• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт

Торги відмінено

408 605.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 043.03 UAH
Період оскарження: 26.09.2022 15:14 - 08.10.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне визначенння переможця закупівлі

Номер: cd72cef2140c4af59e254cbb963311b1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-007871-a.a3
Назва: Скарга на неправомірне визначенння переможця закупівлі
Скарга:
ФОП «Марценюк Олександр Васильович» Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Скаржник Фізична особа – підприємець Марценюк Олександр Васильович Код ЄДРПОУ: 3079207317 22102, Вінницька область, Хмільницький район, м. Козятин, вул. Катукова, 41/35 тел.: +(+38)063-484-28-24, Е-mail: technicalsupervision1@gmail.com Замовник Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради Код ЄДРПОУ: 35814729 Адреса: Україна, 22100, Вінницька обл, м. Козятин, вул. Винниченка, 9 телефон: (04342) 2-25-05 Електронна пошта: dzo-irina@ukr.net Закупівля «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області. Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» ID закупівлі UA-2022-09-26-007871-a СКАРГА щодо неправомірного визначення переможця закупівлі 26 вересня 2022 року на вебпорталі уповноваженого органу з питань закупівель Комунальним підприємством «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради (надалі по тексту – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг : «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області . Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-09-26-007871-a Згідно інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали три учасника : - Фізична особа підприємець Марценюк Олександр Васильович, код ЄДРПОУ : 3079207317 - Приватне підприємство «ТУР» код ЄДРПОУ : 13300442 - Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Брік» код ЄДРПОУ : 44552345 За результатами оцінки, найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ФОП Марценюк О.В . Протоколом уповноваженої особи замовника №3 від 18.10.2022 року, переможцем відкритих торгів: «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області . Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. визнано Фізичну особу підприємця Марценюк Олександра Васильовича. Приватне підприємство «ТУР» як учасник закупівлі не погодилось з цим рішенням і подало скаргу, яку була задоволена Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 25.11.2022 року Замовник визнав ПП «Тур» переможцем і своє рішення оформив рішенням уповноваженої особи №5 від 25.11.2022 року. Вважаємо таке рішення передчасним і таким яке порушує засади Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. 1. Так відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», від учасників вимагалось: 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 1.1. Довідка довільної форми про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, які будуть застосовуватись при виконанні умов договору. Учасник повинен мати власне або орендоване приміщення, обладнання, необхідне для виконання умов договору Також, відповідно до Додатка 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону та пункту 3.6 Тендерної документації цей Додаток визначає інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також способи документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника цим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують її відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, відповідно до умов цього Додатку. Інформація та документи, передбачені цим Додатком, подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді електронних документів, файл (файли) з якими завантажуються в електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції відповідно до Розділу 3 Тендерної документації. 1.Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції договірну ціну розраховану з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва, а також локальні кошториси до неї.. В свою чергу, учасник ПП «Тур» завантажив в числі інших файли «Довідка про наявність обладнання.pdf.p7s» та «Кошторис.pdf.p7s» У файлі «Довідка про наявність обладнання.pdf.p7s» ПП «Тур» навів інформацію про найменування обладнання, машин і механізмів, які він буде використовувати для виконання робіт визначених в закупівлі, а саме: У файлі «Кошторис.pdf.p7s» ПП «Тур» навів кошторисні розрахунки, необхідні для виконання умов договору, а також вартість запропонованих ПП «Тур» робіт із зазначенням статей витрат. В свою чергу на сторінках 17-24 файлу «Кошторис.pdf.p7s» ПП «Тур» навів підсумкову відомість ресурсів, на основі якої визначається договірна ціна, а також визначаються кількість матеріалів, машин і механізмів, необхідна для виконання робіт визначених у закупівлі: З вищевказаних документів випливає, що під час виконання робіт визначених умовами договору ПП «Тур» буде здійснювати перевезення сміття до 10 км, витрачати при цьому бензин, і все це за рахунок коштів Замовника. Однак при цьому (відповідно до інформації зазначеній у файлі «Довідка про наявність обладнання.pdf.p7s») ПП «Тур» не має (не підтвердив наявність) відповідного обладнання, машин і механізмів, необхідних для перевезення сміття до 10 км. Таким чином пропозиція ПП «Тур» складена з порушенням вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» З урахуванням вищевикладеного, пропозиція ПП «Тур» не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, а тому має бути відхилена, або на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; . 2. Так відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», від учасників вимагалось: № з/п Кваліфікаційні критерії та вимоги Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Критерії оцінки відповідності 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційна довідка учасника закупівлі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання умов договору у довільній табличній формі із зазначенням ПІБ, посади, інформації щодо періоду існування трудових відносин з учасником. Учасник вважається таким, що відповідає вказаному критерію у разі надання належним чином оформлених зазначених документів. Як вже вище було зазначено, що учасник ПП «Тур» в кошторисних розрахунках, здійснених відповідно до вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зазначив, що для виконання робіт визначених за умовами закупівлі буде залучати робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні грунту і будівельного сміття. Така розцінка у будь-якому разі зазначена у документі «Підсумкова відомість ресурсів» стор. 17-18 у файлі «Кошторис.pdf.p7s») Однак у файлі «Довідка про працівників.pdf.p7s» відсутні відомості про робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при будівельного сміття. Таким чином, ПП «Тур» завищив витрати за вказаною статею кошторису, і тим самим розрахував ціну пропозиції в порушення ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Крім того, у файлі «Посвідчення працівників про кваліфікацію.pdf.p7s» учасних завантажив ксерокопії посвідчень про право виконання робіт з підвищеною небезпекою. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про вищу освіту»: 12) кваліфікація - офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту; 13) компетентність - здатність особи успішно соціалізуватися, навчатися, провадити професійну діяльність, яка виникає на основі динамічної комбінації знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей; Відповідно до Економічної енциклопедії (: У трьох томах. Т. 1. / Редкол.: …С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К.: Видавничий центр “Академія”, 2000. – 864 с.) Кваліфікація працівників – рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю. Кваліфікація робітників оцінюється присвоєнням їм тарифних розрядів відповідно до тарифно-кваліфікаційних довідників. Робітники однакової професії можуть мати різні тарифні розряди залежно від рівня їх теоретичної та практичної підготовки й досвіду роботи. Для порівняння кваліфікації окремих груп робітників за статистикою їх класифікують на висококваліфікованих, кваліфікованих, малокваліфікованих і некваліфікованих. Наприклад, за шестирозрядною тарифною сіткою до групи некваліфікованих відносять робітників, які не мають розряду, до групи малокваліфікованих – тих, що мають І га II розряди, робітників III та IV розрядів вважають кваліфікованими, V та VI розрядів – висококваліфікованими. Критеріями групування можуть слугувати й терміни підготовки, необхідні для оволодіння певною професією чи кваліфікацією у різних навчальних закладах та на робочих місцях. За деякими професіями рівень кваліфікації робітників може визначатися не розрядом, а класом (води автомобілів) існує специфіка й у визначенні кваліфікації фахівців і службовців. Вона може оцінюватися за сукупністю ділових якостей працівника з присвоєнням йому не розряду, а категорії (економісти) чи класу (працівники судів тощо). Сукупність визначених якостей дає змогу фахівцям і службовцям обіймати певні посади у відповідних структурах у різних видах трудової діяльності як на конкурсній основі, так і за іншими формами працевлаштування. Таким чином посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою не є документом який посвідчує кваліфікацію робітника (рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю) , а тільки лише свідчить про проходження навчання з питань техніки безпеки за родом діяльності чи посадою. З урахуванням вищевикладеного, пропозиція ПП «Тур» не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, а тому має бути відхилена, або на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 3. Так відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», від учасників вимагалось: 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконаних аналогічних договорів (не менше 1), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), № і дати договору, предмету закупівлі, обсягу закупівлі, строку виконання договору. 3.2. Копія аналогічного договору, що наведені у Довідці та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (акт приймання-передачі); 3.3. Відгук про виконання учасником аналогічних договорів (зазначених у довідці) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі, номер і дату договору, інформацію про виконання договору в повному обсязі . Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання договорів аналогічних по предмету закупівлі, в тому числі, мати документально підтверджений досвід повного виконання не менше 1 аналогічного договору. Отже учасник повинен володіти успішним досвідом виконання договорів аналогічних по предмету закупівлі, в тому числі, мати документально підтверджений досвід повного виконання не менше 1 аналогічного договору. Відповідно до вимог підп. 2.7 п.3 «Інша інформація» Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасникам необхідно додати копії виконаних аналогічних договорів на виконання послуг з ремонту вхідної групи (не менше одного.) Відповідно предметом вказаної закупівлі є Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт В свою чергу учасник ПП «Тур» надав аналогічні договори з наступними предметами (файл «Аналогічний договірСпортшкола №1.pdf.p7s»): та (файл «Аналогічний договір Станція юних натуралістів.pdf.p7s») Жоден з вищевикладених договорів є не договором на виконання послуг з ремонту вхідної групи. Таким чином, учасник ПП «Тур» не надав аналогічні договори за якими виконував улаштування засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення До аналогічного висновку прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних у рішенні № 1287-р/пк-пз від 13.02.2018 у процедурі закупівлі UA-2017-12-04-001213-a. З урахуванням вищевикладеного, пропозиція ПП «Тур» не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, а тому має бути відхилена, або на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Відповідно до ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Скаржник вважає, що замовник в процесі проведення закупівлі здійснив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, і такі порушення на теперішній час неможливо усунути. Так, відповідно до вимог підп. 2.6 п.3 «Інша інформація» Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації 2.6 В період подачі пропозиції учасники закупівлі зобов»язані виїхати по місцю проведення закупівлі для проведення контрольних обмірів та уточнень,про що складається відповідний акт,який в обов»язковому порядку прикладається учасником до документів. В свою чергу практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання акту обстеження (обміру) об’єкта визначається як порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 у процедурі закупівлі UA-2021-02-22-003442-a, № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 у процедурі закупівлі UA-2020-05-06-000306-c тощо) Крім того, Замовник вимагав для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції договірну ціну розраховану з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва, а також локальні кошториси до неї. 01.11.2021 року Міністерство розвитку громад та територій України затвердило наказ №281, яким затверджено кошторисні норми України у будівництві . Отже з 08.11.2021 року ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва не є чинним (https://infobox.prozorro.org/articles/shchodo-viznachennya-predmeta-zakupivli-robit-u-zv-yazku-iz-priynyattyam-ta-zatverdzhennyam-koshtorisnih-norm-ukrajini, В свою чергу Міністерство розвитку громад та територій України в листі №7/15.2/17444-21 від 16.11.2021 (https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/vyhidnyj-lyst_dlrks1939203__0aa3k5evj-1.pdf.) повідомило, що: Враховуючи, що договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, і що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, при укладенні договору про закупівлю після 08.11.2021 договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником під час проведення закупівлі. З урахуванням вищевикладеного, Замовник визначав вартість предмета закупівлі на підставі нечинних, неіснуючих норм. Крім того, відповідно до вимог тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт становить до 21.11.2022 року. В свою чергу, в п. 2.4 проекта договору зазначено: 2.4. Строк виконання послуги – протягом 60 днів після підписання цього договору, але не пізніше 21.11.2022 року. Відповідно до ч.4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, жоден з учасників не в змозі дотриматись умови тендерної документації і виконати договір за результатами закупівлі. А тому така закупівля підлягає відміні. Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Враховуючи вищевикладене, Замовник передчасно і неправомірно визнав учасника ПП «Тур» переможцем. Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Таким чином, визначивши учасника ПП «Тур» переможцем, Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.) Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог скаржника у закупівлях містяться в електронній системі закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2022-09-26-007871-a відмінити рішення уповноваженої особи №5 від 25.11.2022 року та відмінити закупівлю UA-2022-09-26-007871-a Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення №5 уповноваженої особи Комунального підприємства «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради від 25.11.2022 року у закупівлі «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (№UA-2022-09-26-007871-a), неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради скасувати рішення уповноваженої особи № 5 від 25.11.2022 року про визначення переможцем учасника ПП «Тур» у закупівлі «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт»(№UA-2022-09-26-007871-a). 4. Зобов’язати Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради скасувати закупівлю «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт»(№UA-2022-09-26-007871-a). 5. Розгляд скарги провести за участю представників Скаржника З повагою, ФОП Марценюк О.В
Дата розгляду скарги: 14.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.12.2022 12:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.12.2022 10:49
Дата виконання рішення Замовником: 29.12.2022 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРЦЕНЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ, Марценюк Олександр Васильович 380634842824 building_tend@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне визначенння переможця закупівлі

Номер: 164a0bc932284747a845b9397c3ef193
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-007871-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне визначенння переможця закупівлі
Скарга:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТУР» 21029,м.Вінниця вул.Миколи Ващука,20Б оф.56 Телефон : +38 067 4307749, е-mail:tur.vinnica@gmail.com, ЄДРПОУ 13300442, р\р UA333026890000026000055312155 ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 302689 27.10.2022 р. вих. № 76 Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради Код ЄДРПОУ: 35814729 Адреса: Україна, 22100, Вінницька обл, м. Козятин, вул. Винниченка, 9 телефон: (04342) 2-25-05 Електронна пошта: dzo-irina@ukr.net Найменування та місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне підприємство «ТУР» Код ЄДРПОУ: 13300442 21029, м.Вінниця вул.М.Ващука,20Б,оф.56. тел.: +38(067)430-77-49; Електронна пошта: tur.vinnica@gmail.com Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі : UA-2022-09-26-007871-a «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області. Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» СКАРГА щодо неправомірне визначення переможця закупівлі 26 вересня 2022 року на вебпорталі уповноваженого органу з питань закупівель Комунальним підприємством «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради (надалі по тексту – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг : «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області . Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. Ідентифікатор закупівлі : UA-2022-09-26-007871-a Згідно інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали три учасника : - Фізична особа підприємець Марценюк Олександр Васильович, код ЄДРПОУ : 3079207317 - Приватне підприємство «ТУР» код ЄДРПОУ : 13300442 - Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Брік» код ЄДРПОУ : 44552345 За результатами оцінки , найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ФОП Марценюк О.В . Протоколом уповноваженої особи замовника №3 від 18.10.2022 року, переможцем відкритих торгів: «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області . Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. було визнано Фізичну особу підприємця Марценюк Олександра Васильовича. Приватне підприємство «ТУР» як учасник закупівлі не згодне з цим рішенням і вважає що ФОП Марценюк О.В не виконав в повному обсязі кваліфікаційні вимоги тендерної документації , а саме : 1). Згідно вимогам тендерної документації Розділ 2. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» п.2. «Внесення змін до тендерної документації», п.п 2.2 «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції учасник надає лист-погодження з даним пунктом тендерної документації. ФОП Марценюк О.В не виконав вказану вимогу і не надав в складі своєї пропозиції лист погодження з даним пунктом тендерної документації. 2). Згідно вимогам тендерної документації Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» , п.п 1.5 У складі тендерної пропозиції учасника повинен бути поданий гарантійний лист у якому учасник відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та інших актів законодавства гарантує, що фізичні особи, персональні дані яких наведено у тендерній пропозиції: - надали згоду та дозвіл на оброблення, використання, поширення персональних даних (в тому числі документи, що посвідчують особу (паспортні дані), інформацію про прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, дату та місце народження, про трудові відносини, досвід (стаж) і місце роботи, про освіту, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо), в тому числі на вчинення дій щодо обробки, збирання, зберігання, поширення і оприлюднення персональних даних згідно із законодавством з метою участіу процедурі закупівлі відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та умов Тендерної документації замовника, зокрема з використанням інформаційно-телекомунікаційної системи “ProZorro”, та авторизованих електронних майданчиків, а також надання персональних даних на запит третім особам у випадках і порядку, визначених чинним законодавством України. - були завчасно й належним чином проінформовані про використання та обробку їх персональних даних у зазначений вище спосіб і з вказаною вище метою. В супереч даної вимоги ФОП Марценюк О.В не надав гарантійний лист що фізичні особи, персональні дані яких наведено у тендерній пропозиції надали згоду та дозвіл на оброблення, використання, поширення персональних даних, в складі тендерної пропозиції в наявності тільки лист згода на використання персональних даних самого Марценюка О.В . 3). Згідно вимогам тендерної документації Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» п.п 4.2 « в складі тендерної пропозиції надається лист погодження із строком дії тендерної пропозиції ФОП Марценюк О.В не надав лист погодження із строком дії тендерної пропозиції 4. Згідно вимогам тендерної документації Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.п. 6.3. «Учасники процедури закупівлі повинні надати у своїй тендерній пропозиції достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії на проведення даного виду послуг. ФОП Марценюк О.В не надав довідку щодо наявності ліцензії. 5). Згідно вимогам тендерної документації Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію». п.п.1.10 «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Погодження з даною нормою Закону підтверджується учасниками листом-згодою. ФОП Марценюк О.В не надав даний лист-згоду. 6). Згідно вимогам тендерної документації Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.1«Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» п.п 1.11 «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно із Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». Учасники надають згоду на Звернення Замовника до органів державної влади за підтвердженням наданої учасником інформації. ФОП Марценюк О.В не надав згоду на Звернення Замовника до органів державної влади за підтвердженням наданої учасником інформації. 7). Згідно вимогам тендерної документації Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Інша інформація» п.п 2.3 «Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам спеціальних законодавчих і підзаконних правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру. Способом документального підтвердження відсутності підстав відхилення передбачених нормами чинного законодавства України (Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Указу Президента від 15.05.2017 N 133/2017 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", Указу Президента від 14.05.2018 N 126/2018 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" та інших норм чинного законодавства України) є довідка, складена Учасником у довільній формі. В складі тендерної пропозиції ФОП Марценюк О.В відсутня вказана довідка. 7). Згідно вимогам тендерної документації Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 «Інша інформація» п.п 2.5 Учасники повинні підтвердити незастосування санкцій до запропонованого товару листом-гарантією та підтвердженням розуміння того, що тендерна пропозиція може бути відхилена, в разі застосування таких санкцій до Учасника. ФОП Марценюк О.В не надав лист-гарантію та підтвердження розуміння цієї вимоги. 8). Згідно вимогам тендерної документації Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Інша інформація» п. п.2.9 Необхідно додати ліцензію на програмний комплекс АВК та сертифікат інженера- проектувальника. ФОП Марценюк не надав в складі своєї пропозиції ні ліцензію на програмний комплекс АВК ні сертифікат інженера- проектувальника. 9). Згідно вимогам тендерної документації Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Інша інформація» п.п 2.6 В період подачі пропозиції учасники закупівлі зобов’язані виїхати по місцю проведення закупівлі для проведення контрольних обмірів та уточнень,про що складається відповідний акт,який в обов’язковому порядку прикладається учасником до документів. ФОП Марценюк О.В в складі своєї тендерної пропозиції не надав вказаний акт 10). Згідно вимогам тендерної документації та додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати : • довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завіреною печаткою (за наявності) щодо гарантування належної якостіпослуг; • учасник повинен надати гарантії можливості виконання послуг у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасникнадає: • Гарантійний лист про можливість виконання послугв кількості, визначеною документацією, обсягах та строки передбачені умовами закупівлі. Жодного документу згідно цієї вимоги ФОП Марценюк О.В в складі своєї пропозиції не надав . Враховуючи вищевикладене вважаємо що визначення переможцем закупівлі ФОП Марценюк О.В є незаконним і таким що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації , керуючись ст. 18 Закону України про публічні закупівлі: ПРОШУ: 1. Зобов’язати Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради скасувати рішення про визначення Фізичну особу підприємця Марценюк Олександра Васильовича переможцем відкритих торгів: «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області . Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради відхилити пропозицію ФОП Марценюк О.В як таку що відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації на закупівлю : «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області . Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради перейти до розгляду пропозиції наступного учасника , а саме Приватного підприємства «ТУР» Додаток: Протокол уповноваженої особи замовника №3 від 18.10.2022 Директор ПП «ТУР» ________________В.М.Кушнерьов
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.11.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.11.2022 14:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.11.2022 12:33
Дата виконання рішення Замовником: 29.12.2022 11:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано
Автор: ПП "ТУР", Віктор Кушнерьов +380674307749 tur.vinnica@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця закупівлі

Номер: 689ca5f126b1456298d3d2ec0f392f30
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-26-007871-a.c1
Назва: Неправомірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Комунальне підприємство «Козятинська центральна района лікарня» Козятинської міської ради уповноваженій особі Кучер І.П Приватне підприємство «ТУР» м.Вінниця , вул..М.Ващука,20,Б ,оф.56 ЄДРПОУ : 13300442 ВИМОГА щодо неправомірного визнання переможця закупівлі Згідно рішення уповноваженої особи №3 від 18.10.2022 року переможцем відкритих торгів: «Поточний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області . Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт. було визнано Фізичну особу підприємця Марценюк Олександра Васильовича. Приватне підприємство «ТУР» як учасник закупівлі не згодне з цим неправомірним рішенням і вважає що ФОП Марценюк О.В не виконав в повному обсязі кваліфікаційні вимоги тендерної документації , а саме : 1.Згідно розділу 2.Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації п.2. Внесення змін до тендерної документації, п.п 2.2 Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до почат-кової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції учасник надає лист-погодження з даним пунктом тендерної документації. ФОП Марценюк О.В не виконав вказану вимогу і не надав в складі своєї пропозиції лист погодження з даним пунктом тендерної документації. 2. Згідно вимоги п.4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними підпункт 4.2 учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції лист-погодження із строком дії тендерної пропозиції . ФОП Марценюк О.В не надав лист погодження. 3. Згідно вимоги п. 6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати у своїй тендерній пропозиції достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії на проведення даного виду послуг. ФОП Марценюк О.В не надав довідку щодо наявності ліцензії. 4. Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію. П.1.10 Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Погодження з даною нормою Закону підтверджується учасниками листом-згодою. ФОП Марценюк О.В не надав даний лист-згоду. 5. Згідно п.п 1.11 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.1 За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно із Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасники надають згоду на Звернення Замовника до органів державної влади за підтвердженням наданої учасником інформації. ФОП Марценюк О.В не надав згоду стосовно цієї вимоги. 6. Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 інша інформація п.п.2.3 Способом документального підтвердження відсутності підстав відхилення передбачених нормами чинного законодавства України (Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Указу Президента від 15.05.2017 N 133/2017 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", Указу Президента від 14.05.2018 N 126/2018 "Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" та інших норм чинного законодавства України) є довідка, складена Учасником у довільній формі. В складі тендерної пропозиції ФОП Марценюк О.В відсутня вказана довідка. 7. Згідно Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п.3 інша інформація п.п 2.5 Учасники повинні підтвердити незастосування санкцій до запропонованого товару листом-гарантією та підтвердженням розуміння того, що тендерна пропозиція може бути відхи-лена, в разі застосування таких санкцій до Учасника. ФОП Марценюк О.В не надав лист-гарантію та підтвердження розуміння цієї вимоги. 8. Згідно додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати : • довідка у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завіреною печаткою (за наявності) щодо гарантування належної якості послуг; • учасник повинен надати гарантії можливості виконання послуг у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: • Гарантійний лист про можливість виконання послуг в кількості, визначеною документацією, обсягах та строки передбачені умовами закупівлі. Жодного документу згідно цієї вимоги ФОП Марценюк О.В не надав . Приватне підприємство «ТУР» вимагає від замовника закупівлі Комунальне підприємство «Козятинська центральна районна лікарня» Козятинської міської ради : 1.Скасувати рішення щодо визначення ФОП Марценюк О.В переможцем закупівлі Поточ-ний ремонт з улаштуванням засобів безперешкодного доступу ганку та підйомника для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення в будівлі КП «Козятинської центральної районної лікарні» Козятинської міської ради по Винниченка,9 в м.Козятин, Вінницької області .Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, як неправомірне і таке що не відповідає вимогам закону України «Про публічні закупівлі» 2. Перейти до розгляду пропозиції наступного учасника , а саме Приватного підприємства «ТУР» Крім того хочемо попередити про те що уповноважена особа Замовника несе персональ-ну відповідальність за порушення законодавства в сфері публічних закупівель. В зв’язку з ти м що дана закупівля кваліфікується як відкриті торги , цей факт дає нам мо-жливість оскаржувати неправомірні дії замовника в Антимонопольному комітеті України,в Рахунковій палаті а також в інший спосіб передбачений законом. Директор ПП «ТУР» В.М.Кушнерьов
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 22100 Вінницька область, Хмільницький район, місто Козятин, вулиця Винниченка, 9 тел., факс 2-25-05, E-mail: koztermed1@ukr.net, ЄДРПОУ 35814729, № 1352 від 26.10.2022 року Відповідь на вимогу Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» "у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника відкритих торгів ПП "ТУР" (код ЄДРПОУ:13300442) не розглядалась, а тому не була відхилена з причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено право учасника відкритих торгів, пропозиція якого не була відхилена, звертатись до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин відповідності пропозиції іншого учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В свою чергу також Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено обов’язок замовника відкритих торгів, надавати учасникам пропозиції яких не розглядались, додаткові аргументації щодо причин відповідності учасника, визнаного переможцем, умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином відсутні підстави для розгляду Вашої вимоги а також для її задоволення. З повагою, фахівець з публічних закупівель КП «Козятинська ЦРЛ» ____________________ Ірина Кучер
Статус вимоги: Відхилено