-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійний інтерактивний комплекс у складі: інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом, ноутбук
Категорія замовника відповідно до ч.4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
26.09.2022 16:08 - 08.10.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
c5bc1ea8af45494db4247ceefd8261de
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-26-009292-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога дискримінаційні умови1.pdf 30.09.2022 13:31
Дата подачі:
30.09.2022 13:31
Вирішення:
Добрий день. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону України «Про Публічні закупівлі». Технічні характеристики обладнання, які зазначені в Додатку№ 2 до тендерної документації, визначалися відповідно до наявної потреби Замовника та з врахуванням вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
Вищезазначеним наказом встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Крім того, варто зазначити, що в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Закупівля зазначеного обладнання ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, адже на підставі ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано).
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні (Додаток №2 до тендерної документації) передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», «або», щоб уникнути випадку, що технічні характеристики предмету закупівлі, відповідають лише продукції одного виробника.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами в тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб, критеріїв надання якісного товару та вимог чинного законодавства, а на ринку присутні товари не менше ніж двох виробників, які відповідають вимогам тендерної документації.
Разом з тим, тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Також просимо звернути увагу, що Замовником не зазначено конкретного виробника товару, який планується до закупівлі, тому до розгляду будуть прийняті всі тендерні пропозиції, які відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, що зазначені Замовником в тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.10.2022 18:02