• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з прибирання приміщень

Прибирання приміщень за адресою: - Сумська обл., м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6 (1,3 поверхи); - Сумська обл., м. Путивль, проспект Іоанна Путивльського, 34 (3,4 поверхи).

Завершена

147 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 738.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2017 10:00 - 25.12.2017 10:05
Вимога
Вирішена

Дискваліфікація

Номер: c6492db3547a4c01bb9327c8a942e419
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-22-000504-b.a1
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Вимагаємо більш детального роз'яснення причини відмови нашої компанії, так як всі документи нами були подані відповідно до кваліфікаційних вимог замовника. На рахунок вимоги подачі документів в паперовому вигляді, вважаємо його не законним (яким способом може суб'єкт господарської діяльності встигнути привезти протягом двох робочих днів, документи який перебуває наприклад в місті Мукачево?).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником - Буринським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Сумської області (код за ЄДРПОУ 40384385; Сумська область, м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6) при оголошенні закупівлі про прибирання приміщень та прилеглої території (код згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 90919000-2 - послуги з прибирання офісних і шкільних приміщень та чищення офісного обладнання), які знаходяться за адресою: Сумська обл., м. Буринь, вул. Пилипа Орлика, 6 (1,3 поверхи) та Сумська обл., м. Путивль, проспект Іоанна Путивльського, 34 (3,4 поверхи) було прийнято рішення від 29.12.2017 про дискваліфікацію учасника, який запропонував найменшу ціну – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕНІКОМ» (код за ЄДРПОУ 40091554; юридична адреса: 031179, м. Київ, Святошинський район, просп. Перемоги, буд. 148/1; директор Гончаров Костянтин Миколайович; тел.0500146080), як такого, який не відповідає умовам закупівлі послуг з прибирання приміщень, а саме: - відповідно до п. 5 Додатку № 2 до оголошення учасником надано досить стислий перелік виконання зазначеного виду послуг та укладення аналогічних договорів, що в свою чергу може свідчити про відсутність практичного досвіду виконання зазначених робіт; - порушено вимоги визначені в оголошенні щодо строків надання у паперовому вигляді, завірених підписом та печаткою учасника документів зазначених у Додатку № 2 до оголошення. Відповідно до п. 5 Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів учасником було надано довідку про перелік виконання зазначеного виду послуг та укладення аналогічних договорів, де значиться лише три контрагенти з якими було укладено аналогічні договори, що в свою чергу може свідчити про відсутність практичного досвіду виконання зазначених робіт. Відповідно до п. 6.3 Наказу № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до Додатку № 2 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів замовником було зазначено обов’язкову вимогу, а саме – п. 13.1 учасник, цінова пропозиція якого за результатами електронного реверсивного аукціону виявиться найнижчою, повинен протягом двох робочих днів з дня закінчення цього аукціону надати вищевказані документи Замовнику у паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника. Проте, учасником не було виконано дану вимогу, документи до управління не надійшли, що й стало підставою для прийняття замовником рішення про дискваліфікацію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕНІКОМ», який запропонував найменшу ціну. Відповідальна особа С. О. Мороз
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні