-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівель, приміщень та теплотраси Хотінської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів, що розташована за адресою: Сумська область, Сумський район, смт. Хотінь, вул. Шкільна, буд. 10
Торги відмінено
13 260 654.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 66 303.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 66 303.00 UAH
Період оскарження:
03.11.2017 15:22 - 15.11.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга
Номер:
adc0612f881543168b065b104808a2e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000515-b.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження рішення Тендерного комітету щодо неправомірного визначення переможця відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 07.12.17 №8605+лист Замовнику.pdf 08.12.2017 18:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.17 №9056.pdf 26.12.2017 16:18
- Рішення від 22.12.17№9056.pdf 28.12.2017 17:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2017 14:24
Дата прийняття рішення по скарзі:
28.12.2017 17:35
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо порушення, допущених Замовником під час проведення процедури закупівлі
Номер:
4598151f28c7439bb9d0fb3736ba2d82
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000515-b.c4
Назва:
Вимога щодо порушення, допущених Замовником під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Уважно вивчивши відповідь на вимогу Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Управління), вважаємо її не правомірною та дискримінаційною, адже згідно Закону «Про публічні закупівлі» всі учасники тендерної процедури рівні та всі вимоги тендерної документації та Закону діють на загальних підставах.
Аргументація щодо неправомірності рішення тендерного комітету у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника 2.PDF 05.12.2017 14:41
Дата подачі:
05.12.2017 14:41
Вирішення:
Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Управління) розглянуло вимогу Міжнародного будівельного консорціуму «УКРБУДДОР» від 05.12.2017 ( UA-2017-11-03-000515-b.c4).
З приводу зазначених у вимозі обставин роз’яснюємо наступне:
У відповіді на вимогу Міжнародного будівельного консорціуму «УКРБУДДОР» від 30.11.2017 (UA-2017-11-03-000515-b.c2), яка була оприлюднена у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», Управлінням вже були надані роз’яснення щодо вимог підпункту 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Що стосується невідповідності довідки АТ «Сумбуд» від 17.11.2017 № 673/01-2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, формі, яка визначена змовником в пп.5.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації зауважуємо, що цей документ містить дату його видачі, як то вимагалось тендерною документацією. Те що дата видачі довідки зазначена не в тому місці, що було передбачено формою, визначеною у тендерній документації, є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції.
Щодо Вашого звернення до Антимонопольного комітету і зайвого витрачання Вами коштів, пропонуємо попередньо об’єктивно розглянути документи, надані у складі тендерної пропозиції Міжнародного будівельного консорціуму «УКРБУДДОР», на предмет їх відповідності тендерній документації. Це дозволить визначитись які саме права та законні інтереси Міжнародного будівельного консорціуму «УКРБУДДОР» були порушені внаслідок рішення тендерного комітету від 27.11.2017 № 86.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного рішення тендерного комітету
Номер:
f8736408e0cd4c64b5e9d46ceeafe60e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000515-b.c2
Назва:
Вимога щодо неправомірного рішення тендерного комітету
Вимога:
27.11.2017 року Тендерним комітетом Органу державної влади "Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" було опубліковано протокол про розгляд наступної пропозиції за результатами проведення аукціону, та визначення її переможцем, а саме АТ "Сумбуд". Чим Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про визначення переможцем торгів
Детальніше у долученому документі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника.PDF 30.11.2017 14:58
Дата подачі:
30.11.2017 14:58
Вирішення:
Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Управління) розглянуло вимогу Міжнародного будівельного консорціуму «УКРБУДДОР» від 30.11.2017 (UA-2017-11-03-000515-b.c2) щодо відміни рішення про намір укласти договір з АТ «Сумбуд» та дискваліфікації учасника.
З приводу зазначених у вимозі обставин роз’яснюємо наступне:
Підпунктом 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або копією рішення засновника та наказом/розпорядженням про призначення або про вступ на посаду; довіреністю/дорученням у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Зі змісту зазначеного пункту вбачається, що на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної документації учасник надає документи за вибором, до того ж перелік документів, зазначених в пп. 5.5 п.5 тендерної документації не є вичерпним. Так учасник - АТ «Сумбуд» у складі свої тендерної пропозиції надав витяг із протоколу № 1 засідання Наглядової ради АТ «Сумбуд» від 21.04.2017, що відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації розрахунки, про які йдеться у вимозі («... рівня загальновиробничих та адміністративних витрат..»), має надати учасник-переможець після визначення найбільш економічно-вигідної пропозиції за результатами проведеного аукціону, для укладання договору між сторонами, а не учасники на стадії подання пропозицій.
Довідка АТ «Сумбуд» від 17.11.2017 № 673/01-2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідає формі, яка визначена змовником в пп.5.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації. В чому саме полягає невідповідність довідки учасника-переможця в вимозі не зазначено.
