-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інвентаризація земельних лісових ділянок
Торги не відбулися
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
Період оскарження:
22.09.2022 09:25 - 27.10.2022 01:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
4f0b6b23854b4ae492b2c1f588df7fb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-22-000647-a.b4
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановленням дискримінаційних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 03.10.2022 17:58
- Додаток 4 - Рішення від 02.06.2021 № 12430 03.10.2022 17:58
- Додаток 1 - Витяг з Розділу ІІІ тендерної документації 03.10.2022 17:58
- Додаток 2 - Договір КОДА № 001-07.2020 від 13.07.2020 03.10.2022 17:58
- Додаток 3 - Договір КОДА № 01 2021 від 07.06.2021 03.10.2022 17:58
- Лист-уточнення ТОВ ЛЕНД.КОМ на пояснення Замовника 12.10.2022 14:36
- Рішення від 06.10.2022 № 6143.pdf 06.10.2022 16:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2022 № 6276.pdf 14.10.2022 14:41
- Рішення від 13.10.2022 № 6276.pdf 18.10.2022 13:55
- Пояснення АМКУ ЛЕНДКОМ.PDF 11.10.2022 12:11
- 10.10.22 Пояснення КП на скаргу ТОВ ЛЕНДКОМ.doc 11.10.2022 12:12
- Протокол внесення змін ТД інвент.PDF 19.10.2022 11:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2022 18:54
Дата розгляду скарги:
13.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2022 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2022 13:55
Дата виконання рішення Замовником:
20.10.2022 11:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«19» жовтня 2022 р. № 03/10 м. Київ
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом по Комунальному підприємству «Лісопаркове господарство «Конча-Заспа» від 29.12.2021 р. №138 (код ЄДРПОУ 03359747), на виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.10.2022 р. №6266-р/пк-пз та №6276-р/пк-пз по закупівлі код за ДК 021-2015 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних лісових ділянок з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками КП «Лісопаркове господарство «Конча-Заспа»), оголошення UA-2022-09-22-000647-а – внесення змін до тендерної документації,
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документацію по закупівлі код за ДК 021-2015 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних лісових ділянок з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками КП «Лісопаркове господарство «Конча-Заспа»), оголошення UA-2022-09-22-000647-а відповідно до вимог рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.10.2022 р. №6266-р/пк-пз та №6276-р/пк-пз та викласти її в редакції, що додається.
2. Опублікувати зміни в електронній системі закупівель з урахуванням статтей 10 та 18 Закону.
Уповноважена особа
КП «Лісопаркове господарство
«Конча-Заспа» ______________ Віктор БЕЗИК
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги у частині аналогічного договору
Номер:
d662b6b33b9c42a5abd54f03319ff550
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-22-000647-a.a3
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги у частині аналогічного договору
Скарга:
Детальний опис у прикріпленому файлі Скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA_2022_09_22_000647_a.PDF 03.10.2022 14:21
- Скарга_UA_2022_09_22_000647_a.docx 03.10.2022 14:21
- Укркомункомплект 2021.pdf 03.10.2022 14:22
- КВК Вишгородська 2020.PDF 03.10.2022 14:22
- рішення від 30.09.2021 № 22300.pdf 03.10.2022 14:24
- Рішення від 06.10.2022 № 6126.pdf 06.10.2022 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2022 № 6266.pdf 14.10.2022 13:55
- Рішення від 13.10.2022 № 6266.pdf 18.10.2022 13:41
- Пояснення АМКУ ГЕОМАКС.PDF 11.10.2022 12:12
- 10.10.22 Пояснення КП на скаргу ТОВ ГЕО МАКС.doc 11.10.2022 12:12
- Протокол внесення змін ТД інвент.PDF 19.10.2022 11:53
- Протокол внесення змін ТД інвент.PDF 20.10.2022 11:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2022 17:37
Дата розгляду скарги:
13.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2022 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2022 13:41
Дата виконання рішення Замовником:
20.10.2022 11:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«19» жовтня 2022 р. № 03/10 м. Київ
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом по Комунальному підприємству «Лісопаркове господарство «Конча-Заспа» від 29.12.2021 р. №138 (код ЄДРПОУ 03359747), на виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.10.2022 р. №6266-р/пк-пз та №6276-р/пк-пз по закупівлі код за ДК 021-2015 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних лісових ділянок з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками КП «Лісопаркове господарство «Конча-Заспа»), оголошення UA-2022-09-22-000647-а – внесення змін до тендерної документації,
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документацію по закупівлі код за ДК 021-2015 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних лісових ділянок з метою оформлення права постійного користування земельними ділянками КП «Лісопаркове господарство «Конча-Заспа»), оголошення UA-2022-09-22-000647-а відповідно до вимог рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.10.2022 р. №6266-р/пк-пз та №6276-р/пк-пз та викласти її в редакції, що додається.
2. Опублікувати зміни в електронній системі закупівель з урахуванням статтей 10 та 18 Закону.
Уповноважена особа
КП «Лісопаркове господарство
«Конча-Заспа» ______________ Віктор БЕЗИК
Вимога
Є відповідь
Щодо аналогічного договору
Номер:
8983493a72424af2ad4a7f9fb53dfb2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-22-000647-a.c2
Назва:
Щодо аналогічного договору
Вимога:
Вами було встановлено кваліфікаційний критерій, щодо аналогічного договору, який визначено підпунктом 4 пункту 5.3. Частини 5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установлені статтею 16 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі тендерної пропозиції:
Наявність документально підтвердженого аналогічного досвіду* виконання аналогічного (аналогічних) договору за предметом закупівлі:
- довідка, у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру договору та дати його укладення та найменування суб’єкта господарювання, з яким було укладено договір;
- для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію(-ї) виконаного (-них) договору (-ів), з досвідом роботи не менше двох років (договори за 2020, 2021 або 2022 роки), копії актів наданих послуг та копію документу/ів, що підтверджують внесення даних про земельну ділянку до бази даних Державного земельного кадастру;
- надати відгук від попереднього замовника про надання аналогічних послуг (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.
* - Під аналогічним досвідом слід розуміти сформовані в Державному земельному кадастрі, на підставі документації із землеустрою розробленої учасником, земельні ділянки в межах м. Києва, сумарна кількість яких повинна складати не менше ніж 50 ділянок та/або сумарна площа яких має бути не менше 200 га, що відносяться до земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення, та/або земель загального користування, призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення, суб’єктами господарювання державного сектору економіки (державні та комунальні підприємства, установи, організації, господарські товариства (в т.ч. державні акціонерні товариства), органи державної влади та місцевого самоврядування тощо).
Згідно статті 25 Закону України «Про землеустрій» передбачено перелік документацій із землеустрою та встановлено, що види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом.
Також цією статтею визначено, що документація із землеустрою розробляється в електронній та паперовій формах у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації. Особливим видом такої документації є документація із землеустрою, яка одночасно є містобудівною документацією, - комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад, генеральні плани населених пунктів, детальні плани територій.
Тобто у розумінні ст. 25 Закону України «Про землеустрій» документація із землеустрою щодо «земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення, та/або земель загального користування, призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення» не є особливим видом документації із землеустрою. Учасник маючи досвід по розробці будь-яких видів документацій із землеустрою може виконувати роботи з розробки документації «земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення, та/або земель загального користування, призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення».
Ми як Учасник маємо досвід розробки будь-яких документацій документація із землеустрою у тому числі «для утримання та експлуатації зелених насаджень», але в менших об’ємах ніж вимагає Замовник в Тендерній документації.
Тому нам як учаснику не зрозуміло чим обґрунтовується кваліфікаційний критерій «Під аналогічним досвідом слід розуміти сформовані в Державному земельному кадастрі, на підставі документації із землеустрою розробленої учасником, земельні ділянки в межах м. Києва, сумарна кількість яких повинна складати не менше ніж 50 ділянок та/або сумарна площа яких має бути не менше 200 га» та чим Замовник керувався при встановленні такого критерію.
Частиною 4 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначені вами кваліфікаційні критерії прямо дискримінують нас як учасника, який не має такого досвіду.
Крім того у аналогічних закупівлях, які були вами проведені не вимагався такий специфічний досвід, які можуть мати лише переможці минулих закупівель. Зокрема одна із закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-12-001509-b не вимагала такого досвіду, як зазначено у даній закупівлі, а об’єм робіт був більший.
Тому вважаємо такий кваліфікаційний критерій « Під аналогічним досвідом слід розуміти сформовані в Державному земельному кадастрі, на підставі документації із землеустрою розробленої учасником, земельні ділянки в межах м. Києва, сумарна кількість яких повинна складати не менше ніж 50 ділянок та/або сумарна площа яких має бути не менше 200 га, що відносяться до земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення, та/або земель загального користування, призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення, суб’єктами господарювання державного сектору економіки (державні та комунальні підприємства, установи, організації, господарські товариства (в т.ч. державні акціонерні товариства), органи державної влади та місцевого самоврядування тощо).» необґрунтованим і таким, що порушує принцип здійснення публічних закупівель, який визначено у п. 4, ч. 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них та у разі незадоволення вимоги Учасник має право оскаржити даний критерій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Конча заспа Вимога.docx 27.09.2022 19:07
Дата подачі:
27.09.2022 19:07
Вирішення:
Обсяги робіт, які підлягають виконанню та обмежені терміни їх виконання, наявність умови щодо кількісного показника та відповідного виду цільового призначення потребує можливість оцінити та залучити до виконання таких робіт виконавців з достатнім матеріально-технічним, кадровим ресурсом, знанням специфіки, наявності досвіду виконання об'ємних робіт саме по землях лісового фонду.
Висунуті в вимогах тендерної документації умови наявності саме такого досвіду не є дискримінаційними з наступних підстав:
Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже надавав послуги, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей Учасник надійний і виконає взяті на себе зобов'язання.
Критерій виявляє учасників торгів, які виконували аналогічні роботи і здатні виконати роботи, передбачені тендерною документацією, а також мають досвід надання послуг з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Враховуючи, що оплата за виконані роботи буде здійснюватися з місцевого бюджету, замовник має бути переконаний, що учасник в змозі виконати значні об’єми робіт в стислі терміни в цілому.
Аналогічні вимоги висувалися іншими замовниками проведення робіт при проведені тендерів через систему державних закупівель Прозоро: (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-18-012174-c). https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-07-004968-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-24-005924-b.
Також Законом України «Про столицю України – місто-герой Київ» Київській міській раді дозволено встановлювати особливості землекористування. Так, прийнято рішення КМР від 20.04.2017 №241/2463 «Про затвердження Порядку набуття прав на землю із земель комунальної власності у місті Києві», яке встановлює ці особливості.
Тому важливо, щоб виконавець робіт мав досвід виконання таких робіт саме по місту Києву.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо вимог до аналогічного договору
Номер:
7f97c81cf9b5451fb07b2de0adf320bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-22-000647-a.b1
Назва:
Щодо вимог до аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику!
В ході аналізу тендерної документації по предмету закупівлі «Інвентаризація земельних лісових ділянок», була виявлена дискримінаційна умова, щодо аналогічного договору, а саме «під аналогічним досвідом слід розуміти сформовані в Державному земельному кадастрі, на підставі документації із землеустрою розробленої учасником, земельні ділянки в межах м. Києва, сумарна кількість яких повинна складати не менше ніж 50 ділянок та/або сумарна площа яких має бути не менше 200 га, що відносяться до земель лісогосподарського призначення та/або земель рекреаційного призначення, та/або земель загального користування, призначених для утримання та експлуатації зелених насаджень загального та/або спеціального призначення, суб’єктами господарювання державного сектору економіки (державні та комунальні підприємства, установи, організації, господарські товариства (в т.ч. державні акціонерні товариства), органи державної влади та місцевого самоврядування тощо).
Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога щодо надання аналогічного договору по інвентаризації земельних ділянок в межах Києва, значно обмежує кількість Учасників, що потенційно можуть взяти участь у оголошеній закупівлі, так зазначення у вимогах до аналогічного договору конкретних та детальних умов, щодо Замовника послуг, є дискримінаційною умовою так як замовник аналогічного договору жодним чином не впливає на якість виконання робіт або на аналогічність робіт за договором.
Також відповідно до Технічного завдання, що є Додатком №1 до проекту договору, та постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель» інвентаризація земель проводиться з метою встановлення зовнішніх меж та визначення площ земельних ділянок, формування земельних ділянок відповідно до вимог чинного законодавства України, визначення точного її місця розташування, меж і площі її фактичного використання, цільового призначення, складу угідь, меж охоронних зон, та подальшої державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі. Зважаючи на це аналогічним договором може бути документація із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель в межах населених пунктів, замовниками якого можуть бути державні та комунальні підприємства, установи, організації та органи державної влади та місцевого самоврядування по всій Україні, різного цільового призначення, в тому числі землі сільськогосподарського призначення, землі житлової та громадської забудови, так як результатом виконаних робіт є встановлення зовнішніх меж та визначення площ земельних ділянок, визначення їх розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, що і передбачено технічним завданням даного предмету закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що у постанові Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 «Про затвердження Порядку проведення інвентаризації земель» не вказується конкретна категорія земель, тому Порядок проведення інвентаризації земель застосовується до всіх земель різного цільового призначення. Зважаючи на це можна зробити висновок, що порядок проведення інвентаризації земель не залежить від конкретного цільового призначення, місця проведення інвентаризації земельних ділянок та площі або кількості об’єктів при проведенні даної роботи, тому під аналогічними роботами щодо інвентаризації земель можна розуміти послуги що надані у затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 Порядку проведення інвентаризації земель, не посилаючись на конкретні умови щодо предмету аналогічного договору.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу щодо аналогічного договору, з метою добросовісної конкуренції між Учасниками закупівлі та розширення кола потенційних учасників, що мають можливість прийняти участь у даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2022 16:38
Вирішення:
Обсяги робіт, які підлягають виконанню та обмежені терміни їх виконання, наявність умови щодо кількісного показника та відповідного виду цільового призначення потребує можливість оцінити та залучити до виконання таких робіт виконавців з достатнім матеріально-технічним, кадровим ресурсом, знанням специфіки, наявності досвіду виконання об'ємних робіт саме по землях лісового фонду.
Висунуті в вимогах тендерної документації умови наявності саме такого досвіду не є дискримінаційними з наступних підстав:
Саме цей критерій дає змогу зрозуміти, що Учасник вже надавав послуги, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей Учасник надійний і виконає взяті на себе зобов'язання.
Критерій виявляє учасників торгів, які виконували аналогічні роботи і здатні виконати роботи, передбачені тендерною документацією, а також мають досвід надання послуг з розробки технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Враховуючи, що оплата за виконані роботи буде здійснюватися з місцевого бюджету, замовник має бути переконаний, що учасник в змозі виконати значні об’єми робіт в стислі терміни в цілому.
Аналогічні вимоги висувалися іншими замовниками проведення робіт при проведені тендерів через систему державних закупівель Прозоро: (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-18-012174-c). https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-07-004968-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-24-005924-b.
Також Законом України «Про столицю України – місто-герой Київ» Київській міській раді дозволено встановлювати особливості землекористування. Так, прийнято рішення КМР від 20.04.2017 №241/2463 «Про затвердження Порядку набуття прав на землю із земель комунальної власності у місті Києві», яке встановлює ці особливості.
Тому важливо, щоб виконавець робіт мав досвід виконання таких робіт саме по місту Києву.
Статус вимоги:
Не задоволено