-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світлофори дорожні
Світлофор транспортний «КОМКОН» СД Т1.1 ТВЧ-RS (трьохсекційний) світлодіодний діаметр 200 мм з інтегрованим табло зворотного відліку (або еквівалент) Світлофор пішохідний «КОМКОН» СД П1.1 ТВЧ (двосекційний) світлодіодний діаметр 200 мм з інтегрованим табло зворотного відліку (або еквівалент) Світлофор транспортний «КОМКОН» СД Т1.3 ТВЧ-RS (трьохсекційний) світлодіодний діаметр 300 мм з інтегрованим табло зворотного відліку (або еквівалент)
Завершена
760 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2022 16:25 - 07.10.2022 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА на положення тендерної документації Замовника
Номер:
24836eda9e254aaba8c98c72a04d92b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-23-010417-a.b3
Назва:
СКАРГА на положення тендерної документації Замовника
Скарга:
СКАРГА
на положення тендерної документації Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ від СЕУ в Word.docx 05.10.2022 12:25
- Скарга до АМКУ від СЕУ.pdf 05.10.2022 12:25
- рішення від 07.10.2022 № 6183.pdf 07.10.2022 12:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.10.2022 12:46
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.10.2022 12:40
Вимога
Вирішена
ВИМОГА про усунення порушень
Номер:
d17ed72962fb438f9d5bec3635f4f0e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-23-010417-a.c2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, та допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель опис яких надається.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником вказано Вид предмету закупівлі: Товари
1. В тендерній документації Замовника зазначено: Невід`ємними частинами цієї
тендерної документації є, зокрема
ДОДАТОК № 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ
Проте, предметом проекту договору є поставка товару, (Додаток 5) ПРОЕКТ ДОГОВІР №_______/3499 (поставки товару) Предмет договору «1.1.Постачальник, як переможець процедури закупівлі, зобов'язується у 2022 році поставити Замовникові товар (Світлофор дорожній) згідно ДК 021:2015 – код 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання у подальшому Товар, а Замовник - прийняти і оплатити такий товар – за рахунок коштів міського бюджету. КПК _____ КЕКВ _____.»
Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію у відповідності з вимогами законодавства.
2. В п. 4.3. Розділ І. Загальні положення, вказано, що товар постачається Покупцю частинами (товарними партіями) згідно заявок Покупця зі складу Постачальника відповідно до Додатку №3 ТД, в порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону, Замовником у тендерній документації (пункт 4.3 розділу І) не зазначено кількість товару, що є порушенням. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію у відповідності з вимогами законодавства.
3. В п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділ ІІІ. вказано, що Тендерна пропозиція не вимагається. Разом з цим, в п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ ІІІ. вказано, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді…. та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції;». Замовник вимагає надання документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, проте не вимагає забезпечення тендерної пропозиції. Дана вимога суперечить Закону, просимо внести зміни та виключити дану вимогу.
4. В п.1. Розділ ІІІ. Замовник зазначив наступне: «Замовник залишає за собою право, не відхилити тендерну пропозицію учасника, яка за процедурою аукціону визнана найбільш економічно вигідною, у склад якої могла бути не до завантажена довідка чи інше. Проте тільки в тому випадку, якщо це не впливає на якість будівельних робіт, які мають бути виконані за всіма стандартами та нормами законодавства, а також не спотворюють вміст тендерної пропозиції.» Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Просимо внести зміни та виключити ці положення тендерної документації.
Разом з цим, в порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації (пункт п. 2 Розділ V.) Замовник обмежився лише посиланням на Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за №715/34998), який містить лише перелік формальних помилок, що не є ні описом, ні прикладами. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію у відповідності з вимогами законодавства.
5. Якщо закуповуються Товари Замовник не може вимагати залучення субпідрядників/співвиконавців. В порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника містить імперативну вимогу щодо надання учасником інформації про залучення субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та надання підтвердження відповідним кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16, а також право на перевірку на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону (абзац третій пп.5.1., пп.5.8. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації), при тому, що предметом закупівлі є товари, а не роботи чи послуги. Дана вимога та положення тендерної документації суперечать Закону, просимо внести зміни та виключити ці положення тендерної документації.
6. В п. 3 Розділу Розділ V Інша інформація з посиланням на норму Закону п. 3) ч. 1 ст. 1 Закону Замовником зазначено «Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону….», проте Законом визначено 3) аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону,…». Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію у відповідності з вимогами законодавства.
7. В п. 2) п.1.1 п.1. Відміна замовником тендеру чи визнання його таким, що не відбувся Розділ VI. Замовником зазначено: «1.1 Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.». Проте нормою ст. 32 ч.1. п. 2) Закону визначено наступне «п. 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.» Вимагаємо здійснити заходи щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в установленому законодавством порядку та привести тендерну документацію в у відповідність до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2022 17:09
Вирішення:
До тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо надання зразків
Номер:
53ea6f15b0ca4677bbf7fcd0986b4493
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-23-010417-a.c1
Назва:
Щодо надання зразків
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією Учасник вважає, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною. Додаток № 3 Тендерної документації містить ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Світлофори дорожні згідно ДК 021:2015 – 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання. В якому зазначено, з метою підтвердження якості товару, та згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, переможець торгів, повинен надати Замовнику зразки товару згідно специфікації (Т1.1ТВЧ - 1шт. та П1.1ТВЧ - 1 шт. з застосуваним інтерфейсом RS-485, встановленим протоколом зв’язку, наведеним в Примітці, та встановленими наперед адресами 6 та 7 відповідно) у строк не пізніше 3-х робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Перелік відомостей, які мають зазначатись в ТД визначено статтею 22 Закону, згідно абз. 1 ч.3 ст. 22 Закону ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством.
В п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником викладені вимоги щодо надання Учасником документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації містить ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. Яким визначено перелік технічних та якісних характеристик (зокрема, відповідні ДСТУ), яким має відповідати товар та зазначено документальне підтвердження, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. А саме, технічні умови на світлофори, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до ч.6. ст.17 Закону України переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проте, законодавством не передбачено надання ЗРАЗКІВ товару переможцем процедури закупівлі.
Вказані вимоги Замовника, порушують наші права, оскільки Замовник фактично передбачає проведення додаткової кваліфікації (оцінку технічних та якісних характеристик товару) після та поза межами завершеної процедури закупівлі. Тим більше, що в розділі щодо надання та оцінки зразків відсутня будь-яка інформація хто (який орган) за якими процедурами буде визначати відповідність чи невідповідність наданих зразків.
Отже, вимога про надання переможцем зразків, яким має в подальшому відповідати товар що буде постачатись, після проходження всіх етапів закупівлі, зокрема, підтвердив відповідність товару вимогам Замовника щодо технічних та якісних характеристик відповідно до Додатку №3 ТД, не узгоджується із жодним нормативно-правовим актом і фактично нівелює весь перебіг тендеру та його результати.
Таким чином, наявність вказаної вимоги суперечить положенням Закону України про відомості, які може містити ТД.
Враховуючи викладене, просимо виключити вимогу про надання зразку переможцем закупівлі, яка міститься в Додатку 3 до ТД, а саме : «З метою підтвердження якості товару, та згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України, переможець торгів, повинен надати Замовнику зразки товару згідно специфікації (Т1.1ТВЧ - 1шт. та П1.1ТВЧ - 1 шт. з застосуваним інтерфейсом RS-485, встановленим протоколом зв’язку, наведеним в Примітці, та встановленими наперед адресами 6 та 7 відповідно) у строк не пізніше 3-х робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.» Якщо будуть внесені зміни щодо зразків та залишиться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2022 16:03
Вирішення:
Метою замовника є закупівля товару, що буде безперебійно працювати, задля забезпечення безпеки дорожнього руху на вулицях і дорогах міста. Це пов’язано з тим, що лише якісна продукції дозволяє використовувати товар за цільовим призначенням та забезпечує безпечне його використання. Якість продукції – це сукупність властивостей і характеристик, які відображають рівень новизни, надійності, довговічність, економічність продукції і зумовлюють здатність її задовольняти відповідно до свого призначення та потреби Замовника.
Надання зразків не стосується учасників процедури закупівлі та не є складовою тендерної пропозиції. Зразки товару надає переможець процедури закупівлі, як еталон згідно із частиною 1 статті 268 Господарського кодексу України. Відповідно до ч.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Господарський кодекс України визначає основні засади господарювання в Україні і регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання. Відповідно до ст. 268 Господарського кодексу України: «Якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів». Частина 1 ст. 268 Господарського кодексу України дозволяє сторонам визначати якість продукції, що поставлятиметься. Вимоги щодо якості товарів, поряд зі стандартами і технічними умовами, можуть встановлюватися виходячи із зразків (еталонів), під якими розуміють готовий виріб (комплект виробів), затверджений як представник конкретного товару і призначений для зіставлення (порівняння) з ним товарів за зовнішнім виглядом та іншими ознаками. Як правило, зразки (еталони) поширюються на непродовольчі товари серійного і масового виробництва.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.10.2022 10:01