• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Медової Печери,69»)

Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Медової Печери,69»)

Торги не відбулися

11 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 119 000.00 UAH
Період оскарження: 23.09.2022 15:50 - 04.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 84e9608181ed4d11b1ca31d9358aa551
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-23-009917-a.c1
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
23.09.2022 року через систему електронних державних закупівель Prozorro було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2022-09-23-009917-a, Замовником яких виступає Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго», щодо закупівлі Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Медової Печери,69»). ТОВ «ІТЦ «ІВІК» (надалі – Учасник, Скаржник) було прийняте рішення взяти участь у вказаній процедурі відкритих торгів, у зв’язку з чим було вивчено тендерну документацію Замовника. Проте виявилося, що Тендерна документація (надалі – ТД) Замовника містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство і права та законні інтереси Скаржника та створюють неможливість Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Так у пункті 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником було встановлено наступний перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: «Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснюється на основі критерію «Ціна» - 80% та «Наявність ремонтної, гарантійної, сервісної бази по ремонту і обслуговуванню теплових насосів типу і марки вказаної учасником в своїй пропозиції»: в м. Львів – 20% в межах Львівської області – 10% поза межами Львівської області, або відсутня – 0%, яку учасник подає у своїй пропозиції та шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначається пропозиція з найнижчою ціною та відповідною до усіх кваліфікаційних вимог та нецінового критерію Замовника. Всі пропозиції, оцінені згідно з критерієм оцінки, шикуються по мірі зростання значень показника.» Таким чином, Замовник завідомо дискримінує Учасника, який планує запропонувати теплові насоси виробника MITSUBISHI HEAVY INDUSTRIES, який не має центру сервісного обслуговування обладнання на території м. Львів або Львівської області. Крім того, зазначений пункт тендерної документації не містить саме методики оцінки тендерної пропозиції учасник у відповідності до наведених критеріїв оскільки у порушення вимог часини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить математичної формули визначення приведеної ціни у відповідності до встановлених критеріїв оцінки. Також, Замовником у пункті 15 «Особливі вимоги Замовника» Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що: - Перед складанням пропозиції необхідно здійснити попереднє обстеження на території об’єкта, ознайомитись з видами та об’ємами робіт та скласти відповідний акт за результатами обстеження об’єкту; - Огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим! - Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються! З метою виконання вказаної вимоги тендерної документації Скаржником на електронну адресу Замовника було направлено лист від 28.09.2022 № 28/09 з прохання надати співробітникам Учасника провести огляд об’єкту, але відповіді на вказаний лист Учасник не отримав. Учасник неодноразово дзвонив Замовнику щоб дізнатися яка відповідь щодо прохання надати співробітникам Учасника провести огляд об’єкту. Відповіді не отримав. Не отримавши відповідь від Замовника, Учасник направив свого співробітника для огляду об’єкту (копії підтвердних документів про відрядження додаються), який також не був допущений до огляду об’єкту без пояснення причин. Таким чином, вимога Замовника щодо обов’язкового огляду об’єкта, призводить до дискримінації Учасників, оскільки надає Замовнику можливість допускати до огляду об’єкту лише певних учасників. Відтак, дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують положення ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси ТОВ «ІТЦ «ІВІК», пов'язані з його участю у процедурі закупівлі. Враховуючи вищевикладені обставини та доводи, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.10.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2022 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.10.2022 12:36
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2022 14:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ до тендерної документації були внесені зміни
Автор: ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ІВІК", Юлия - +380445020039, +380445020039 service@ivik.com