• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Борошно, крупи

б.578 (код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами.

Завершена

230 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 154.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2022 17:00 - 04.10.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Невідповідність пропозиції переможця умовам закупівлі. Неправомірне вихначення переможця

Номер: dcc6b87ffe344ee59f814d5c90b97e8f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-010458-a.b1
Назва: Невідповідність пропозиції переможця умовам закупівлі. Неправомірне вихначення переможця
Вимога:
Звернення щодо невідповідності пропозиції Учасника ТОВ"ФУДГРАНД" вимогам закупівлі. ТОВ «МІРАЙГРУП» керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» , а саме: - Пунктом 5, частини 1, ст.5 - Закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - Пунктом 5, частини 2, ст. 14 - Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: розгляд НА ВІДПОВІДНІСТЬ УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі та ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, пропозиції учасника; - Пунктом 1, частини 13, ст.14 - Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, ТА ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ; - Частиною 20, ст..14 - З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів УЧАСНИК СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку, звертається до Замовника закупівлі, щодо проведення повторної кваліфікації/оцінки пропозиції переможця/учасника торгів ТОВ"ФУДГРАНД", на підставі того, що пропозиція останнього не відповідає встановленим вимогам та умовам закупівлі. В складі пропозиції учасника надано свідоцтво про якість товару на рис довгий. Документ, що підтверджує якість пропонованого товару вимагався відповідно до п.п.3.1.1, пункту 3, Додатку № 3 Оголошення. Проаналізувавши надане свідоцтво про якість було встановлено, що воно видано на товар який має вид упаковки поліпропілен (згідно сертифіката назва – поліпрол.). В наданому гарантійному листі (вих. №б/н дата 28.09.2022р.) в якому міститься опис товару, вказано, що рис (довгий) буде фасуватися п/ет мішок. Тобто в документах якості вказано фасування в поліпропілені, а в гарантійному листі учасник гарантує фасування в поліетиленовому мішку. Поліетилен та поліпропілен – дуже схожі полімерні матеріали, однак є різними за своїм складом, технічними температурними параметрами , тощо. Зауважуємо на тому, що відповідно до додатку № 3 Замовником торгів було вказано вимогу щодо фасування товару, а саме «Пакування: (фасований , П/ЕТ мішок 25-50 кг)»., вданому випадку Замовник торгів чітко визначив вимоги до фасування товару без альтернативи такого вибору для учасника торгів. На підставі вищевикладеної інформації, доводимо до відома Замовника торгів про те, що пропонований учасником товар, а саме вид упакування не відповідає умовам закупівлі (Додаток №3)! Надана учасником інформація про пакування в гарантійному листі «Гарантійний лист такого змісту» (вих. №б/н дата 28.09.2022р)» та свідоцтво про якість товару на рис довгий відрізняються. Якщо виробник за власним бажання в документі якості вказує пакування товару (вид упаковки), то в такому випаду, учасник при поданні такого документу в складі пропозиції повинен був врахувати вимоги щодо пакування товару яке необхідно замовнику торгів. Звертаємося до Замовника торгів врахувати вищевказану інформацію та провести повторний розгляд пропозиції учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі та прийняти відповідні рішення які не призведуть до порушення порядку проведення публічних закупівель та принципів публічних закупівель. Відповідно до частини 2 статті Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: 1. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник здійсню закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Спрощені закупівлі Замовник здійснює відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до частини 11 стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Та відповідно до частини 12 статті 14 Закону «За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель». 4. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.1.1. Додатку 3 Оголошення для документального підтвердження відповідності пропозиції Учасника (Продавця) технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Учасник (Продавець) у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково повинен надати «Декларація виробника та /або інший (-ші) документ (-и), який підтверджує назву виробника, назву та походження товару, його відповідність вимогам державних (міждержавних) стандартів, санітарним заходам, технічним регламентам та санітарно-гігієнічним вимогам якості та безпечності продуктів харчування». Задля підтвердження відповідності пропозиції Учасника (Продавця) Додатку 3 Оголошення Учасник надав сам Додаток 3 в якому міститься Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (крупи технічка.pdf) та Гарантійний лист такого змісту (вих. №б/н дата 28.09.2022р.). Отже, враховуючи вищенаведене, пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" відповідає вимогам та потребам Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні