• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з прибирання будівель

Закупівля здійснюється відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року №169 (зі змінами)

Завершена

1 371 835.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 860.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2022 15:20 - 26.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ca26c02f3f7c4382a8e4ddf2f6630831
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-009415-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, вами було опубліковано протокол №18 від 13 жовтня, щодо відхилення пропозиції ФОП Бикодьоров Олег Анатолійович, з підстави не надання у складі пропозиції довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Хочемо вам нагадати, що з 8 серпня 2020 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб - підприємців» згідно якого податковий номер, внесений на ID-картку, має однакову юридичну силу із паперовою довідкою про присвоєння індивідуального податкового номеру. У складі пропозиції надано ID-картку Бикодьорова Олега Анатолійовича, на якій вказано відповідний номер, отже вважаємо що підстава для відхилення пропозиції є надуманою та порушує чинне Законодавство. Просимо переглянути своє рішення та скасувати протокол про відхилення пропозиції ФОП Бикодьоров Олег Анатолійович. У разі незадоволення вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних органів та суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Сумлінно дотримуючись вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», надаємо Вам додаткові пояснення, щодо прийнятого рішення уповноваженою особою ДПС: 1.Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі розробляються відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Однак, жодного запитання та/або вимоги, щодо питання вказаного в Вашій Вимозі не надходило. 2.Також звертаємо увагу, що відповідно до п. 70.5 статті 70 Податкового кодексу України: «Фізична особа - платник податків незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), для якої раніше не формувалася облікова картка платника податків та яка не включена до Державного реєстру, зобов'язана особисто або через законного представника чи уповноважену особу подати відповідному контролюючому органу облікову картку фізичної особи - платника податків, яка є водночас заявою для реєстрації в Державному реєстрі, та пред'явити документ, що посвідчує особу.» Разом з тим, відповідно до п. 70.9 статті 70 Податкового кодексу України: «За зверненням платника податків, його законного представника або уповноваженої особи контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті. У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.» 3.Додатково звертаємо Вашу увагу, на те, що інші учасники без жодних перешкод надали копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (документу, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків ), а також, що відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 269cb2b5d0dc4e4794fd6b23238655cb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-009415-a.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику. У ТД є дві вимоги щодо надання відповідної інформації та документів , які один одному суперечать. В одному місці Ви просите наступне: "з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 потрібно підтвердити наявність в Учасника не менше 80% працівників від загальної кількості працівників, які будуть надавати послуги шляхом надання на цих працівників наступних сканованих копій документів, діючих на момент подачі тендерної пропозиції, що підтверджують отримання повного курсу вакцинації, а саме копій міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини, дозволених ВООЗ для використання в надзвичайних ситуаціях або надавати в складі тендерної пропозиції скановані копії Сертифікатів, що завантажені із особистого кабінету онлайн-сервісу порталу «ДІЯ» (не із мобільного застосунку «ДІЯ») кожної особи, яка вакцинована, у форматі PDF, з обов’язковим засвідченням кожного такого сертифікату печаткою (у разі її використання) та підписом керівника учасника (або уповноваженої ним особи на подання тендерної пропозиції).". В іншому місці Ви логічно прописуєте:" - в разі відсутності достатньої кількості працівників на момент подачі пропозиції Учасник надає лист зобов'язання, щодо набору працівників достатньої кількості, для надання послуг з прибирання будівель ГУ ДПС у Вінницькій області належної якості, до початку надання таких послуг, у разі визнання такого учасника переможцем процедури даної закупівлі". Прошу привести у відповідність дані 2 вимоги і просити документи про вакцинацію під час допуску прибиральників Виконавця до надання послуг згідно умов Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний Учасник!!! Нами розглянута Ваша вимога, та за результтом розгляду повідомляємо, що зазначені нами вимоги не суперечать одна одній, а конретузують дії Учасника в залежності від обставин: 1. В разі наявності в Учасника достатньої кількості працівників, такий Учасник підтверджує їх вакцинацію. 2. У випадку, якщо в учасника відсутня достатня кількость працівників на момент подачі пропозиції Учасник надає лист зобов'язання, щодо набору працівників достатньої кількості. І в такому випадку заходи передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236, будуть дотримуватись в процесі надання послуг. Дякуємо за розуміння!!!!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні