Вироби медичного призначення різні, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Накінечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром в штативах 10 мкл,Накінечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром в штативах 20 мкл,Накінечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром в штативах 50 мкл,Накінечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром в штативах 100 мкл,Накінечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром в штативах 200 мкл,Накінечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром в штативах 1000 мкл,Накінечники стерильні для ПЛР для автоматичних піпеток (дозаторів) з фільтром 200 мкл (1000 штук упаковка),Планшет для ПЛР, Стриповані білі пробірки для ПЛР 0,2 мл з плоскою кришкою,Клейка плівка для планшетів,Пробірка типу Епендорф 1,5 мл, Пробірки тип "Фалькон" , 15 мл,Кріопробірка 2,0мл,96-стрижнева гребінка наконечників на магнітні стрижні,96-луночний планшет глибокими лунками з "V"-подібним дном,Прозорі пробірки для ПЛР 0,2 мл з плоскою кришкою,Ванночки для реагентів 25 мл,Прозорі пробірки для ПЛР 0,1 мл з плоскою кришкою)
Процедура закупівель здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», до Закону України «Про внесення змін до розділу X «Прикінцеві та переходні положення Закону України «Про публічні закупівлі» щодо запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) (абзац 4 п. 3¹ Розділу X: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) робіт та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель
Завершена
4 836 500.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 182.50 UAH
Період оскарження:26.09.2022 15:13 - 30.09.2022 15:18
Вимога
Вирішена
порушення: змова з учасником
Номер:84f6732f57724fc9b734c312a9ed3895
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-26-007848-a.b2
Назва:порушення: змова з учасником
Вимога:
Шановний Замовнику!
Поясніть будь ласка як так сталося, що Ваша відповідь на вимогу UA-2022-09-26-007848-a.b1 один в один, до букви відповідає відповіді Замовника Державна установа "Хмельницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" на питання від 23.09.22, 14:45 поставлене в закупівлі UA-2022-09-22-010520-a?
Окрім того Ваша відповідь взагалі не стосується поставленої мною вимоги: Ви відповідаєте на питання "Чому Ви закуповуєте продукцію виробника якого не має в списку ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ МЕДИЧНОЇ ТЕХНІКИ ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ станом на 23.09.2022 року". В моїй вимозі такого питання не було. Але Ви тим не меньше відповідаєте: "Враховуючи вищевикладене, зауважимо, що з 1 липня 2015 р. в Україні відмінено процедуру державної реєстрації медичних виробів і замість неї впроваджено процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів, у тому числі медичних виробів для діагностики in vitro та активних медичних виробів, які імплантують."
І саме про цей реєстр була моя вимога: "Виробник: NANTONG КЕТАІ MEDICAL EQUIPMENT СО., LTD, КНР та записи про нього відсутні в "Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг".
Загалом Ваша відповідь яка є повністю скопійована з іншої закупівлі та не має відношення до поставленого питання, а також наполегливе намагання прописати конкретного виробника який навіть не є внесеним в реєстр на який Ви посилаєтеся в ТД закупівлі та відповіді на вимогу, свідчать про те що очевидним є те, що вимоги до товару та навіть відповіді на вимоги Вам пише Учасник з яким Ваша організація вступила в змову. А Ви просто копіюєте наданий Вам Учасником текст.
Вимагаю прибрати вимоги щодо Виробника та виправити ситуацію з обмеженням кола учасників.
Вимагаю внести в тендерну документацію відповідні зміни.
Інакше вся зібрана інформація буде передана до відповідних органів.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:30.09.2022 11:36
Вирішення:Наша відповідь співпадає із відповідю Державна установа "Хмельницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" , оскільки так говорить чинне законодавство України, тому іншої відповіді бути не може. На Вашу вимогу , що даний виробник NANTONG КЕТАІ MEDICAL EQUIPMENT СО., LTD, КНР та записи про нього відсутні в "Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг", повідомляємо, що даний виробник внесений та не виключений із списку Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro станом на 30.09.2022 року.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Порушення: обмеження кола учасників
Номер:04076c327bad470aa75e966185dba93a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-26-007848-a.b1
Назва:Порушення: обмеження кола учасників
Вимога:
Шановний Замовнику!
У Вашій тендерній документації встановлюються невиправдані обмеження щодо виробника товарів: "Виробник: NANTONG КЕТАІ MEDICAL EQUIPMENT СО., LTD, КНР".
Також в ТД міститься вимога: "Товар повинен бути дозволений для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) в Україні відповідно до законодавства. На підтвердження Учасник повинен надати копії декларацій про відповідність, або інший документ який свідчить про введення в обiг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтepecax охорони здоров'я."
Виробник: NANTONG КЕТАІ MEDICAL EQUIPMENT СО., LTD, КНР та записи про нього відсутні в "Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг".
Товари, що закуповуються Вами, не є комплектуючими чи витратними матеріалами до конкретних приладів та представлені на ринку багатьма варіантами.
Тим не меньше Ви встановлюєте вимоги щодо конкретного виробника, що повністю обмежує коло учасників (в тому числі учасників з зареєстрованим якісним товаром світових виробників, що пройшов всі необхідні процедури реєстрації), та унеможливлює конкурентний аукціон та економію державних коштів, що у випадку із закупівлею на суму 4836500,00 грн, могла б бути значною.
Вимагаю прибрати з тендерної документації вимогу про виробника товарів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.09.2022 13:54
Вирішення:Добрий день. Уповноважена особа розглянула ваше звернення. 1. Щодо першого питання, а саме: «Чому Ви закуповуєте продукцію виробника якого не має в списку ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ МЕДИЧНОЇ ТЕХНІКИ ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ станом на 23.09.2022 року» повідомляємо наступне - Постанова Кабінету Міністрів України від 09.11.2004р. №1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» втратила чинність на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013р. Наказ Міністерства охорони здоров’я України №478 від 02.07.2012р. «Про затвердження Переліку медичних виробів, що підлягають державній реєстрації (перереєстрації) в Україні» втратив чинність на підставі наказу Міністерства охорони здоров’я України №51 від 23.01.2017р. Наказ Міністерства охорони здоров’я України №533 від 16.07.2012р. «Про затвердження Порядку зберігання Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення» втратив чинність на підставі наказу Міністерства охорони здоров’я України №1690 від 22.12.2017р. Враховуючи вищевикладене, зауважимо, що з 1 липня 2015 р. в Україні відмінено процедуру державної реєстрації медичних виробів і замість неї впроваджено процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів, у тому числі медичних виробів для діагностики in vitro та активних медичних виробів, які імплантують. Тому продукції виробника, яка зазначена в Додатку №1 до Оголошення, не має в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення 2. Щодо другого питання - відповідно до абз.2 ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник прийняв рішення не вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, а зазначив у примітці Додатку №1 до Оголошення - Еквівалент не пропонувати. Замовник самостійно визначає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до наявної потреби.