• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (встановлення системи керування евакуюванням) в приміщенні Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: Житомирська область, місто Малин, вулиця Кримського будинок 5

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2022 10:44 - 26.09.2022 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо неправомірного визнання переможця процедури закупівлі та відхилення пропозиції

Номер: 5ff5cb24b4ba4466a47f9107ab19c66f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-002769-a.b8
Назва: Вимога щодо неправомірного визнання переможця процедури закупівлі та відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику рішення, яке прийняте Вами, згідно Протоколу (рішення) №72 від 03.10.2022 року, щодо визначення переможцем процедури закупівлі ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" є неправомірним та незаконним, що безперечно підтверджується вимогами Замовника в тендерній документації: В оголошенні тендерної документації вами, як Замовником, чітко зазначено, наступне: Згідно додатку 3 до тендерної документації наявна настуна вимога: Учасник підтверджує наявність працівників, відповідно до п.п.14-15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" Учасник ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" не відповідає кадровим вимогам відповідно до п.п.14-15 Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 Доводимо до Вашого відома, що відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 Ліцензіат повинен мати: Кадрові вимоги 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. В тендерній пропозиції, яку надав Учасник ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" виконавці робіт (працівники), які вимагаються згідно п.15 Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування - відсутні!!! Це чітко видно та підтверджується, і ви в цьому Ви, як Замовник, можете також пересвідчитися, в скан-копіях документів, які надав в свої тендерній пропозиції Учасник ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗЕКИ", а саме: - документ 16. Допуск до електроустановки - копії посвідчень та витягів з протоколів. - документ 16. Пожежна безпека - документ 16. Трудові книжки. Данько Роман Олександрович - інженер керування та обслуговування систем; Кравчук Сергій Олександрович - начальник виробничо-технічного відділу; Горбушин Микола Олександрович - директор. Також відсутній документ на керівника робіт (ми так розуміємо), що це є навевно, директор ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", який підтверджує рівень його освіти, згідно вимог п.14 Постанови КМУ №852 23 листопада 2016 р. Цитуємо: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в п.14 "Інша інформація", чітко Вами зазначено: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: • пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Виходячи з вищезазначеної та документально підтвердженої нами інформації тендерна пропозиція Учасника ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" не відповідає чинному законодавству, а саме Постанові №852 та умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі і повинна бути беззаперечно відхилена. Окрім того дії Учасника ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" можна тракувати як "шахрайські".
Вирішення: Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 06.10.2022 11:46
Підтвердження вирішення: Відповідно до п.п. 3.1. п. 3 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було встановлено вимогу: «Наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі підтверджується: Довідкою* про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою: № з/п Посада за штатним розписом чи обов’язки, передбачені трудовою (цивільно-правовою) угодою (в разі залучення позаштатних працівників)** П.І.Б. Досвід роботи за спеціальністю, років (заповнюється лише для інженерно-технічного персоналу) Освіта і спеціальність (заповнюється лише для інженерно-технічного персоналу) 1 2 3 4 Додаток: копія штатного розпису (за наявності) Примітка. *Довідка має бути засвідчена підписом уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі та скріплена печаткою (у разі наявності). ** Учасник підтверджує наявність працівників, відповідно до п.п.14-15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852». Учасником, ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 24 від 28.09.2022 (файл «16.Довідка про працівників.pdf»), де зазначено наступну інформацію – 1. Директор, (за внутрішнім сумісництвом керівник робіт) - Горбушин М. О.; 2. Начальник виробничо-технічного відділу, (за внутрішнім сумісництвом електромонтер охоронно-пожежної сигналізації) - Кравчук С. О.; 3. Інженер з керування й обслуговування систем, (за внутрішнім сумісництвом налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - Данько Р. О., що відповідає встановленим вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Додатково інформуємо, що вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було встановлено надання документального підтвердження трудових відносин працівників з учасником – трудові книжки, накази про призначення працівників. Та додатково не вимагалось, щоб посада працівника, зазначена в довідці, співпадала з записом про прийом даного працівника на роботу. Адже, відповідно до п. 1 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затверджене наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 року № 43 визначено, що сумісництвом вважається виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому ж або іншому підприємстві, в установі, організації або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом. Оскільки робота за сумісництвом здійснюється на умовах трудового договору, то при прийнятті на таку роботу необхідно укладати окремий самостійний трудовий договір в кожній організації (на кожній посаді, у разі внутрішнього сумісництва). Особа, що влаштовується на роботу за сумісництвом в іншу організацію, має надати роботодавцю всі документи, необхідні для проведення відповідних кадрових процедур за виключенням трудової книжки, оскільки на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи (абз. 3 п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58; далі — Інструкція № 58). Укладення трудового договору, у т. ч. при прийнятті на роботу за сумісництвом (зовнішнє і внутрішнє сумісництво), оформлюється наказом власника або уповноваженого ним органу про зарахування працівника на роботу (ч. 3 ст. 24 КЗпП). Отже, прямої вимоги, що інформація, надана Учасником у складі пропозиції щодо працівників повинна співпадати з записом у трудовій книжці, встановлено не було. Тому Учасником, ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», дотримано вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На підставі вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю
Вимога
Відхилено

Вимога щодо неправомірного визнання переможця

Номер: cc4e22a152c54653aaf8a8b53ef03717
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-002769-a.a7
Назва: Вимога щодо неправомірного визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до п. 3.2 Додатку 3 Оголошення про проведення спрощенної закупівлі Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам оголошення повинна бути підтверджена, зокрема: Копіями протоколів перевірки знань з охорони праці та проходження навчання і перевірки знань з питань пожежної безпеки, завіреними підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника. У складі пропозиції ПП "Центр Електробезпеки" надано: - витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці №53-21 від 24 вересня 2021р, згідно якого комісія перевірила знання чинних законодавчих актів, зокрема: законодавства України з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку. Однак, разом з тим, у складі пропозиції відсутні саме копії протоколів перевірки знань з охорони праці та проходження навчання і перевірки знань з питань пожежної безпеки, а наданий лише витяг з протоколу. Враховуючи наведене, пропозиція ПП "Центр електробезпеки" не відповідає вимогам оголошення.
Вирішення: Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 06.10.2022 11:43
Підтвердження вирішення: Протокол - документ, в якому фіксується хід обговорення питань та прийняття рішень на зборах, нарадах, засіданнях (за ДСТУ). Протокол може складати офіційна компетентна особа, засвідчуючи той чи інший факт. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 р. за № 736/27181, витяг - засвідчена копія частини тексту службового документа. Відповідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Незаконні використання, обробка, поширення персональних даних щодо особи, яка не надавала відповідної згоди, згідно зі ст.28 вищезазначеного Закону, тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом. Учасником, ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано файли «16. Навчання ОП, Будівництво, висота, інструмент тиск 2021.pdf» та «16. Пожежна безпека.pdf», що підтверджують відповідність Учасника встановленим вимогам щодо перевірки знань з охорони праці та проходження навчання і перевірки знань з питань пожежної безпеки. Додатково інформуємо, що у протоколі може міститися інформація про перевірку знань та проходження навчання працівників інших організацій, в той час, як витяг з протоколу перевірки знань та проходження навчання конкретизовано відносно кола осіб, що надали згоду на використання, поширення та обробку своїх персональних даних. Встановлення вимоги щодо надання копій протоколів перевірки знань з охорони праці та проходження навчання і перевірки знань з питань пожежної безпеки, було встановлено для конкретних Учасників даної закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, можна вважати, що Учасником поданий документ, який відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже, вимога ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СТРАЖ-В» підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації

Номер: 6f4acf1a78a14998930f8dd5aa8fd449
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-002769-a.a6
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації наявна вимога до Учасників, а саме в п.3.2. Копіями протоколів перевірки знань з охорони праці та проходження навчання і перевірки знань з питань пожежної безпеки, завіреними підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника. Але чомусь наряду з вищезазначеними вимогами до Учасників, щодо проходження спеціального навчання, у вас як у Замовника, вудсутня ще одна "ОБОВЯЗКОВА" вимога до Учасників, яка регламентується чинними нормативними документами, а саме - правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), (НПАОП 40.1-1.21-98), згідно яких в керівника робіт та виконавців робіт, якими є (електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю), відповідно до затвердженої Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 повинна бути відповідна група допуску з електробезпеки. Доводимо до вашого відома, що згідно п.2.1.3, додаток 1 (НПАОП 40.1-1.21-98). у керівника робіт (відповідальної особи за безпечне виконання робіт на обєкті) група допуску з електробезпеки повинна бути - не нижче ІV до 1000 В; у виконавців робіт (електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю) група допуску з електробезпеки повинна бути - не нижче ІІІ до 1000 В. Ознайомтесь будь-ласка з чинними нормативними докуметами - правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) та (НПАОП 40.1-1.21-98), а саме п.2.1.3 та додатком 1 і внесіть відповідні зміни до тендерної документації, щодо наявності в УЧАСНИКІВ витягу з протоколу та посвідчень, щодо проходження спеціального навчання та присвоєнння відповідної групи з електробезпеки, як того вимагає чинне законодавство України, і це не наша особиста "примха", а вимога нормативних документів.
Вирішення: Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.09.2022 17:11
Підтвердження вирішення: Ще раз наголошуємо, що згідно з ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, чинним законодавством чітко визначено, на якій стадії процедури закупівлі/спрощеної закупівлі мають бути надані відповідні дозвільні документи. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації

Номер: 220e6207d71549f988c7aab14e9323fe
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-002769-a.c5
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній закупівлі ви вимагаєте від Учасників, згідно п.3. та п.п.3.1 надати наступну інформацію: п.3. Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі підтверджується: 3.1. Довідкою* про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою. Надайте чітку відповідь, яким чином, ви для себе, як Замовник отримаєте підтвердження того, що працівники (фахівці) дійсно працюють в Учасника, а не це якісь люди з вулиці? Чи вам, як Замовнику та розпоряднику державних коштів байдуже? Виходячи з вищезазначеого наполягаємо на внесені змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги до Учасників, щодо надання ними - Копії документів, які підтверджують трудові відносини між Учасником та зазначеними працівниками (керівника та виконавців робіт): якими є копії трудових книжок (або копію трудового договору, контракту), як того вимагає чинний "Кодекс законів про працю України"
Вирішення: Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.09.2022 17:09
Підтвердження вирішення: Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України «Про інформацію»). Відомості про особу за допомогою яких вона може бути ідентифікована, при укладенні трудових відносин, містяться в наступних документах: дипломи про закінчення навчальних закладів; накази про призначення; трудові книжки; паспортні дані тощо Кожен із зазначених документів містить певну інформацію про особу, яку не кожен бажає оприлюднювати. Після розкриття пропозицій закупівлі всі документи, що були подані учасником в складі пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Згідно з ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в трудових книжках. Окрім того, згідно Закону України «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Закон України «Про захист персональних даних» визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України. Отже, замовником не може бути включена до закупівлі вимога щодо надання трудових книжок працівників учасника закупівлі, так як дана вимога суперечить чинному законодавству. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, згідно чинного законодавства України

Номер: 2e6b79e3b94e4896851a68bf95985001
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-002769-a.c4
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, згідно чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації у Вас, як Замовника, відсутня основна вимога до Учасників процедури закупівлі, якою Ви, як Замовник та відповідно розпорядник державних коштів будете впевненні в тому, що Учасник, це не якась "шарашкіна кантора Рога та Копита", а підприємство (організація), яке має певний досвід, щодо якісного виконання робіт, які є предметом закупівлі. Вимога щодо "Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасником": шляхом надання Учасниками довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням контрагента, з яким було укладено договір, його місцезнаходження, ПІБ відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, контактний телефон, дату та номер договору, предмету договору. Завірені Учасником копії Договору з усіма додатками, актів прийому-передачі виконаних послуг та/або видаткової(их) накладної(их). Чи вам, як Замовнику байдуже, чи є в даного підприємства досвід робіт чи він нього немає взагалі? Виходячи з вищезазначеної інформації, наполягаємо на внесенні змін, в тендерну документацію, щодо наявності в Учасника підтвердженого документально досвіду виконання аналогічних договір, а відповідно і робіт, які є предметом закупівлі.
Вирішення: Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.09.2022 17:07
Підтвердження вирішення: Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з ч.1 ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» до процедур закупівель відносяться: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Наразі, замовником проводиться спрощена закупівля, яка не є процедурою закупівлі, у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, норми ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджуються на дану закупівлю. Крім того, хочеться ще раз наголосити, що, відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тобто, Ваші вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації, не стосуються даної закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, згідно чинного законодавства України

Номер: 2d88d8157293475dba02af6a31e91566
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-002769-a.a3
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, згідно чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації у Вас, як Замовника, відсутня основна вимога, яка визначається чинним законодавством України, а саме чинною Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 на яку ви ссилаєтеся. Прочитайте її уважно та проаналізуйте. Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" виконання робіт, які є предметом закупівлі, яку ви, як Замовник оголосили, а саме: «Капітальний ремонт (встановлення системи керування евакуюванням) в приміщенні Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 за адресою: Житомирська область, місто Малин, вулиця Кримського будинок 5» (ДК 021:2015 – 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації). згідно розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" п.6. Ліцензіат "зобов’язаний" забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами. Чи у Вашого "потенційного переможця" відсутнє будь-яке приміщення, для ведення своєї комерційної діяльності, а також відсутня відповідна матеріально-технічна база (інструменти - викрутки, плоскогубці, драбини. Прилади для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), який чином цікаво на вашу думку працівники (фахівці) будуть визначати наявніть напруги в шлейфі системі оповіщення, а також вимірювати рівень опору? Надайте відповідь, яким чином Учасник, якого буде визнано переможцем торгів веде свою комерційну діяльність, без адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг). Учасник (потенційний переможець), на вашу думку, що проводить її на якісь консперативній квартирі чи безпосередньо на подвір'ї, чи можливо посеред поля широкого українського, без наявних меблів, стільців, друкувального та копіювального обладнання? Цікаво на якому обладнанні Учасник буде виконувати кошторис (кошторисні розрахунки), а ще цікавіше, як він їх роздрукує та сканує, а також подасть документи на закупівлю, не маючи адміністративного (офісного) приміщення та оргтехніки? Виходячи з вищезазначеної інформації, яка грунтується на "ОБОВ'ЯЗКОВИХ ВИМОГАХ" Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги до Учасників, щодо наявності адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), щодо виконання робіт протипожежного призначення (до яких також відносяться і системи оповіщення про пожеж), які є предметом закупівлі, як того вимагає чинне законодавство України і не наша особиста "примха".
Вирішення: Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.09.2022 17:03
Підтвердження вирішення: Відповідно до п.6 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. №852 ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами. Згідно з п.3 ч.1 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензіат - суб’єкт господарювання, який має ліцензію. Відповідно до п.3 ч.2 ст.6 Закону контроль за додержанням ліцензіатами вимог ліцензійних умов покладається на органи ліцензування. Отже, вимагаючи від замовника внесення до тендерної документації вимог щодо дотримання ліцензіатами ліцензійних вимог, особа, що подала вимогу, намагається покласти на замовника повноваження, що йому не притаманні. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, згідно вимог Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852

Номер: f5baa6e7319346b38fdffd1c86212ad6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-002769-a.a2
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, згідно вимог Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації у Вас, як Замовника, відсутня основна вимога, яка визначається чинним законодавством України, а саме чинною Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 на яку ви ссилаєтеся. Прочитайте її уважно та проаналізуйте. Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: «Капітальний ремонт (встановлення системи керування евакуюванням) в приміщенні Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 за адресою: Житомирська область, місто Малин, вулиця Кримського будинок 5» (ДК 021:2015 – 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації), підлягають обов'язковому ліцензуванню, тобто виконуються на основі паперової або електронної ліцензії, адже дані роботи, виконання яких є предметом закупівлі, підлягають "ОБОВЯЗКОВОМУ ЛІЦЕНЗУВАННЮ" і це не наша особиста "примха", а вимога чиного законодавства України. Чи у Вашого "потенційного переможця" будь-які дозвільні документи, щодо виконання робіт протипожежного призначення? Ми вірно зрозуміли? Судячи з вашої відповіді з попереднього тендеру, який ви скасували. Цитуємо Вас: По - друге: Згідно з ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Отже, чинним законодавством чітко визначено, на якій стадії процедури закупівлі/спрощеної закупівлі мають бути надані відповідні дозвільні документи. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю. Надайте відповідь, яким чином всі інші Учасники після оголошення переможця торгів, можуть пересвідчитись, що в "Переможця" дійсно є всі дозвільні документи - паперова або електронна ліцензія виданої на ім'я Учасника, щодо виконання робіт протипожежного призначення? В спрощеній процедурі додавати документи до закупівлі не можна, а Замовник завантажує тільки Договір на закупівлю. Чи на вашу думку роботи, які є предметом закупівлі може виконувати будь-яке підприємство - навіть ЖКП, або Лісгосп, або група двірників, або група фізичних осіб і т.д., які не мають чинної ліцензії? Виходячи з вищезазначеної інформації, яка грунтується на "ОБОВ'ЯЗКОВИХ ВИМОГАХ" Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 85 наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги до Учасників, щодо наявності дозвільного документу - "паперової або електронної ліцензії виданої на ім'я Учасника, щодо виконання робіт протипожежного призначення (до яких також відносяться і системи оповіщення про пожеж), які є предметом закупівлі, як того вимагає чинне законодавство України і не наша особиста "примха".
Вирішення: Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.09.2022 15:34
Підтвердження вирішення: Відповідно до п.19 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. На якому «потенційному переможцю» Ви постійно акцентуєте увагу – невідомо, адже процедура визначення переможця спрощеної закупівлі не проводилася. Натомість, при укладенні договору за результатами закупівлі, переможець спрощеної закупівлі зобов’язаний буде надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі ненадання вищезазначених документів пропозиція учасника буде відхилена. Інші ж учасники зможуть перевірити наявність у учасника, переможця закупівлі, ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за допомогою ліцензійного реєстру електронних ліцензій. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації

Номер: 9260e75eb91441e6ba17ecf3a8702917
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-20-002769-a.c1
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в додатку №3 "Документи, які повинен надати Учасник в складі пропозиції" в п.1. Ви вимагаєте від Учасників надати - Попередню цінову пропозицію (договірну ціну) з усіма розрахунками, складену у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281. Наполягаємо на чіткому роз'ясненні, щоб потім не виникло ніяких непорозумінь, претензій та оскаржень до Учасників процедури закупівлі. Ви, як Замовник вимагаєте від Учсників виконання та надання кошторису (кошторисних розрахунків), відповідно до НАКАЗУ № 281 ВІД 01.11.2021 року "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Згідно чинного законодавства України, розробляти кошторисну документацію для установ та оргаізацій, які фінансуються з державного або місцевого бюджету, має право, тільки сертифіковний інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), відповідно до вимог ст.1 Закону України «Про архітектурну діяльність». Тому у нас, як у потенційного Учасника виникає логічне питаня до Вас, як до Замовника - чому у вас в тендерній докуметації відсутня вимога до Учасників, щодо наявності відповідного фахівця, який буде виконувати - кошторис (кошторисні розрахунки), а саме кошторисник, або сертифіковний інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), чи на вашу думку це може зробити будь-який фахівець, навіть прибиральниця та двірник? Тож виходячи з вищезазначеного виникає наступне логічне питання до ва, як до Замовника, чи повинен Учасник мати ліцензійне програмне забезпечення (як того вимагає чинне законодавсво України, щодо складання кошторисів, виконаня кошторисих розрахунків, не забуває, що акти виконаних робіт мають форму КБ-2)? Чи на вашу думку кошторис можна виконати в будь-якій програмі, навіть в Wordi? Аналізуючи зазначену інформацію виникає чітке до вас запитаня, чоиу ви не виключили вимогу до Учасників щодо наявності в них фахівця: - кошторисника, або сертифіковний інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), - ліцензійного програмного забезпечення, щодо виконання кошторисної документації? Чи в Вашого "потенційного переможця" відсутній фахівець і відповідне програмне забезпечення? Ми вірно зрозуміли? Судячи з вашої відповіді з попереднього тендеру, який ви скасували. Цитуємо Вашу відповідь - В чому саме полягає вимога про внесення змін до тендерної документації – не є зрозумілим. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом внесення вимоги до Учасників, щодо наявності в них відповідного фахівця, а саме: - кошторисника, або сертифіковний інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) та ліцензійного програмного забезпечення, щодо виконання кошторисної документації, як того вимагає чинне законодавство України. Ось наша вимога, що не зрозумілого!!!
Вирішення: Підлягає відхиленню за безпідставністю
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.09.2022 15:33
Підтвердження вирішення: В Додатку 3 до оголошення про закупівлю встановлено вимогу щодо надання учасником спрощеної закупівлі попередної цінової пропозиції (договірної ціни) з усіма розрахунками, складеної у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281, яку він може розробити як із залученням власних ресурсів, так і шляхом укладення договору із кваліфікованим кошторисником, або ж сертифікованим інженером-проектувальником. Яким саме чином Ви, як потенційний учасник, виконаєте дану вимогу, Ви маєте визначити самостійно. Виходячи з вищенаведеного, вимога Фізичної особи – підприємця Мельниченка Олександра Володимировича підлягає відхиленню, за безпідставністю.