• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони об'єктів інфраструктури Головного управління ДПС у Чернігівській області за адресами: м. Чернігів, вул. Реміснича, 11 та вул. Реміснича, 11а (код за ЄСЗ ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги)

Закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».

Завершена

158 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 790.00 UAH
Період оскарження: 23.09.2022 14:56 - 29.09.2022 15:01
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне рішення

Номер: b8a0bb659408445186785649463cc569
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-23-008600-a.b2
Назва: Неправомірне рішення
Вимога:
Приватне підприємство “Явір-2000”, як учасник тендеру, номер закупівлі у системі Prozorro: UA-2022-09-23-008600-a, щодо надання послуг з фізичної охорони об’єктів інфраструктури Головного управління ДПС у Чернігівській області за адресами: м. Чернігів, вул. Реміснича, 11 та вул. Реміснича, 11а (код за ЄСЗ ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги), не погоджується з прийнятим Протокольним рішенням (Протокол) Уповноваженої особи Головного управління ДПС у Черкаській області від 12.10.2022 року, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції з огляду на наступне: Відповідно до п. 27 Переліку вимог, яким повинні відповідати послуги з охорони приміщень (додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено надання копії документів про право власності або оренди нежитлового приміщення, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання). Приватним підприємством “Явір-2000”, на виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію з оригіналу договору оренди нежитлового приміщення, що не суперечить чинному законодавству України. Відповідно до п.19 ч.2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII в редакції від 10.09.2022 року передбачено, що у тендерній документації відображаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Отже, у Розділі 5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить інформацію про те, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; невірне (неповне) завірення або не завірення учасником документу згідно вимог цього оголошення. Окрім цього, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України15 квітня 2020 року N 710, Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998, затверджений вичерпний перелік формальних помилок, а саме: п. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). п. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа Таким чином вважаємо, що прийняте Замовником Рішення про відхилення пропозиції ПП “Явір-2000” є безпідставним, незаконним та таким, що порушує наші законні права щодо участі в цій закупівлі. На підставі викладеного просимо провести повторну оцінку нашої пропозиції та за результатами прийняти законне рішення. Наше підприємство буде захищати свої законні інтереси шляхом звернення до відповідних контролюючих проведення публічних закупівель органів, у тому числі до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.14 ст. 14 Закону, Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Зміст інформації, оголошення та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмету закупівлі, на основі позитивного досвіду роботи, враховуючи Законодавство України. Згідно п. 27 додатку 2 до Оголошення «Інша інформація»: Учасник повинен підтвердити наявність у м. Чернігові цілодобової чергової частини. (Учасник у складі пропозиції надає довідку довільної форми про наявність діючого підрозділу в м. Чернігові з інформацією його місцезнаходження (із зазначенням адреси) та номерами телефонів, за якими можна зв’язатися з працівниками цього підрозділу, із наданням фото діючого підрозділу в м. Чернігові з наявною інформацією про його місцезнаходження за вказаною адресою (у вигляді інформаційного стенду, табличок тощо), завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання). До довідки надати копії документів про право власності або оренди нежитлового приміщення, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання)). Учасником надано копію договору оренди нежитлового приміщення від 01 грудня 2020 року, яке орендує учасник у м. Чернігів. Але Документ не завірений підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. Пропозиція Постачальника має повністю відповідати вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника. Так, дійсно, іноді, трапляються випадки, коли постачальники допускають в пропозиції формальні помилки, які не впливають на зміст пропозиції, проте, через які Замовник мусить відхиляти таку пропозицію. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо, але не документи в цілому!!! Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника ПП «Явір-2000» що була оприлюднена в електронній системі закупівель 13.10.2022 року о 10:43 год., щодо закупівлі «Послуги з фізичної охорони об’єктів інфраструктури Головного управління ДПС у Чернігівській області за адресами: м. Чернігів, та вул. Реміснича, 11а (код за ЄСЗ ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги)». Вважаємо, що Замовником під час проведення закупівель не порушено норми діючого законодавства. Отже, за таких обставин, відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом оголошення та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником. Замовник не виставляє жодних дискримінаційних умов, щодо участі у закупівлі учасників та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.10.2022 18:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 69b3ac7d2bd5451698b759701ba0c26f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-23-008600-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ви ж у своїй тендерній документації зазначаєте вимогу: "На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі пропозиції про належне виконання даного договору (в повному обсязі) із зазначенням номеру, дати та суми договору. Дата листа відгука повинна бути не раніше дати оголошення закупівлі." Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, що є на нашу думку дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Є багато Рішень АМКУ, в яких зазначається, що дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо виключити вимогу надання відгуку з датою "не раніше дати оголошення закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що Замовником оголошена спрощена закупівля, а не відкриті торги. Для нас, як для Замовника, важливо, щоб послуги надавались кваліфікованим та надійним Учасником, одним із підтверджень чого і є лист відгук від контрагента, якому надавались аналогічні послуги. Ми вважаємо, що можливість отримання листа-відгука або рекомендаційного листа потенційним Учасником в зазначений термін опосередковано є підтвердженням надійності та якості пропонуємих Учасником послуг. Тому вимоги до потенційних учасників залишаються без змін. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Відхилено