• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони території і приміщень

Завершена

1 680 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 400.00 UAH
Період оскарження: 28.11.2017 21:46 - 10.12.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Грубе порушення Замовником діючого законодавства при формуванні планової ціни

Номер: 8e993967a9c84d548917b563e1ae2d8f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-28-001369-a.c2
Назва: Грубе порушення Замовником діючого законодавства при формуванні планової ціни
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 1 680 000,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): січень - грудень 2018 року. Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 28.11.2017 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-28-001369-a Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги» в якому наведено повний перелік об’єктів, які підлягають охороні, Замовнику необхідно щоб: 1. Охоронні послуги повинні здійснюватись на двох обєктах: - 5 цілодобових постів охорони – за адресою м. Київ, вул. Деревообробна, 1 - 1 цілодобовий пост охорони – за адресою м. Київ, вул. Нижній Вал, 21 - 1 мобільний цілодобовий пост охорони (спеціалізований легковий засіб, 2 охоронника) - Встановлення 2-х тривожних кнопок за власний кошт, з виведенням їх на власний пульт охорони Таким чином ми бачимо, що охорона буде здійснюватися 6 цілодобовими постами охорони,які будуть розташовані безпосередньо на об’єктах охорони та 1 мобільним постом цілодобової охорони (на спеціалізованому легковому засобі, двома охоронниками одночасно), Таким чином, як що для розрахунку брати кількість постів, які будуть безпосередньо здійснювати охорону на об’єктах замовника у період надання послуг з 01 січня 2018 — 31 грудня 2018, це 6 цілодобових постів (365 днів) (24 години): що складає 365*24*6= 70 080 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 1 680 000,00 / 70 080 ≈ 23,97 грн. з ПДВ (або в такому випадку 19,97 грн без ПДВ). До того ж Замовником є суб’єктом державної власності (Державне підприємство) та повинен чітко дотримуватися усіх законодавчих актів, що діють на території України. Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українських гривнях у т.ч. ПДВ. Планова ціна яка була визначена Замовником повинна складатися як мінімум з урахуванням вищезазначених витрат, які були включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі Законом України «Про Державний бюджет на 2017 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна складати не менше ніж - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,25 грн., та єдиний податок ≈1,18 (або податок на додану вартість ≈ 4,72 грн.) 19,34+4,25 +1,18 = 24,77 грн. Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша 19,34+4,25 +4,72 = 28,31 грн . Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 1 680 000,00 (з ПДВ). (23,97 грн. з ПДВ (19,97 грн без ПДВ) за 1 людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (24,77 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку, та які він обов’язково повинен передбачити згідно діючого законодавства. Дана сума за одну годину роботи охоронника також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час; - відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки; - відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, підприємство не зможе закуповувати паливо для транспорту, робити плановий технічний огляд автотранспорту (яке повинне буде використовуватися для охорони), платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні. Таким чином замовник, який повинен чітко дотримуватися діючого законодавства, встановлює планову вартість закупівлі, яка йде в супереч з діючими законодавчими актами (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік") та визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації. Замовник виставляючи планову вартість торгів, у 2017 році в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2017 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначено діючим законодавством у 2017 році. Та співробітники щороку отримують оплачувані відпустки, премії та інше відповідне забезпечення. Окрім того, вищенаведені розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого в Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги фактично будуть надаватися у 2018 році, що визначено згідно документації та оголошення, з 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 р. У проекті Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017, який вже затверджено у першому читанні (14.11.2017), мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна становити не менше ніж – 22,41 гривні (ст. 8 цього проекту Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та які обов’язково повинні також бути включені при розрахунку своїх пропозицій учасниками (отримання учасником мінімального прибутку, щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, закупівля спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, обслуговування автотранспорту, встановлення додаткових тривожних кнопок (які вимагає замовник) та інше). В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році. Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для своєї роботи. Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати фактично у 2018 році, а не у 2017.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: вимога не задоволена
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога в наданні неіснуючих довідок

Номер: 78569a497e48485cab9f0b75305831d2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-28-001369-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога в наданні неіснуючих довідок
Вимога:
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Замовником встановлено наступну вімогу: «Персоналом Учасника повинні бути дієздатні громадяни України, які пройшли відповідне навчання або професійну підготовку та надали документів, що вони: - не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів (довідка з МВС (форма ІП-1));» Шановний замовник поясніть будь ласка, де учасники повинні брати довідки з МВС (форма ІП-1), як що у вересні 2012 року МВС започатковано надання відомостей про відсутність або наявність судимості без використання бланків форми ІП-1, у зв’язку із їх скасуванням. Вимагаємо виключити даний пункт з документації взагалі, як такий що не відповідає діючому законодавству, та на даний момент жоден орган державної влади не видає таку довідку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: внесено зміни до Додатку 1 до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено