-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Поточний ремонт найпростішого укриття в КЗ «Хотівський заклад дошкільної освіти «Струмочок» Феодосіївської сільської ради за адресою: пров. Центральний, 3 с. Хотів Обухівського району Київської області»
Торги відмінено
3 067 933.91
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 339.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 339.67 UAH
Період оскарження:
21.09.2022 17:57 - 27.09.2022 18:02
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
fde0d7b05f954fc19cba41b381dc7201
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-21-011631-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вих. №268 від 11.10.2022 р.
Замовник: Відділ гуманітарного розвитку Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області
Скаржник: ТОВ «СПЕЦБУДСЕРВІС»
Код ЄДРПОУ 43081046
02230, м. Київ, вул. Пожарського, 26в, кв.50
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-21-011631-a
ВИМОГА (СКАРГА) ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ
Адміністрація ТОВ «Спеціальний будівельний сервіс» не погоджується з рішенням Замовника, що викладено в Протоколі № 1 від 07.10.2022 щодо дискваліфікації нашої пропозиції по закупівлі ««Поточний ремонт найпростішого укриття в КЗ «Хотівський заклад дошкільної освіти «Струмочок» Феодосіївської сільської ради за адресою: пров. Центральний, 3 с. Хотів Обухівського району Київської області»
Дане рішення Замовника є необгрунтованим та таким, що не відповідає дійсності. Замовником відхилено Учасника з підстав, що відсутні в ологошенні про проведення спрощеної закупівлі та не передбачені законодавством.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
1. На думку замовника «У поданій пропозиції Учасника Витяг сформований не автоматизованою системою збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. – Разом з тим в Оголошенні вказано, що Учасник має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення спрощеної закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа. У складі тендерної пропозиції міститься «Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України», в якому зазначена інформація про кінцевих бенефіціарних власників. Доводимо до Вашого відома, що наразі Єдиний державний реєстр реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відновив свою роботу у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні, а на порталі державних послуг зазначено, що витяг можливо отримати скориставшись Опендатабот (opendatabot.ua) — це українська компанія, що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу. А отже вимога Замовника виконана в повній мірі, відхилення пропозиції через причини не передбачені Оголошенням та Законодавством є неправомірним.
2. У поданiй пропозицii Учасника вiдсутнє пiдтвердження того, що працiвники у яких цивiльно-правовий договiр закiнчився 29.05.2022 року, станом на момент подання пропозицii дiйсно перебувають у трудових вiдносинах з учасником. – Згідно п.6.2. наданих Договорів цивільно-правового характеру «Якщо за один місяць до закінчення строку діїї цього Договору жодна із сторін письмово не вимагала його розірвання, договір вважається пролонгованим на один рік.» Керуючись даним пунктом, нові договори з вказаними співробітниками не заключались, адже не передбачені законодавством. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, Оголошенням встановлена вимога наявності не менше 4 (чотирьох) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі не менше 1 (одного) електрика. А отже, навіть якщо не брати до уваги працівників, цивільно-правові договори з якими, на думку Замовника не є дійсними, то Вимога Замовника виконана повністю, адже ще 7 (!) працівників робітничих спеціальностей є вказані в довідці з підтвердженням трудових відносин!!!
3. У поданiй пропозиції Учасника не надано перелiку наявного обладнання, а надано
довiдку № 243 вiд 27.09.2022 р. якою Учасник повiдомляє про наявнiсть необхіного обладнання та матерiально-технiчної бази, достатньої для надання послуг, що е предметом закупiвлi для надання послуг згiдно вимог Замовника без конкретного перелiку наявного
необхiдного обладнання. – Згідно вимог Оголошення Учасником надається Довідка в довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для надання послуг, що є предметом закупівлі. Замовником не встановлена конкретна форма чи інформація, яка має міститися в Довідці, Оголошенням не передбачено надання переліку обладнання! Відхилення пропозиції через причини не передбачені Оголошенням є неправомірним!
4. У пропозицiї Учасника вiдсутня копiя документу, щодо права користування складським/виробничим примiщенням (строком оренди не менше нiж до 31.12.2022)
Лист-пояснення №244 вiд 27 .09 .2022 року iз зазначенням того, що договiр дiючий i
пролангований, носить iнформативний характер. – Учасником надана копія Договору оренди №010220 від 01.02.2020 р. та Довідка про чинність даного договору. У Замовника нема обгрунтованих підстав вважати даний договір не діючим, оскільки його пролонговано відповідно до Господарського кодексу України та п.7.2. вказаного договору. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником
5. Щодо зауважень щодо не відповідності матеріальних ресурсів переліку робіт, повідомляємо, що Замовником не була надана відомість ресурсів чи перелік матеріалів для виконання робіт . Розроблена ТОВ «СПЕЦБУДСЕРВІС» кошторисна документація повністю відповідає технічному завданню Замовника та дефектному акту, що міститься в Додатку до Оголошення. Учасник не міг володіти інформацією, яка не оприлюднена на Прозоро. Підкреслимо, що володіння якимось іншим Учасником інформацією, яка не була доступна жодному іншому учаснику, а саме характеристики необхідного устаткування, може бути свідченням можливої попередньої змови із Замовником та корупційної складової в їх діяннях. Кошторисна документація розроблена відповідно до правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 із застосуванням ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи. Норми РЕКНр містять такі показники:
– витрати труда робітників - будівельників, люд. год;
– середній розряд робіт;
– витрати труда машиністів, люд. год;
– перелік будівельних машин, механізмів, механізованого виробничого знаряддя (механізованого інструменту) та час їх експлуатації, маш. год;
– норми витрати матеріалів, виробів і конструкцій у фізичних одиницях виміру.
Норми витрат матеріальних ресурсів визначено на підставі загальних виробничих норм витрати матеріалів, технологій будівельного виробництва та іншої технологічної документації, а також з урахуванням мінімальних норм втрат і відходів матеріалів, що потребують обробляння або припасовування при їх укладанні в проектне положення.
- У складі тендерної пропозиції нами був наданий гарантійний лист, що Роботи будуть виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, будуть відповідати вимогам Кошторисних норм України, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Щодо цін на матеріальні ресурси – твердження Замовника, що ціни завищені – нічим не обгрунтоване та суб’єктивне. Крім того, Договірна ціна згідно умов проекту Договору прийнята динамічною, а отже під час закриття актів прийому-передачі виконаних робіт, вартість матеріальних ресурсів може бути змінена в залежності від реальної вартості.
6. Порушенi Вимоги до оформлення документiв ДСТУ 4163:2020 – вiдсутня дата засвiдчення копiй. – Згідно Вашого Оголошення в розділі Зміст і спосіб подання пропозиції вказано: Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель:
1) копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи мають бути відскановані з паперового носія. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, прізвища, імені, по-батькові, а тільки потім робиться сканкопія документу у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання удосконаленого/ кваліфікованого електронного підпису учасником. Вимоги Замовника щодо порядку оформлення документів виконані в повній мірі, Замовником не вимагалось вказувати дату засвідчення копій.
7. В складi пропозицiї Учасник подав гарантiйний лист №237 вiд27 .09.2022 року про те, що пiд час участі в аукцiонi зобов'язується дотримуватись принципiв добросовiсної конкуренцiї та не будуть штучно та невиправдано занижувати (демпiнгyвати) своi цiни. Пiд час аукцiону Учасник знизив пропозицiю на 12954З,04 грн. Враховуючи факт того, що поточний ремонт заплановано провести в дошкiлънiй ycтaнoвi (соцiальний об'єкт), iнформацiї за рахунок чого було знижено цiну Замовнику не надано. – Вимоги щодо надання обгрунтування зниження ціни не було зазаначено в Оголошенні, а також Замовник не звертався до нас, як Учасника з проханням надати інформацію за рахунок чого було знижено ціну. Відхилення пропозиції через те, що вона на суб’єктивну думку Замовника занадто низька – неправомірне! У разі визначення переможцем, учасник надає перерахунок Договірної ціни на суму аукціону, проте нам такої можливості не надали. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) аномально низька ціна тендерної пропозиції — ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та / або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Зважаючи на вищевикладене, наша пропозиція не є аномально низькою чи штучно заниженою.
З огляду на зазначене, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо переглянути рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції.
У разі ігнорування нашого звернення, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» змушені будемо звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, та до органу державного фінансового контролю - Аудиторської служби України, або до суду.
Акцентуємо Вашу увагу!!!!, що згідно ст. 16414 КУПАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Крім того, повідомляємо, що у разі доведення незаконності дискваліфікації пропозиції ТОВ "СПЕЦБУДСЕРВІС" після виконання будівельних робіт іншою підрядною організацією за ціною вищою ніж в нашій пропозиції, різниця сум буде розцінюватися як нанесення збитків державі з боку Замовника закупівлі, що в свою чергу карається ч.4 ст.191 Кримінального кодексу України, адже при кваліфікації таких кримінальних правопорушень як привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем буде враховуватись їх здійснення в умовах воєнного стану, що карається позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 11.10.2022 17:22
- протокол 2.pdf 12.10.2022 14:18
Дата подачі:
11.10.2022 17:22
Вирішення:
Відповідь на Вимогу від Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціальний будівельний сервіс» надано шляхом завантаження протоколу.
Статус вимоги:
Не задоволено