Враховуючи наведене, рішення тендерного комітету від 27.11.2017 № 86 прийнято відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому Управління не може задовольнити вимогу про його скасування.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення тендерного комітету
Номер:
426b43a35e5d40f0863f191e5c26e680
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-03-000515-b.a1
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету
Вимога:
З рішення, прийнятого засіданням тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Універсалбуд-В» вбачається дискримінація до товариства всупереч статті 3 Розділу І Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення тендерного комітету від 27.11.2017 року про визнання переможцем за тендерними торгами АТ «Сумбуд» вважаємо не вірним.
Проаналізувавши тендерну пропозицію АТ «Сумбуд», нами були виявлені певні недоліки. Так, у наданій тендерній пропозиції, АТ «Сумбуд» відсутні додатки до Проекту-Договору: договірна ціна на будівництво (додаток № 1), договірна ціна на будівництво, що здійснюється в 2017 році (додаток № 2), календарний графік виконання робіт (додаток № 3) та календарний план фінансування (додаток № 4), які є невід’ємною частиною Договору.
Також, відповідно до пункту 2 Розділу V «Оцінка тендерної документації» Тендерної документації – «учасник має надати розрахунок рівня загальновиробничих та адміністративних витрат, який склався на підприємстві за минулий рік та розрахунок розміру кошторисної заробітної плати згідно з пунктами 3 та 4 Розділу ІІ Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.1020.2016 № 281». Учасник торгів - АТ «Сумбуд» такої інформації тендерному комітету не надав. Вважаємо, що даний учасник не відповідає кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи із вищенаведеного вважаємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Універсалбуд-В» надало найбільш економічно вигідну пропозицію за умовами проведення тендерних торгів на закупівлю робіт за предметом закупівлі - «Реконструкція будівель, приміщень та теплотраси Хотінської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів, що розташована за адресою: Сумська область, Сумський район, смт. Хотінь, вул. Шкільна, буд. 10», тож жодних законних підстав у тендерного комітету для відхилення тендерної пропозиції учасника не має.
ТОВ «Універсалбуд-В», як учасник торгів, відповідає кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тому просимо тендерний комітет скасувати прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації ТОВ «Універсалбуд-В» як переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2017 10:36
Вирішення:
Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Управління) розглянуло вимогу ТОВ «Універсалбуд-В» від 28.11.2017 (UA-2017-11-03-000515-b.a1) про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції та дискваліфікації ТОВ «Універсалбуд-В».
З приводу зазначених у вимозі обставин роз’яснюємо наступне:
1. Щодо рішення тендерного комітету Управління про відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «Універсалбуд-В», оформлене протоколом від 27.11.2017 № 85.
Зазначене рішення було прийнято з огляду на те, що кількість наявних працівників робітничих спеціальностей, зазначених у довідці ТОВ «Універсалбуд-В» від 16.11.2017 № 209, становить лише 14 осіб. Враховуючи визначені у додатку 7 до тендерної документації («Підсумкова відомість ресурсів») витрати труда робітників-будівельників (42 731, 88 люд-год.), строки будівництва об’єкта становитимуть 17 місяців. При цьому умовами тендерної документації (п.4.4 Розділу І) були визначені строки будівництва 8 місяців. При прийнятті рішення тендерним комітетом була також врахована довідка ТОВ «Універсалбуд-В» від 16.11.2017 № 224, подана у складі тендерної пропозиції, про те, що учасник не залучатиме до виконання робіт субпідрядні організації.
Враховуючи наведене, при наявній у учасника кількості працівників, ТОВ «Універсалбуд-В» не зможе виконати весь обсяг робіт по предмету закупівлі у строки, визначені тендерною документацією, тому цей учасник не відповідає кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Щодо недоліків тендерної пропозиції АТ «Сумбуд».
Відповідно до п.1.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі pdf (*.pdf) зокрема з проектом договору підряду згідно з Додатком № 3.
Тендерна документація не містить вимог про надання додатків до проекту договору: договірної ціни на будівництво (додаток № 1); договірної ціни на будівництво, що здійснюється у 2017 році (додаток № 2); календарного графіку виконання робіт (додаток № 3); календарного плану фінансування (додаток № 4). Додатково повідомляємо, що додатки не вимагаються замовником, оскільки надання договірної ціни на цій стадії є недоцільним - під час проведення електронного аукціону відбувається зміна ціни в порівнянні з приведеною у тендерній пропозиції, а календарний план фінансування складається замовником (п.4.6 розділу І тендерної документації).
Відповідно до пункту 2 розділу V тендерної документації розрахунки, про які йдеться у вимозі («... рівня загальновиробничих та адміністративних витрат..»), має надати учасник-переможець після визначення найбільш економічно-вигідної пропозиції за результатами проведеного аукціону, для укладання договору між сторонами, а не учасники на стадії подання пропозицій.
Враховуючи наведене, рішення тендерного комітету від 27.11.2017 № 85 прийнято відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 цього Закону, тому Управління не може задовольнити вимогу про його скасування.
Статус вимоги:
Не задоволено