-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по заправці та відновленню картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту офісної техніки) за кодом ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Спрощена закупівля, здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” зі змінами
Завершена
112 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Період оскарження:
26.09.2022 15:04 - 30.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінація учасників процедури закупівлі
Номер:
93abbe82599245c2a0dcbe3e11e16bf7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-26-007605-a.c1
Назва:
дискримінація учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час аналізу Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нами було виявлено вимоги, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 року, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 року, Наказом ДП "Прозорро" № 13 від 10.05.2022 року) та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі, серед яких:
У Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано: «1.Заправка та відновлення картриджів має здійснюватися з використанням оригінальних витратних матеріалів фірми Static Control, Mitsubishi протягом ОДНІЄЇ ГОДИНИ.…Важливо: місце надання послуг - розташування сервісного центру повинно бути в м. Ірпінь.»
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» головними принципами здійснення публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та ропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому встановлення таких вимог у Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі порушує положення чинного законодавства, зокрема ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників.
Також, встановлення таких вимог свідчить лише про те , що Замовником вже обрано учасника, що має перемогти в торгах, а оголошення про проведення спрощеної закупівлі носить суто формальний характер.
Подібні вимоги з боку Замовника до потенційних учасників торгів прямо заборонені, згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Просимо взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру в м. Ірпінь, ніяк не гарантує якісний та оперативний ремонт або заміну обладнання (протягом 1 години).
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виключивши: «1.Заправка та відновлення картриджів має здійснюватися з використанням оригінальних витратних матеріалів фірми Static Control, Mitsubishi протягом ОДНІЄЇ ГОДИНИ.…Важливо: місце надання послуг - розташування сервісного центру повинно бути в м. Ірпінь..»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2022 15:15
Вирішення:
Відповідь. Шановний потенційний постачальнику!
Доводимо до вашого відома, що в м. Ірпінь навіть за даними Google карт розташовано не менше десятка постачальників заявлених нами послуг, тому вважаємо ,що про обмеження конкуренції та скорочення кола учасників не може йти мова .
Стосовно тези про те , що “наявність сервісного центру в м. Ірпінь, ніяк не гарантує якісний та оперативний ремонт або заміну обладнання (протягом 1 години)” хочемо зауважити , що в оригіналі вимоги йдеться саме про заправку і відновлення картриджа протягом вказаного часу і звучить вона так “ Заправка та відновлення картриджів має здійснюватися з використанням оригінальних витратних матеріалів фірми Static Control, Mitsubishi протягом однієї години”. Наявність сервісного центра саме в місті розташування постачальника має дуже високу вірогідність оперативної реакції на заявку і це є дуже важливим для нас.
Що стосується вимоги використання в роботі вказаних витратних матеріалів фірми Static Control і Mitsubishi, то вони є загальновизнаними якісними виробниками тонера і запасних частин до картриджів, що підтверджується нашим багаторічним досвідом в роботі і що також є дуже важливим для нас.
Виходячи з вищевказаного вважаємо вашу вимогу безпідставною .
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.10.2022 09:56