним ЗУ Про страхування.
Вимога:
Уповноважена особа на правах, наданих їй Замовником, вимагає від Учасників даної закупівлі - Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків Сам факт наявності даної вимоги є порушенням закону України Про страхування, оскільки ДОБРОВІЛЬНЕ страхування НЕ Є ОБОВ"ЯЗКОВИМ! ВИМАГАЄМО ВІДМІНИ ДАНОЇ ВИМОГИ. В ІНШОМУ ВИПАДКУ ЗОБОВ"ЯЗАНІ ЗВЕРНУТИСЯ В ПРАВООХОРОННІ ОРГАНИ З ФАКТОМ ПОРУШЕННЯ ЗУ ПРО СТРАХУВАННЯ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник може вимагати від учасників(ч.5 ст.23 ЗУ «ПРОПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ») підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації повинен бути встановлений спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством. Саме такими є Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків. Предметом Генерального договору добровільного страхування від нещасних випадків є майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать Закону, пов’язані з життям, здоров’ям та працездатністю Застрахованої особи. Щодо нещасного випадку за Генеральним договором, то це є раптові непередбачувані події, включаючи протиправні дії третіх осіб, що спричинили смерть або розлад здоров’я Застрахованої особи, викликаний ушкодженням тканин організму з порушенням їх цілісності і функцій, деформацією і порушенням опорно-рухового апарату, заподіяними зовнішнім впливом. Тож, окрім підтвердження таким чином одного з кваліфікаційних критеріїв Учасником, це є гарантією, що у разі нагальної потреби, виконавець у найближчий термін та безперебійно виконає послуги, передбачені предметом зазначеної закупівлі. Оголошення щодо Закупівлі розроблено відповідно до вимог чинно Законодавства України та не суперечить чинним нормативно правовим актам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 13:10
Вимога
Залишено без розгляду

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО СТРАХУВАННЯ - ФАКТ ПЕРЕВИЩЕННЯ СЛУЖБОВИИХ ПОВНОВАЖЕНЬ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ! ВИМАГАЄМО ВІДМІНИ ДАНОЇ ВИМОГИ. В ІНШОМУ ВИПАДКУ ЗОБОВ"ЯЗАНІ ЗВЕРНУТИСЯ В ПРАВООХОРОННІ ОРГАНИ З ФАКТОМ ПОРУШЕННЯ ЗУ ПРО СТРАХУВАННЯ!

Номер: a21c32411df54731acf6681873f911d0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.a8
Назва: ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО СТРАХУВАННЯ - ФАКТ ПЕРЕВИЩЕННЯ СЛУЖБОВИИХ ПОВНОВАЖЕНЬ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ! ВИМАГАЄМО ВІДМІНИ ДАНОЇ ВИМОГИ. В ІНШОМУ ВИПАДКУ ЗОБОВ"ЯЗАНІ ЗВЕРНУТИСЯ В ПРАВООХОРОННІ ОРГАНИ З ФАКТОМ ПОРУШЕННЯ ЗУ ПРО СТРАХУВАННЯ!
Вимога:
Уповноважена особа на правах, наданих їй Замовником, вимагає від Учасників даної закупівлі - 6.Договора добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції. Сам факт наявності даної вимоги є порушенням закону України Про страхування, оскільки ДОБРОВІЛЬНЕ страхування НЕ Є ОБОВ"ЯЗКОВИМ! ВИМАГАЄМО ВІДМІНИ ДАНОЇ ВИМОГИ. В ІНШОМУ ВИПАДКУ ЗОБОВ"ЯЗАНІ ЗВЕРНУТИСЯ В ПРАВООХОРОННІ ОРГАНИ З ФАКТОМ ПОРУШЕННЯ ЗУ ПРО СТРАХУВАННЯ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи предметом закупівлі є надання послуг з збирання , перевезення , зберігання, оброблення , організації утилізації , знешкодження , видалення відходів(клінічних COVID-19), а це небезпечні відходи, то і вимоги до надання послуг відповідні. Важливо знати, що вірус НЕ циркулює в повітрі (краплі, які людина видихає під час чхання або кашлю містять вірус), а зберігається на поверхнях. Тобто, усі контактуючі з забрудненими відходами знаходяться в зоні підвищеного ризику. Замовник зобов’язаний вимагати гарантування дотримання усіх норм при наданні даних послуг оскільки в нашій державі вже не один рік триває карантин через COVID-19, а заклади, що надають допомогу даним хворим мають запобігати розповсюдженню хвороби. Тому в жодному разі немає перевищення службових повноважень.Розлад здоров’я за Договором добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції – погіршення фізичного здоров’я, що виникло у Застрахованої особи внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції або її ускладнень, що потребує медичної допомоги в умовах невідкладного Стаціонару та/або Амбулаторно-поліклінічного обслуговування. Замовник вказаної вище закупівлі має бути впевнений у спроможності Виконавця надати всі послуги за даною закупівлею безперебійно. Оголошення щодо Закупівлі розроблено відповідно до вимог чинно Законодавства України та не суперечить чинним нормативно правовим актам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 13:06
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовника - Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) - Дискримінаційна! ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДАНУ ВИМОГУ!!!

Номер: f8da2aa5c84f456389669ea3b63c7404
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.b7
Назва: Вимога Замовника - Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) - Дискримінаційна! ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДАНУ ВИМОГУ!!!
Вимога:
Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) - Дискримінаційна! Дана вимога не носить обов"язковий характер для компаній з утилізації медичних відходів, за власним бажанням можливо дотримуватися стандартів ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та мати відповідний сертифікат про це. Тому дана вимога є дискримінаційною! ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДАНУ ВИМОГУ!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. Учасник документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги. Шановний Учаснику, розуміючи всю небезпеку при поводженні із небезпечними відходами, системи управління якістю є обов'язковою вимогою для якісного надання послуг. Учаснику ніщо не заважає отримати діючий ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено) та подати його у складі пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 13:05
Вимога
Залишено без розгляду

Свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів ВЗАГАЛІ НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ НЕ МАЄ ДО УТИЛІЗАЦІЇ МЕДИЧНИХ ВІДХОДІВ! Вимагаємо ВІДМІНИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ!!!

Номер: b397e18cf09a459ab221ab618ffcf566
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.c6
Назва: Свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів ВЗАГАЛІ НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ НЕ МАЄ ДО УТИЛІЗАЦІЇ МЕДИЧНИХ ВІДХОДІВ! Вимагаємо ВІДМІНИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ!!!
Вимога:
Свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів - вимога Замовника, що на всі 100% є дискримінаційною! Якщо у штаті підприємства і є медпрацівник - тільки його бажання, і аж ніяк не зобов"язання для нього, може викликати сам процес підвищення кваліфікації. А свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників як наслідок - жодним, навіть другорядним, фактором, що впливає на процес утилізації медвідходів, не є аргументом (навіть теоретично) для вимоги Учасникам даної закупівлі! Вимагаємо ВІДМІНИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Повідомляємо, що у разі наявності в штаті медичного працівника, який проводить передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів, на цього працівника покладається виконання саме цих обов’язків. А їх виконання в свою чергу не можливе без підвищення професійної компетенції. Оскільки для медичних працівників підвищення професійної компетенції (проходження відповідного навчання, а потім і атестації) є обов’язковим. Тобто, якщо даний працівник виконує свої обов’язки, то відповідні свідоцтва в нього є. Тож ніякої дискримінації бути не може.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 13:05
Вимога
Залишено без розгляду

Наявність у штаті підприємства з утилізації медичних відходів медичного працівника носить не обов"язковий характер! Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу!

