• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Цукор

ДК 016:2010 10.81.1 Цукор-сирець, тростинний і очищений тростинний чи буряковий цукор (сахароза); меляса; 15831200-4 цукор білий. Цукор - 700 кг. Детальніше дивитися п. 8 оголошення.

Торги відмінено

11 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 120.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2016 16:33 - 21.07.2016 17:00
Вимога
Без відповіді

незаконна дискваліфікація переможця

Номер: c030300e060b486cab54a814c5128315
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-19-000238-a.b2
Назва: незаконна дискваліфікація переможця
Вимога:
Як і у випадку електронних торгів № 224255, Київською міською клінічною лікарнею №5 (надалі-Замовник) знову було безпідставно дискваліфіковано переможця електронних торгів №224182 - ПП "Ранок К" (надалі-Учасник). Так, Замовник у своєму рішенні (Протокол засідання Комітету з конкурсних торгів Київської міської клінічної лікарні №5 про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 26.07.2016р.) обгрунтував дискваліфікацію Учасника начебто відсутністю у складі пропозиції певних документів. Таке твердження Замовника не відповідає дійсності, що вбачається з нижченаведеного. 1) Замовник зазначив, що у складі пропозиції Учасника відсутній висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на складське приміщення, але Замовник чомусь "не побачив" лист роз'яснення причин відсутності такого висновку, адже Державна санітарно-епідеміологічна служба України та її територіальні органи починаючи з 20 вересня 2015 року взагалі не здійснюють видачу таких висновків. 2) Замовник повідомив, що у гарантійному листі, наданому у складі пропозиції Учасника, вказано невірний номер закупівлі, хоча номер закупівлі був вказаний правильно (№224182). У цьому може переконатися будь-хто, завантаживши вказаний документ із супровідної документації до наданої пропозиції Учасника. 3) Замовник зазначив, що Учасником не було надано копії техпаспорту на автотранспорт, але чомусь "забув", що копію техпаспорту потрібно надати тільки якщо при постачанні планується використання власного транспорту Учасника, що вбачається зі змісту Оголошення Замовника. До того ж, Учасник надав у складі пропозиції копії договорів на перевезення, що означає, що у постачанні планувалося задіяти не власний автотранспорт, а орендований. З огляду на вищенаведене, вбачається не тільки безпідставне відхилення пропозиції Учасника, а й грубе порушення Замовником умов участі в електронних торгах. А з огляду на те, що Замовник є державною установою, то наведена діяльність не тільки порушує конституційні положення України, а й псує її репутацію як правової держави. І, до того ж, виявляється незрозумілим: «Чи є збігом те, що у електронних торгах № 224255 і №224182 Замовник дискваліфікував не одного учасника, при цьому визнавши переможцем саме ФОП «Карась О.О»?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

незаконна дискваліфікація

Номер: 51acb316a39743078395314dcefe2cc0
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-19-000238-a.b1
Назва: незаконна дискваліфікація
Вимога:
Як і у випадку електронних торгів № 224255, Київською міською клінічною лікарнею №5 (надалі-Замовник) знову було безпідставно дискваліфіковано переможця електронних торгів №224182 - ПП "Ранок К" (надалі-Учасник). Так, Замовник у своєму рішенні (Протокол засідання Комітету з конкурсних торгів Київської міської клінічної лікарні №5 про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 26.07.2016р.) обгрунтував дискваліфікацію Учасника начебто відсутністю у складі пропозиції певних документів. Таке твердження Замовника не відповідає дійсності, що вбачається з нижченаведеного. 1) Замовник зазначив, що у складі пропозиції Учасника відсутній висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на складське приміщення, але Замовник чомусь "не побачив" лист роз'яснення причин відсутності такого висновку, адже Державна санітарно-епідеміологічна служба України та її територіальні органи починаючи з 20 вересня 2015 року взагалі не здійснюють видачу таких висновків. 2) Замовник повідомив, що у гарантійному листі, наданому у складі пропозиції Учасника, вказано невірний номер закупівлі, хоча номер закупівлі був вказаний правильно (№224182). У цьому може переконатися будь-хто, завантаживши вказаний документ із супровідної документації до наданої пропозиції Учасника. 3) Замовник зазначив, що Учасником не було надано копії техпаспорту на автотранспорт, але чомусь "забув", що копію техпаспорту потрібно надати тільки якщо при постачанні планується використання власного транспорту Учасника, що вбачається зі змісту Оголошення Замовника. До того ж, Учасник надав у складі пропозиції копії договорів на перевезення, що означає, що у постачанні планувалося задіяти не власний автотранспорт, а орендований. З огляду на вищенаведене, вбачається не тільки безпідставне відхилення пропозиції Учасника, а й грубе порушення Замовником умов участі в електронних торгах. А з огляду на те, що Замовник є державною установою, то наведена діяльність не тільки порушує конституційні положення України, а й псує її репутацію як правової держави. І, до того ж, виявляється незрозумілим: «Чи є збігом те, що у електронних торгах № 224255 і №224182 Замовник дискваліфікував не одного учасника, при цьому визнавши переможцем саме ФОП «Карась О.О»?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.07.2016 19:24