-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення різні ( ДК021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ; НК 024:2019 - 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію)
Завершена
28 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 288.00 UAH
мін. крок: 1% або 288.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2022 10:42 - 29.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення дискваліфікації
Номер:
85556355defb4b0faa5d6a2859cdd603
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-23-002482-a.a1
Назва:
Оскарження рішення дискваліфікації
Вимога:
23.09.2022 року Замовник оголосив закупівлю Вироби медичного призначення різні ( ДК021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ; НК 024:2019 - 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію)
Ознайомившись з Технічними вимогами, зазначеними в тендерній документації (Додаток 3), ми виявили відповідність пропонованого нами найменування товару зазначеним вимогам та подали нашу пропозицію до участі в закупівлі. За результатами аукціону наша пропозиція виявилась найбільш вигідною за ціною. Тим не менш, нашу пропозицію було відхилено, але у Додатку №3 до Оголошення у таблиці Технічна специфікація, Технічні вимоги не вказано таку вимогу як подвійна шкала, зазначено про пробірку з подвійною шкалою лише в найменуванні товару, з посиланням на торгівельну марку, що є просто маркетингом.
Це є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, оскільки за наявності згаданих дискримінаційних вимог інші учасники позбавлені можливості запропонувати свої медичні вироби з такими самими або кращими технічними характеристиками та ціною.
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено: “Закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників”.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, вважаємо неправомірним відхилення нашої пропозиції та просимо переглянути своє рішення з метою збереження бюджетних коштів установи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2022 15:15
Вирішення:
Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Згідно п.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в електронному оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі , а саме : « Пробірка IMPROVACUTER® ESR з подвійною шкалою , з цитратом натрію (1:4) 3,8%» у кількості 3000 шт. Наявність подвійної шкали на пробірці не є маркетинговим ходом, а є обов’язковою для застосування пробірки для автоматичного аналізатору ШОЕ ESR-30. В разі відсутності цієї шкали апарат невірно визначає цей показник. Згідно п.7 ч.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Але такі питання не надходили. Крім того, спрощена закупівля не є процедурою закупівлею в розумінні статті 13 Закону, тому не може містити тендерну документацію, оскільки наявність тендерної документації передбачено для проведення процедури відкритих торгів, конкурентного діалогу та торгів з обмеженою участю.
Статус вимоги:
Відхилено