Номер: fc31f23e9a234c23b7d06ad334446832
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.b5
Назва: Наявність у штаті підприємства з утилізації медичних відходів медичного працівника носить не обов"язковий характер! Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу!
Вимога:
Вимога Замовника з наявності у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів є дискримінаційною, оскільки це не є обов"язковим для суб"єкта, що здійснює утилізацію медичних відходів. Факт наявності у штаті підприємства медичного працівника можливий, але жодним чином не впливає на факт утилізації. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскільки предметом закупівлі є надання послуг з збирання , перевезення , зберігання, оброблення , організації утилізації , знешкодження , видалення відходів(клінічних COVID-19), а це небезпечні вантажі, то і вимоги до надання послуг інші. По нормативам на таких підприємствах має бути мед працівник для здійснення предрейсового огляду водіїв. До тогож , згідно із Державними санітарно-протиепідемічними Правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, співробітники, які контактують з відходами мають проходить медичні огляди відповідно до вимог законодавства України. Тож, наявність в штаті медичного працівника обов’язкова. Зауважимо, що кваліфікація співробітника нами не зазначається. Зазначимо, що обов’язковість періодичного навчання водіїв, що займаються перевезеннями пасажирів та вантажів, методам надання першої домедичної допомоги, та підвищення кваліфікації медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, визначена п. 3 ст. 10 «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом». Органами Укртрансбезпеки України здійснюється постійний контроль за дотриманням автоперевізниками цих умов. На вимогу контролюючих органів суб'єкт господарювання підтверджує проходження працівниками підприємства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 13:05
Вимога
Залишено без розгляду

Ліцензія на право зберігання пального має другорядний характер та не має відношення до даної закупівлі. Вимагаємо скасування даної вимоги!

Номер: ac751119eab947bea744fcf156fab91d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.a4
Назва: Ліцензія на право зберігання пального має другорядний характер та не має відношення до даної закупівлі. Вимагаємо скасування даної вимоги!
Вимога:
Згідно тендерної документації Замовник вимагає: Ліцензія на право зберігання пального має другорядний характер та не має відношення до даної закупівлі Згідно предмету закупівлі вказана вимога не може складовою закупівлі та є дискримінаційною! Немає жодних вимог від держави чи нормативних документів, що зобов"язують Учасників закупівель з утилізації особливо небезпечних медичних відходів мати відповідні Ліцензії на право зберігання пального або реєстраційні номери діючих ліцензій на право зберігання пального. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) за наявності ліцензії. Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років. Замовник розуміє, що дана Вимога є обов’язковою задля дотримання норм чинного Законодавства України
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 13:05
Вимога
Залишено без розгляду

Уповноважена особа зловживає службовим становищем та вимагає те, що не прогарантовано державою у жодних чинних нормативно-правових актах чи законах України!

Номер: 70fd4801ee0c4457b1efb47d97bc474a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.a3
Назва: Уповноважена особа зловживає службовим становищем та вимагає те, що не прогарантовано державою у жодних чинних нормативно-правових актах чи законах України!
Вимога:
Замовник в Додатку №2 вимагає чинність документів до дати подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2022. Ніхто (ні майбутній Виконавець, ні Замовник, ні законодавець, ні жодний правоохоронний чи інших орган держави, не може гарантувати Замовнику наявність і так вже виданих дозволів, документів тощо державою на повний період надання послуг згідно майбутнього договору надання послуг аж до останнього календарного дня! Оскільки це абсурд! Наприклад, Ліцензію має право анулювати відповідна установа внаслідок порушення екологічного законодавства, власне, якого не відбулось і ніхто не знає чи відбудеться. А, оскільки, факт порушення фіксується в результаті, як наслідок, порушення - ніхто не може вказати про його майбутній стан, тобто те, що не відбулося - це вже доконаний вид дії. Ви маєте право вимагати тільки чинну документацію на момент подання пропозиції згідно даної закупівлі!!! Окрім вище зазначеного конституційним принципом держави Україна є принцип верховенства права (ст. 8 Конституції України), громадяни якої здійснюють свої права за принципом “дозволено все, що прямо не заборонено законом”, а державні органи та їх посадові особи — за принципом “дозволено лише те, що прямо визначено законом” - це надає право вказувати на дії Замовника щодо даної вимоги як незаконні (немає жодного правового документа, який би надавав Замовнику право гарантувати наявність будь-якого документу на увесь термін дії надання послуг), а дії майбутнього Учасника - як дозвільний факт, що не заборонений в частині наявності бестрокової ліцензії і неможливості гарантувати жодному суб"єкту того, що не прогарантовано законодавством. Уповноважена особа зловживає службовим становищем та вимагає те, що не прогарантовано державою у жодних чинних нормативно-правових актах чи законах України! Вимагаємо скасувати дану вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою доведення можливості надання послуг та економії грошових коштів, а також гарантованого дотримання карантинних вимог, Замовник встановлює вимогу щодо чинності документів до 31.12.2022р. Оскільки термін надання послуги-до 31.12.2022. При наявності недіючих документів учасник не має права надавати послуги. Оголошення щодо Закупівлі розроблено відповідно до вимог чинно Законодавства України та не суперечить чинним нормативно правовим актам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 13:05
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо видалити вимогу, яка не стосується компаній з утилізації

Номер: ecc0906bed8e44aa8646f184b4ea6dac
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-011097-a.a2
Назва: Вимагаємо видалити вимогу, яка не стосується компаній з утилізації
Вимога:
Шановний Замовник! Яке відношення суб"єкт господарювання з утилізації медичних відходів має до І та ІІ класів небезпеки??? Ви в Додатку №2 опублікували вимогу: документи, що підтверджують проходження навчання робітників щодо роботи по виробництву, зберіганню, використанню, транспортуванню, утилізації та знешкодженню речовин, які відносяться до І та ІІ класів небезпеки за «Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин». Чи Уповноважена особа не в курсі, що І група - це горючі (займисті) гази, горючі рідини, перегріті під тиском, ініціюючі (первинні), бризантні (вторинні) та піротехнічні вибухові речовини, речовини-окислювачі, речовини, які вступають у бурхливу реакцію з водою з виділенням горючих та/або вибухонебезпечних чи токсичних газів, а ІІ група - це горючі (займисті) гази, горючі рідини, горючі рідини, перегріті під тиском, речовини-окисники, а також речовини, які вступають у бурхливу реакцію з водою з виділенням горючих та/або вибухонебезпечних чи токсичних газів??? В такому разі, надаємо роз"яснення: група 3 (шкідливі для людей і довкілля) – високотоксичні речовини, токсичні речовини, речовини, які становлять небезпеку для довкілля (високотоксичні для водних організмів), речовини, які становлять небезпеку для довкілля (токсичні для водних організмів) та/або можуть здійснювати довгостроковий негативний вплив на водне середовище, а також речовини, які вступають у бурхливу реакцію з водою з виділенням горючих та/або вибухонебезпечних чи токсичних газів. Тільки до даної групи відносяться особливо небезпечні медичні відходи категорії В!!! (https://dsp.gov.ua/faq/za-iakymy-katehoriiamy-ta-hrupamy-nebezpechnykh-rechovyn-provodytsia-identyfikatsiia-ob-iektiv-pidvyshchenoi-nebezpeky/) Вимагаємо видалити вимогу, яка не стосується компаній з утилізації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно із Державними санітарно-протиепідемічними Правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, співробітники, які контактують з відходами мають проходить медичні огляди відповідно до вимог законодавства України. Тож, наявність в штаті медичного працівника обов’язкова. Зауважимо, що кваліфікація співробітника нами не зазначається. Оголошення щодо Закупівлі розроблено відповідно до вимог чинно Законодавства України та не суперечить чинним нормативно правовим актам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2022 13:01