• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗНЗ № 261 за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 7 Дарницького району м. Києва

Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗНЗ № 261 за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 7 Дарницького району м. Києва

Завершена

1 185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 925.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2017 17:15 - 06.11.2017 18:00
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційна частина пропозиції

Номер: d7b4a7f2fb204e3f88da1263fdd14978
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-01-003109-a.b1
Назва: Кваліфікаційна частина пропозиції
Вимога:
Відповідно до ст. 17 Закону України про публічні закупівлі частина 3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Згідно Оголошення про проведення закупівлі Замовник витребує документи, а саме: ОРИГІНАЛ довідки (виданою уповноваженою організацією) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (оригінал довідки, не більше місячної давнини) ОРИГІНАЛ довідки (виданою уповноваженою організацією) про відсутність в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); (оригінал довідки). Враховуючи вищенаведене, вважаємо що дана вимога суперечить нормам чинного законодавства, а саме: частина 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі.», отже ми вимагаємо виправити порушення норм чинного законодавства та внести відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вказавши дану вимогу до Учасників, Замовник керувався п. 6.3. Наказу державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (оскільки на сьогоднішній день саме він регулює порядок здійснення допорогових електронних закупівель, в той час як Закон регулює порядок проведення післяпорогових тендерних закупівель від 1,5 млн. грн. якщо мова йде про виконання робіт) в якому сказано, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Встановлення дискримінаційних умов

Номер: 0c1b654a85cc40868edcc13c413aa318
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-01-003109-a.c2
Назва: Встановлення дискримінаційних умов
Вимога:
Відповідно до умов п. 23 Оголошення про проведення закупівлі Замовником встановлено вимоги стосовно необхідності надання Учасником в електронному (сканованому) вигляді протоколи випробувань на матеріальні ресурси, які застосовуються в даній закупівлі та санітарно-гігієнічні висновки. Відповідно до вищезазначених умов Оголошення повідомляємо, що Замовником встановлено дискримінаційні умови стосовно надання вищезазначених документів, оскільки дані документи надаються уповноваженими на їх видачу органами строком від 10 робочих днів, отже беручи до уваги період проведення уточненнь з урахуванням терміну подачі пропозицій (до 10.11. 2017 року) строку на отримання необхідної документації недостатньо. Законом визначене право Замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон не містить положень, що дозволяють Замовнику встановити додаткові умови підтвердження відповідності Учасників, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Отже, враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни у Оголошення про проведення закупівлі та встановити необхідність подання даних документів Учаснику в разі обрання його переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вказавши дану вимогу до Учасників, Замовник керувався п. 6.3. Наказу державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (оскільки на сьогоднішній день саме він регулює порядок здійснення допорогових електронних закупівель, в той час як Закон регулює порядок проведення післяпорогових тендерних закупівель від 1,5 млн. грн. якщо мова йде про виконання робіт) в якому сказано, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Сертифікати відповідності надаються в момент закупівлі матеріалів і під час участі Учасника в закупівлі сертифікати повинні бути в наявності, оскільки Замовник повинен бути впевнений в якості використовуваних матеріалів під час виконання даного виду робіт. З огляду на вищевикладене, Замовник жодним чином не порушив норм чинного законодавства і дана умова не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні