-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт вул. Миру в с.Малодолинське, м.Чорноморськ Одеської області»
Торги відмінено
12 505 352.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 526.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 526.76 UAH
Період оскарження:
26.09.2022 12:00 - 24.10.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
63b18c461ade4455a90a9408ab0e56c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-26-003922-a.b2
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
оскарження умов тендерної документації (більш детально викладено в скарзі )
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 11.02.2021 № 2504.pdf 06.10.2022 16:51
- ДОГОВІР ПОСТАВКИ З АБЗ ДС-158.pdf 06.10.2022 16:51
- АБЗ ДС -158 ДОЗВІЛ НА ВИКИДИ.pdf 06.10.2022 16:51
- рішення від 24.05.2021 №11327.pdf 06.10.2022 16:51
- СКАРГА.docx 06.10.2022 16:51
- СКАРГА.pdf 06.10.2022 16:51
- АБЗ ДС -158 АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА.pdf 06.10.2022 16:51
- ТРАНСПОРТНА СХЕМА.pdf 06.10.2022 16:51
- МАН ВН8433РМ.pdf 17.10.2022 18:39
- МАН ВН8431РМ.pdf 17.10.2022 18:39
- МАН ВН8432РМ.pdf 17.10.2022 18:39
- АСФАЛЬТОУКЛАДАЧ VOGELE.pdf 17.10.2022 18:39
- коток BOMAG BW 100 AС-4.pdf 17.10.2022 18:39
- коток BOMAG BW 174 AD438.pdf 17.10.2022 18:39
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА.docx 17.10.2022 18:39
- коток HAMM DV6K.pdf 17.10.2022 18:39
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА.pdf 17.10.2022 18:39
- коток BOMAG BW 100 AD.pdf 17.10.2022 18:39
- рішення від 12.08.2022 № 6188.pdf 12.10.2022 15:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2022 № 6329.pdf 19.10.2022 14:20
- рішення від 18.10.2022 № 6329.pdf 20.10.2022 12:33
- Поясненя на скаргу від 14.10.2022.pdf 14.10.2022 17:10
- Пояснення на скаргу від 14.10.2022.docx 14.10.2022 17:10
- Протокол №51 від 20.10.2022.pdf 20.10.2022 14:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2022 17:36
Дата розгляду скарги:
18.10.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.10.2022 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.10.2022 12:33
Дата виконання рішення Замовником:
20.10.2022 14:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №6329-р/пк-пз виконано
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Номер:
7101342ccc0e4c238bb72231ad7b846b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-26-003922-a.b1
Назва:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Вимога:
Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт вул. Миру в с.Малодолинське, м.Чорноморськ Одеської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Ідентифікатор закупівлі:UA-2022-09-26-003922-a
Тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси Учасників, на підставі чого потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації.
Окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
І. ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
ЩОДО ПОТУЖНОСТІ АСФАЛЬТОБЕТОННОГО ЗАВОДУ
Відповідно до Таблиці 1.2 Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), ДОДАТОК 3 Тендерної документації у частині зазначення Інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), Замовником вимагається наступне:
«Потужність АБЗ, тон/годину(не менше 200 т/год).»
Ми вважаємо вимогу щодо Потужності асфальтобетонного заводу не менше 200 тон/годину обмежувальною та дискримінаційною.
Пунктом 4.4 розділу І Документації передбачено, що строк виконання робіт за предметом закупівлі – до 31.12.2022 року.
Технічним завданням передбачено використання приблизно 1617 тон асфальтобетонних сумішей.
Завод потужністю 54 т/год. зможе виготовити необхідний обсяг асфальтобетонної суміші приблизно за 30 годин, що складає менше трьох діб при повній розрахунковій завантаженості заводу.
Скаржник вважає, що обмеження потужності виробництва АБЗ на рівні не менше 200 т/год – є необґрунтованим та дискримінаційним.
Скаржник повідомляє, що для виконання робіт за предметом закупівлі планував використовувати асфальтобетонні суміші виготовлені на асфальтобетонному заводі потужністю 54 т/год.
АБЗ з якого планується поставляти асфальтобетонні суміші було атестовано на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127, що при поданні тендерної пропозиції в обов’язковому порядку буде підтвердження відповідними документами.
До того ж нами було отримано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на вказаний асфальтобетонний завод.
Таким чином, АБЗ здатний виготовляти необхідні асфальтобетонні суміші для виконання робіт за предметом закупівлі.
При потужності в 54 т/год.. даний АБЗ зможе виготовити необхідну згідно технічного завдання кількість асфальтобетонних сумішей за 30годин, що складає менше 3-х діб при повному завантаженні заводу.
Навіть при умові, що завод не буде працювати цілодобово, а також враховуючи можливі технічні зупинки (розігрів, заміна деталей, що зношуються чи виходять з ладу, тощо), даний АБЗ потужністю у 54 т/год без будь-яких складнощів зможе виготовити необхідний обсяг асфальтобетонної суміші до закінчення строку виконання робіт – до 31.12.2022р.
Ми вважаємо, що оскаржуваною вимогою, Замовник штучно обмежив можливість приймати участь у закупівлі учасникам, які мають в наявності асфальтобетонні заводи меншої потужності, зокрема потужністю 54т./год, що є дискримінаційним для Учасника.
Асфальтобетонний завод на якому планується виготовлення асфальтобетонних сумішей розташований на відстані що не перевищує значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не перевищує трьох годин, що забезпечує можливість доставки асфальтобетонних сумішей з дотриманням вимог діючих стандартів та тендерної документації.
Отже, зазначений асфальтобетонний завод в повному обсязі відповідає встановленим вимогам Замовника, окрім дискримінаційної щодо його потужності.
Дії Замовника в частині встановлення в Документації наведених вище дискримінаційних вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи викладене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути умови, що дискримінують нас як потенційного Учасника зазначеної процедури закупівлі, а саме, виключити таку дискримінаційну вимогу з Таблиці 1.2 Інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), ДОДАТОК 3 Тендерної документації у частині зазначення Інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів):
«Потужність АБЗ, тон/годину(не менше 200 т/год).»
У випадку не внесення змін щодо усунення ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ ЩОДО ПОТУЖНОСТІ АСФАЛЬТОБЕТОННОГО ЗАВОДУ будемо змушенні звернутися зі скаргою до АМКУ.
Аналогічна позиція міститься у рішенні АМКУ №2504-р/пк-пз від 11.02.2021.
З ПОВАГОЮ , ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 11.02.2021 № 2504.pdf 29.09.2022 17:34
- Відповідь на вимогу.docx 30.09.2022 14:56
Дата подачі:
29.09.2022 17:34
Вирішення:
Доброго дня. У відповідності до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
На думку Замовника, встановлення критеріїв виробничої потужності АБЗ на рівні не менш 200 т/год. не є дискримінаційною вимогою до учасників, а є вимогою до якості послуг. Встановлюючи вимоги до потужності АБЗ, Замовник намагається визначити оптимального виконавця, спроможного в найкоротші терміни виконати передбачену тендерною документацією роботу, з найменшими незручностями для мешканців села.
Разом з тим, із вашого запиту не вбачається, яким чином умова документації порушує ваші права та законні інтереси як учасника торгів, адже учасник не позбавлений можливості встановити господарські відносини із власником АБЗ відповідної потужності.
На підставі вищевикладеного, зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено