-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія для навчальних корпусів
Електрична енергія для навчальних корпусів
Завершена
173 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
Період оскарження:
20.09.2022 09:53 - 24.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
ДОВІДКИ ОСР
Номер:
e1f6f7a025f746fdbdfd6ea0f4bdeb23
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-20-001539-a.a1
Назва:
ДОВІДКИ ОСР
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до умов документації встановлена вимога щодо надання довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. З приводу даної вимоги повідомляємо наступне: Встановлення таких вимог суперечить основним принципам здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників та недопущення обмеження конкуренції. Наголошуємо, інформація, яка є публічною, не вимагається в учасників. Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На офіційному веб-сайті НКРЕКП створено Інтерактивний реєстр електропостачальників. З метою забезпечення споживачів можливістю зручного моніторингу роздрібного ринку електричної енергії та вибору електропостачальника, НКРЕКП за підтримки DiXi Group було створено публічний інтерактивний реєстр постачальників. За допомогою дашборду користувачі можуть ознайомитись з діяльністю постачальників за ключовими показниками – кількість споживачів та об’єм поставленої електроенергії, – а також проаналізувати їх в динаміці за місяцями. Замовник може самосійно перевірити учансників в даному реєстрі. Така інформація є відкритою та загальнодоступною. Надаємо Вам посилання для ознайомлення https://www.nerc.gov.ua/?id=59249, та вимагаємо видалити вищевказану дискримінаційну та незаконну вимогу, встановлену в документації до даної закупівлі. Вимагаємо видалити дискримінаційні та незаконні вимоги, встановлені в Додатку 1 до Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2022 11:15
Вирішення:
Шановний Учаснику, зважаючи на те, що в будь-якому випадку між учасником-електропостачальником та оператором системи розподілу існують договірні відносини, а реєстр споживачів ведеться оператором системи в електронному вигляді, то не вбачається жодних проблем з наданням оператором системи розподілу в строк 20 днів інформації щодо кількості споживачів. Також Замовник зазначає, що деякі ОСР публікують інформацію про кількість клієнтів елетропостачальника на свої сайтах. Як приклад, можна навести АТ "Миколаївобленерго" на сайті якого розміщується інформація про кількість клієнтів електропостачальника. (Електронна адреса: https://www.energy.mk.ua/?option=com_content&view=article&id=1135, розділ "Розширені відомості про постачальників електричної енергії Миколаївської області"). А тому немає перешкод, неможливості чи ускладненості отримання довідки від ОСР. Даний приклад показує, що ОСР володіють інформацією про кількість споживачів електропостачальника та для підготовки довідки, яка вимагається замовником, не потрібно робити якихось додаткових зусиль.
Оскільки інформація, яка міститься в інтерактивному реєстрі постачальників на офіційному веб-сайті НКРЕКП є актуальною станом на квітень 2021 року, вважаємо не коректно брати її за основу.
Що стосується дискримінаційних та незаконних вимог згідно Додатку 1 до Оголошення то повідомляємо наступне. Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50 000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Згідно статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» роздрібний ринок електричної енергії (далі – роздрібний ринок) – система відносин, що виникають між споживачем електричної енергії та електропостачальником у процесі постачання електричної енергії, а також іншими учасниками ринку, які надають пов’язані з постачанням електричної енергії послуги. Таким чином, ми як Замовник є споживачем на роздрібному ринку, а тому у разі, якщо учасник обслуговує більше 50 000 споживачів, ми маємо право на обслуговування в центрі обслуговування споживачів та кол-центрі, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. А також маємо право на інформацію щодо майбутнього постачальника та порядку взаємодії з електропостачальником. Замовник має право знати про кількість споживачів учасника та чи не повинен був учасник створити центр обслуговування споживачів та кол-центр, тобто чи це добросовісний учасник, який дотримується вимог законодавства України. Вважаємо, що вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР не є перепоною для участі у закупівлі, а надає можливість замовнику переконатись у дотриманні учасником вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо порядку організації роботи із споживачами.
Статус вимоги:
Відхилено