• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

централізоване спостереження, реагування та обслуговування системи тривожної і охоронної сигналізації

Завершена

9 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2017 18:57 - 24.12.2017 19:02
Вимога
Вирішена

Оскарження результатів закупівлі

Номер: d0d058e173a7437596f9a3258c893271
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-22-003158-a.b1
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
ТОВ СП «ЗАЩИТА – 92» 40030 м. СУМИ, вул. ХОЛОДНОГОРСЬКА, 51 тел. 600-536 ____________________________________________________________________________ Оскарження результатів закупівлі «централізоване спостереження, реагування та обслуговування системи тривожної і охоронної сигналізації» ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, замовник - Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області, дата аукціону 27.12.2017 р. Згідно Рішення щодо невідповідності пропозиції вимогам, пропозиція Учасника не відповідає умовам закупівлі, зокрема, відсутній витяг з реєстру платників єдиного податку, письмове підтвердження, що предмет закупівлі не підпадає під заборону згідно із постановою КМУ від 30.12.2015 № 1147, довідка, що засвідчує виконання аналогічних послуг в даній сфері, конкретні приклади. Згідно Додатку 2 до умов закупівлі «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ», Учасник повинен надати Витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку) або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ). Тобто надання таких документів є обов’язковим за умови перебування учасника на вказаних системах оподаткування. Оскільки ТОВ СП «Защита - 92» не є платником єдиного податку і не є платником ПДВ, подання таких документів є неможливим. Для зазначення системи оподаткування, на якій перебуває ТОВ СП «Защита - 92», замовнику була надана довідка про систему оподаткування, згідно з якої ТОВ СП «Защита - 92» перебуває на загальній системі оподаткування і не є платником ПДВ. Тому цей пункт щодо невідповідності Учасника є неправомірним. Згідно Додатку 2 до умов закупівлі, Учасник повинен надати Довідку (у довільній формі) що засвідчує виконання аналогічних послуг в даній сфері іншим замовникам (практичний досвід виконання таких робіт). Така довідка була надана ТОВ СП «Защита - 92» в складі своєї пропозиції. В рішення щодо невідповідності вказаний пункт «конкретні приклади». Згідно Додатку 2, такий пункт відсутній. Термін «практичний досвід виконання таких робіт» та термін «конкретні приклади» є невизначеними і не вказують на необхідність надання певних документів, які повинні бути надані Учасником (договори, акти виконаних робіт тощо.) ТОВ СП «Защита - 92» надало довідку про виконання аналогічних послуг в довільній формі, як було вказано в Додатку 2, яка є підтвердженням виконання послуг, аналогічних предмету закупівлі. Оскільки цей пункт Додатку 2 не є конкретизованим і як документ передбачає лише довідку в довільній формі, ТОВ СП «Защита - 92» виконало цю вимогу, тому такий пункт в Рішенні є неправомірним. Згідно Додатку 2, Учасник повинен надати письмове підтвердження, що предмет закупівлі не підпадає під заборону згідно із постановою КМУ від 30.12.2015 № 1147. Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Вимога стосовно надання Учасником вказаної довідки є такою, що не вказана в ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно з якою відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Окрім того, ТОВ СП «Защита - 92» надало таку довідку 27 грудня 2017 року в 17 год. 49 хв. в період кваліфікації учасника, яка тривала з 27.12.2017 13:20 до 28.12.2017 11:20, і Замовник мав змогу з нею ознайомитись. Тому цей пункт Рішення є неправомірним і таким, що не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі». Керуючись вищенаведеним, учасник закупівлі ТОВ СП «Защита - 92» був дискваліфікований безпідставно. Згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», одними з принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. ТОВ СП «Защита - 92» виграло аукціон з найнижчою ціною, і саме це має вирішальне значення. На підставі вищевказаного та згідно діючого законодавства України просимо Вас переглянути розгляд пропозицій щодо переможця аукціону від 27.12.2017 р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість 200 тисяч гривень замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору надавача послуги (послуг) для укладення договору. До процедури закупівлі централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи тривожної і охоронної сигналізації на 2018 рік, яка була оголошена головним управлінням, застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 № 35 (зі змінами). Відтак посилання на вимоги статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо кваліфікаційних критеріїв, визначених лише у цій статті, є безпідставними, оскільки відповідно до пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель під час оголошення закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок та умови проведення процедури, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка на думку замовника, є необхідною для проведення процедури. Щодо пункту 6 Додатку 2 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів чітко визначено про довідку (у довільній формі), що засвідчує виконання аналогічних послуг в даній сфері іншим замовникам (практичний досвід виконання таких робіт), Вами ж було надано довідку в довільній формі без практичного досвіду виконання, не конкретизовану, відтак доводи, що довідка є належним підтвердженням виконанням послуг, аналогічним предмету закупівлі є також безпідставними. Крім того, відповідно до пункту 6.5 Порядку здійснення допорогових закупівель у період уточнень користувачі системи мають можливість звертатись до замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання та відповіді зберігаються в системі та є доступними всім користувачам. Вами не було використано такої можливості. Разом з тим, вимога не відповідає пункту 14 Порядку здійснення допорогових закупівель від 13.04.2016 № 354 (зі змінами), оскільки не містить інформації щодо номера повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога; підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; обґрунтування змісту вимог; дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась, її ідентифікаційний номер. Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога не підлягає задоволенню та відхиляється.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні