• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі збирання , перевезення , зберігання, оброблення , організації утилізації , знешкодження , видалення відходів(клінічних COVID-19)

Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами. Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України 1599-IX від 24.07.2021р.Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель, постанови Кабінету Міністрів України №1012 від 22.09.2021р. та постанови КМУ від 22.09.2021 р.№ 1012 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів , необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню , локалізацію та ліквідацію спалахів , епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID 19, СПРИЧИНЕНОЇ КОРОНАВІРУСОМ SARS-CoV-2»(Постанова 1012) та затвердженого нею Переліку лікарських засобів , необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненнюі поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів , епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID 19, СПРИЧИНЕНОЇ КОРОНАВІРУСОМ SARS-CoV-2».

Торги відмінено

372 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 863.00 UAH
Період оскарження: 19.09.2022 19:24 - 23.09.2022 19:29
Вимога
Є відповідь

Ціна

Номер: 320640739c3943ac98e5a6dd76cd0b9c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-19-010513-a.a6
Назва: Ціна
Вимога:
Очікувана вартість закупівлі складає 372 600 грн. Шановний Замовнику, а чи знаєте ви середні ціни на ринку за ці послуги наразі? Тобто, ви хочете сказати, що у зв'язку із тяжкою ситуацією у країні, послуги по утилізації небезпечних відходів за одиницю наразі є із вартістю приблизно 50,35грн.? Поясніть, яким саме чином ви вирахували цю середньориночну ціни,оскільки вона є завищеною, майже у 2 рази. Чи є це дійсно економія,коли усі потреби держави та бюджету направлені на військові нужди? Дуже чекаємо на ваші роз'яснення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Посадові особи нашого медзакладу керуються відповідними нормативно-правовими актами, чинними на сьогоднішній день. Ми не знаємо цінових пропозицій учасників, які можуть надати набагото менші ціни. Ми із задоволенням приймемо вашу пропозицію, якщо вона не діє в супереч всіх нормативно-правових документів, які діють зараз, в тому числі і в період військового стану, та є актуальною, можливо, найменшою по ціновій пропозиції. Медичний заклад враховує всі цінові пропозиції, що надані до початку закупівлі, а також цікавиться усіма пропозиціями (з найменшими) цінами, але обов"язково - згідно чинного законодавства з наданнями послуг як для зруності, так і для необхідності.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Сертифікат якості на пакет/мішок для збирання медичних відходів категорії «В»

Номер: 00d977608daf4faaae962ec6b982d0b1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-19-010513-a.c5
Назва: Сертифікат якості на пакет/мішок для збирання медичних відходів категорії «В»
Вимога:
Шановний Замовнику, поясніть, у вас предмет закупівлі послуги з утилізації небезпечних відходів, чи все ж таки закупівля тари для зберігання небезпечних відходів?Зазначена вимога ніяким чином не відноситься до предмету цієї закупівлі. Не пам'ятаємо, щоб у Наказі МОЗ 325 була зазначена ця вимога до суб'єктів господарювання. У столь важкий воєнний стан, ви прописуєте вимоги під всім відомого учасника з м.Житомир. Таким чином, обмежуєте коло Учасників до одного.Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, або ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику ! Сертифікат якості на тару для особливо небезпечних медичних відходів категорії В надає чітке розуміння нам, що тара (мішок/пакет) є спеціалізованою та відповідає Наказу №325 МОЗ України, де є вимога до пакування у: * Додатку 1 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами * пункті 8. Пакет з відходами категорій В і С, що пройшов дезінфекцію, має містити маркування щодо категорії відходів, дати проведення дезінфекції, виду дезінфекції, відповідальної особи, що здійснювала дезінфекцію для медичних відходів; * пункті 3. ... Медичні відходи категорії В збирають у тверду (що не проколюється) упаковку (контейнери) або в одноразову м’яку (пакети). Вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник має можливість забезпечити нас комплексною послугою: наданням пакування + транспортування + "термічне знешкодження" = це і є послугами зі збирання, перевезення, утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорії В.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога, яка обмежує коло Учасників

Номер: 3ca74ab5040145c68ecf9587a11093ed
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-19-010513-a.b4
Назва: Дискримінаційна вимога, яка обмежує коло Учасників
Вимога:
Замовник вимагає наступне: "Сертифікат про проходження навчального курсу програми Всесвітньої організації охорони здоров'я "Профілактика та контроль інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19", отриманий мінімум 2 працівниками не пізніше 2021 року. У зв'язку з затяжним існуванням COVID-19 в Україні виникає необхідність розуміння компанією з утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорії «В» всієї небезпеки захворювання;". Хочемо додати маленький нюанс: У зв'язку з затяжним існуванням COVID-19 в Україні може захворіти абсолютно будь-яка людина, у першу чергу ваші співробітники. Виникає питання, яким саме нпа прописна наявність сьогодні у суб'єкта господарювання таких "надзвичайно необхідних" сертифікатів з попереднього 2021 року?? Можливо, були внесені у період воєнного стану зміни до чинного Законодавства? Можливо був опублікований Наказ або інший нпа щодо отримання таких важливих сертифікатів?? Вимагаємо видалити вимогу, яка прописана під конкретного Учасника задля обмеження кола Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога не є дискримінаційною і відповідь на ваше питання міститься в самій вимозі: "...У зв'язку з затяжним існуванням COVID-19 в Україні виникає необхідність розуміння компанією з утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорії «В» всієї небезпеки захворювання". Карантин навіть під час військового стану ніхто не відміняв. навпаки. уряд подовжив його своїм рішенням до 31.12.2022р. Щодо 2021 року - якщо ви компанія, яка утилізує медичні відходи, що стосуються COVID-19, та ви в курсі всіх особливостей хвороби - розумієте, що готувалися до її поширення та унеможливлення всі, а, не, наприклад, в 2022 році, коли також можливо пройти відповідний курс програми, але ж тоді розуміється, що у вас ще немає досвіду поводження з такими відходами. Якщо ви ж утилізували відповідні відходи, пройшли відповідні курси, є досвід - чому вас дана вимога лякає?! Ми повинні бути переконані, а можемо тільки юридично шляхом отримання достовірних документів, що нам дадуть чітке розуміння підготовки вашою і іншими компаніями заздалегідь, а не конкретно для чогось.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

договір про організацію перевезень

Номер: 8250d97e8316476b92c0bb30ead91ff6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-19-010513-a.c3
Назва: договір про організацію перевезень
Вимога:
договір про організацію перевезень надається у тому випадку,коли відсутній власний спецтранспорт у суб'єкта господарювання. Не вводіть Учасника в оман, внесіть зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Усі вимоги Замовнка в межах діючого законодавства.В оману учасників ніхто не вводить
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи)

Номер: ba6b559a109e4aec9c42992222257826
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-19-010513-a.a2
Назва: Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи)
Вимога:
Шановний Замовнику, поясніть, Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України подають у вигляді надання саме технологічного регламенту, до чого тут висновок СЕС?? Адже на початку своєї вимоги ви самі прописуєте, щопотрібен технологічний регламент. У Наказі МОЗ 325 та ЛІцензійних умовах не зазначен висновок СЕС на технологічний регламент до суб'єктів господарювання. У столь важкий воєнний стан, ви прописуєте вимоги під всім відомого учасника з м.Житомир. Таким чином, обмежуєте коло Учасників до одного. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, або ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Державна санітарно-епідеміологічної експертиза має право проводитися поза бажанням компанії з утилізації. Якщо така компанія проходить успішно перевірку - видається Висновок (ми впевнені, що ви це знаєте). Якщо технологічний регламент ваших виробничих потужностей не пройшов відповідну перевірку або пройшов негативно - причина вашого питання до нас зрозуміла. Але, оскільки, такий Висновок надає чітке розуміння нам, що у всіх Учасників немає проблем з даного питання - хвилюватись нічого. Кожна компанія з утилізації відходів має такий документ. Можливо кожного разу писати про дискримінацію та якогось учасника з якогось міста України, але це не змінює саму суть питання: кожна компанія, якщо працює офіційно, законно, справді спалює медичні відходи категорії В - має Висновок.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Інформацію щодо відповідності технології оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи)

Номер: 50e30f0e11df4f959dff8b788bd49f26
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-19-010513-a.a1
Назва: Інформацію щодо відповідності технології оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи)
Вимога:
Шановний Замовнику, поясніть, у вас предмет закупівлі послуги з утилізаціїнебезпечних відходів, чи все ж таки закупівля тари для зберігання небезпечних відходів?Зазначена вимога ніяким чином не відноситься до предмету цієї закупівлі. Не пам'ятаємо, щоб у Наказі МОЗ 325 була зазначена ця вимога до суб'єктів господарювання. У столь важкий воєнний стан, ви прописуєте вимоги під всім відомого учасника з м.Житомир. Таким чином, обмежуєте коло Учасників до одного.Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, або ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Технологія оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) передбачає спалення відходів у вказаних упаковках вцілому. Це означає, що документ, який надає роз"яснення щодо відповідності санітарно-епідеміологічного законодавства - Висновок експертизи. Оскільки пакет чи мішок або контейнер - це полімерні матеріали - отже, і Висновок повинен бути щодо вдповідності технології оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) вимогам діючого санітарного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено