• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Створення комплексної системи (магнітно-резонансного томографу) з програмно-апаратним забезпеченням)

Торги не відбулися

32 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 320 000.00 UAH
Період оскарження: 25.10.2017 18:02 - 02.01.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію

Номер: 6c095b5d97cd42af944868c6a522755a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-002524-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Просимо тендерноий комітет розглянути нижче зазначені вимоги, зважаючи на порушення при оголошенні закупівлі UA-2017-10-25-002524-c (Код ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Модернізація магнітно-резонансного томографу MAGNETOMAvantoATim (серійний номер 25499) до MAGNETOMAvantoFitATim+DotSystem) 1. Пояснити, чому код закупівлі оголошений як для поставки Товару «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», а в технічних вимогах йде мова про Послуги? 2. Поясніть, чому строк дії забезпечення тендерної пропозиції 90 календарних днів, включаючи день розкриття тендерних пропозицій, а тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозиції? 3. В додатку 2 до тендерної документації вимагаємо внести зміни в п.3: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Довідка про досвід виконання учасником договору щодо поставки того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів. Вимагаємо видалити фразу «того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів» для розширення кола учасників та їх подальшої недискримінації. 4. Надати пояснення щодо мелико-технічних вимог згідно додатку 4: А) по п.1.6 та 1.7 вимагається модернізація відповідно консолі керування та блоку реконструкції зображень без будь-якого опису . - Що повинна включати ця модернізація? Б) по п.1.8 та 1.9 вимагається заміна відповідно столу пацієнта та блоку фізіологічних параметрів - без будь-яких пояснень, що на що повинно мінятись? В) по п.1.10-1.17 вимагається заміна різних приймальних котушок - без будь-яких пояснень на які котушки та з якими параметрами потребується така заміна? Г) по п.1.18 та 1.19 вимагається заміна системи охолодження магніту та заміна UPS - без будь-яких пояснень на системи з якими параметрами необхідна така заміна Д) по п.2.1 – 2.13 вимагається встановлення програмного забезпечення з наведенням конкретної назви кожної програми, наприклад, ПЗ FREEZEitBodyMRIPackage #T+D, без застосування терміну або аналог та без опису необхідних функцій кожної конкретної програми? Е) по п.3 вимагається модернізація робочої станції - без будь-яких пояснень, що повинна включати в себе така модернізація? Є) по п.4 вимагається система архівації даних PACs - без будь-яких характеристик даної системи? 4. В Загальних вимоги до МТВ, 1.3. П.4. вимагається Реєстрація виробу в Україні. Так як мова йде про тендер на послуги, вимагаємо видалити дану вимогу. 5. В проекті договору ВИМАГАЄМО внести зміни: 5.1. Строк поставки: до 31.12.2017року включно. Враховуючи вище перелічені порушення, з метою захисту наших порушених прав, а також недопущення подальших порушень, вважаємо, що в документації допущено порушення згідно Закону «Про публічні закупівлі», тому вимагаємо: 1. Прийняти Вимогу до розгляду; 2. Призупинити на час розгляду Вимоги процедуру закупівлі. 3. Здійснити ретельну перевірку тендерної документації на всі вище зазначені помилки. 4. Видалити з Додатку 4 - параметри та характеристики, які характерні лише одному виробнику такого обладнання, для розширення кола учасників. В разі відмови в задоволенні порушених питань, будемо вимушені оскаржувати дії в установленому ст. 18 Закону порядку за захистом своїх порушених прав, щодо участі у відкритих торгах.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду звернення тендерним комітетом було враховано всі ваші зауваження та вимоги та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації. Стосовно п.2, п.3 та п.5 Вашого звернення надаємо роз’яснення: Щодо п. 2. Звернення: Повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено строку дії забезпечення тендерної пропозиції відносно строку дії тендерної пропозиції. Також хочемо зазначити, що за необхідності та згідно пункту 4. Розділу ІІІ тендерної документації, замовник має право, до закінчення строку дії, вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Щодо п.3. Звернення: В додатку 2, пункт 3 до тендерної документації, а саме «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Довідка про досвід виконання учасником договору щодо поставки того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів» не є допустимим видалити фразу «того ж виду товару, який є предметом закупівлі для цих торгів». Вважаючи складність та велику відповідальність проведення операцій на серці, фірма-постачальник даного товару обов’язково повинна мати досвід поставки аналогічного приладу та обов’язково наявність навченого персоналу, підтверджена спеціальними сертифікатами для обслуговування та роботи на цьому приладі. Дана вимога не є дискримінаційною, так, як Замовник має бути впевнений в тому, що учасник має досвід виконання договорів на поставку саме того предмету закупівлі, що він пропонує, відповідно до чого зарекомендував себе як надійний постачальник, про свідчить відгук про виконання договору. Щодо п.5. Звернення: Замовником в проекті договору в п.5.1. вказано «Строк поставки: 90 днів з дати отримання попередньої оплати, але не пізніше 31.12.2017 року», у зв’язку з тим, що закупівля буде здійснюватись за попередньою оплатою. Так, як Замовник є бюджетною установою, всі бюджетні зобов’язання здійснюються згідно до Бюджетного кодексу України та Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України (Наказ від 02.03.2012 №309) та мають бути виконанні протягом бюджетного періоду відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення Замовником процедури закупівлі, та встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації

Номер: c4147e963fb14cdd968c80bb1e652f55
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-25-002524-c.b2
Назва: СКАРГА щодо порушення Замовником процедури закупівлі, та встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Скарга:
25 жовтня 2017 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель ProZorro було оприлюднено оголошення UA-2017-10-25-002524-c , згідно якого Державна установа "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України" (далі – Замовник) повідомив про проведення процедури відкритих торгів із закупівлі товарів: Код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Модернізація магнітно-резонансного томографу MAGNETOM Avanto A Tim (серійний номер 25499) до MAGNETOM Avanto Fit A Tim+Dot System). Проведення електронного аукціону відбудеться 02.01.2018 о 15:50. Товариство з обмеженою відповідальністю «Кінд Інтерслух Київ» має намір прийняти участь у торгах та запропонувати обладнання згідно предмету закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Модернізація магнітно-резонансного томографу MAGNETOM Avanto A Tim (серійний номер 25499) до MAGNETOM Avanto Fit A Tim+Dot System). Уважно вивчивши тендерну документацію та медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, які зазначено в додатку №4 тендерної документації ми прийшли до висновку, що дані вимоги прописані під конкретну модель конкретного виробника, а саме магнітно-резонансний томограф MAGNETOM Avanto A Tim (серійний номер 25499), виробництва компанії SIEMENS, але при цьому не вказавши – «або еквівалент», що є дискримінаційними стосовно учасників, які представляють інших виробників та такими, що обмежують конкурентно-економічне середовище. Також, замовник вказав код предмету закупівлі згідно національного класифікатора України: ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, який відповідає коду на закупівлю медичного обладнання, що згідно чинного законодавства України передбачає ставку 7% податку на додану вартість. У медико-технічних вимогах замовник вказав виконання робіт та послуг з використанням запчастин та програмне забезпечення, що не відповідають коду на закупівлю медичного обладнання та передбачає ставку 20% податку на додану вартість. Відповідно до оголошення замовник встановив очікувану вартість предмету закупівлі 32 000 000,00 гривень, що на нашу думку є значно завищеною та відповідає вартості новому магнітно-резонансному томографу з аналогічними характеристиками. Крім цього, хочемо зазначити, що в останній редакції тендерної документації(далі – ТД) від 16.11.2017 Замовник просто закреслив строки про Модернізації магнітно-резонансного томографу MAGNETOM Avanto A Tim (серійний номер 25499) до MAGNETOM Avanto Fit A Tim+Dot System), але не прибрав чи замінив їх, а просто дописав в самому предметі закупівлі (Створення комплексної системи (магнітно-резонансного томографу) з програмно-апаратним забезпеченням), тобто не усунув дискримінаційні умови відповідно до звернення товариства, оскільки надалі в додатку 4 до ТД в ч.2 «Технічні параметри та комплектація обладнання» вказано що, система створена на базі магнітно-резонансного томографу MAGNETOM Avanto A Tim (серійний номер 25499), яка оснащується програмно апаратним забезпечення та модернізується до MAGNETOM Avanto Fit A Tim+Dot System, виробником якої є компанія Siemens, а відповідні аналогічні засоби модернізації від інших виробників не зможуть буду коректо встановленні на ній, оскільки деякі типи деталей, які хоче модернізувати замовник просто не підійдуть до вказаного обладнання, крім деталей виробництва компанії Siemens. Вважаємо, що Замовник, встановлюючи в тендерній документації дискримінаційні медико-технічні вимоги, порушив вимоги ст.3 Закону «Про публічні закупівлі» „Принципи здійснення закупівель”, а саме принципи недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів та запобігання корупційним діям і зловживанням. Також вважаємо, що замовник порушив процедуру закупівлі вказавши код закупівлі, що відповідає коду медичного обладнання згідно національного класифікатора України, а не вказав код на послуги з ремонту та технічного обслуговування. Назва предмету закупівлі так і звучить – «Створення комплексної системи (магнітно-резонансного томографу) з програмно-апаратним забезпеченням», що в свою чергу вказує, що будуть закуповуватися послуги, а не обладнання. Це суперечить наказу Міністерства Економікі № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», а саме пункту 5 «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.». В нашому випадку ми бачимо, що послуги будуть переважати вартість товару, адже предмет називаеться словом «Створення». Вважаємо, що вказавши очікувану вартість предмету закупівлі згідно додатку №4 ТД, на рівні 32 000 000,00 замовник значно завищує вартість модернізації існуючого у замовника обладнання. Відповідно до вимог ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно п.6 Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону». З огляду на вище зазначене невідповідність хоча б по одному пункту медико-технічних вимог є причиною для відхилення пропозиції Учасника. Проаналізувавши наведену інформацію (Таблиця 1) можна зробити висновок, що в даній процедурі відкритих торгів тільки обладнання одного конкретного виробника (SIEMENS) може відповідати всім вказаним медико-технічним вимогам тендерної документації, а отже всі пропозиції учасників, що представляють інших виробників, в тому числі й нашого товариства, будуть відхилені, навіть якщо запропонована ціна буде нижчою. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна місити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ТОВ «Кінд Інтерслух Київ» зацікавлене прийняти участь у даній процедурі закупівлі, яка проводиться Замовником, та може запропонувати аналогічне обладнання, але як і постачальники обладнання інших відомих світових виробників, які мають аналогічні або кращі клінічно-доведені результати, заздалегідь позбавлене можливості бути переможцем цієї процедури закупівлі, оскільки обладнання не відповідатиме в тій чи іншій частині медико-технічним вимогам ТД, і відповідно пропозиція конкурсних торгів буде відхилена як така, що не відповідає умовам документації конкурсних торгів. Такі вимоги Замовника є дискримінаційними Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. З вище наведеного слідує, що Замовник порушив вимоги ст. 3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та встановив дискримінаційні медико-технічні вимоги в тендерній документації, обмежуючи при цьому конкуренцію. Також замовник порушив наказ міністерство економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» Таким чином, встановлення Замовником в тендерній документації таких медико-технічних вимог без вказання «або еквівалент», яким відповідає тільки обладнання тільки виробництва компанії SIEMENS, є протиправним, не відповідає вимогам законодавства України і порушує права та законні інтереси нашого Товариства. Порушення визначення коду предмету закупівлі не відповідає вимогам законодавства України Допущене Замовником порушення може бути усунено відміною закупівлі, внесенням змін до тендерної документації та визначенням відповідного коду предмету закупівлі у відповіднсті до чинного законодавства України. З огляду на вище зазначене та відповідно до ст.8 та ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови тендерної документації та внести відповідні зміни до тендерної документації згідно вимог, викладених у цій скарзі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.12.2017 21:31
Дата виконання рішення Замовником: 29.12.2017 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ, Герлянд Костянтин Вікторович +380442771844 k.gerliand@kind.kiev.ua