• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Щебінь фракцій 10*20 та 20*40 мм з доставкою

Під місцем поставки слід розуміти: с. Ріпинці, с.Помірці Тернопільської обл. - 46 тонн; с. Старі Петликівці, с. Білявинці Тернопільської обл.- 69 тонн; с. Бобулинці, с. Киданів Тернопільської обл. –69 тонн; с. Жнибороди Тернопільської обл. – 46 тонн; с. Язлівці, с. Новосілка, с. Броварі, с. Пожежа Тернопільської обл –138тонн; с. Передмістя, с.Малі Заліщики Тернопільської обл.- 69 тонн; с. Бариш Тернопільської обл.-92 тонн; с. Зубрець Тернопільської обл -92 тонн; с. Доброполе, с. Матеушівка Тернопільської обл.- 69 тонн; с. Жизномир Тернопільської обл.-92 тонн, с. Дуліби Тернопільської обл -69 тонн; с Зелена Тернопільської обл. - 46 тонн; с Берем’яни Тернопільської обл.-69 тонн; с. Порохова Тернопільської обл.- 46 тонн; с. Нові Петликівці, с. Пушкарі Тернопільської обл -69 тонн; с Підзамочок, с.Звенигород, с. Підлісся Тернопільської обл -138 тонн; с. Рукомиш, с. Заривинці, Тернопільської обл. -69 тонн; с. Переволока, с.Курдибанівка Тернопільської обл. – 92 тонн; с. Озеряни, с. Верб’ятин Тернопільської обл. - 92 тонн; с. Осівці Тернопільської обл. – 46 тонн; с. Ліщанці Тернопільської обл- 92 тонн; м. Бучач Тернопільської обл. – 368 тонн;

Завершена

1 072 835.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 364.18 UAH
Період оскарження: 19.09.2022 16:53 - 01.10.2022 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА про внесення змін до технічної специфікації та проекту договору на закупівлю

Номер: 1436393f07ea4536927f035e5b96f1fd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-19-009584-a.a1
Назва: ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА про внесення змін до технічної специфікації та проекту договору на закупівлю
Вимога:
Вимоги встановлені тендерною документацією у Додатку № 2 «Технічна специфікація» на закупівлю: ДК 021:2015: 14210000-6-Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь фракцій 10*20 та 20*40 мм з доставкою) UA-2022-09-19-009584-a містять дискримінаційні критерії, що звужують коло конкуренції, а саме пункт 5 загальних вимог технічної специфікації передбачає, що: У складі пропозиції Учасники на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару повинен надати наступні документи (на кожну товарну позицію): - Скан-копію/-ї сертифікату/-ів відповідності на одиницю (партію) даного товару датовану не раніше 2021 роком та видану на ім’я Учасника. Оскільки сертифікат відповідності надається виключно виробнику продукції, який в силу відсутності потужностей для забезпечення належної логістики та/або розвиненої мережі представництв в різних регіонах, не завжди є постачальником власної продукції кінцевому споживачу, а відповідно постачальник (в даному випадку Учасник) не завжди є виробником продукції. Навіть у випадках, коли постачальник є уповноваженим представником (дистриб’ютором) конкретної продукції в регіоні та/або загалом, він не має права отримання сертифікату відповідності на своє ім’я через той факт, що він не є її виробником. Таким чином, пункт 5 загальних вимог технічної специфікації звужує коло можливих учасників виключно до виробників товару, що є предметом закупівлі, є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарської діяльності, які не є виробниками відповідного товару, а також до виробників товару, які працюють в Тернопільській області через дистриб’юторів та інше. Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни у пункт 5 загальних вимог Технічної специфікації Додатку № 2 та викласти його в наступній редакції: «У складі пропозиції Учасники на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару повинен надати наступні документи ( на кожну товарну позицію): - Скан-копію/-ї сертифікату/-ів відповідності на одиницю (партію) даного товару датовану не раніше 2021 роком та видану на ім’я Виробника.» Щодо пункту 2.2. та 2.4. розділу II проекту договору до Відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 14210000-6-Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь фракцій 10*20 та 20*40 мм з доставкою) UA-2022-09-19-009584-a. За загальним правилом, постачання сипучих будівельних матеріалів до яких відноситься Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі в обсягах заявлених на закупівлю: ДК 021:2015: 14210000-6-Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь фракцій 10*20 та 20*40 мм з доставкою) UA-2022-09-19-009584-a, не передбачають упаковки чи тари (фасування), в тому числі через відсутні відповідних ДСТУ, а поставляються насипом. У випадку необхідності поставки Товару, що є предметом закупівлі, в упаковці (тарі) та з маркуванням (розфасованим), просимо Вас конкретизувати вид упаковки (тари), вимоги до фасування Товару і маркування, надати інформацію про відповідні ДСТУ та/або технічні вимоги щодо пакування і маркування відповідно до яких повинен бути розфасований та промаркований Товар, внести відповідні зміни в предмет закупівлі та договір, наприклад, що предметом закупівлі (поставки) є «щебінь фракцій 10*20 та 20*40 мм, фасований по (маса фасування та одиниця виміру), з доставкою». В інакшому випадку, просимо вилучити та/або змінити пункти 2.2 та 2.4 у проекті договору та/або іншим чином привести положення проекту договору та тендерної документації у відповідність. Щодо пункту 5.5. розділу V проекту договору до Відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 14210000-6-Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь фракцій 10*20 та 20*40 мм з доставкою) UA-2022-09-19-009584-a. Відповідно до пункту 5.6. проекту договору, право власності на поставлений товар переходить від Учасника до Замовника в момент підписання останнім накладної. Варто відмітити, що відповідно до положень ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших положень чинного законодавства України, видаткова накладна є первинним бухгалтерським документом, який підтверджує факт приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей (товару) та перехід права власності від продавця (постачальника) до покупця. Разом з тим, пунктом 5.3. проекту договору на Учасника покладено обов’язок при передачі Товару передати Замовнику видаткову накладну, що в контексті пункту 5.6. є цілком закономірним. Пункт 5.5. проекту договору передбачає, що факт приймання-передачі товару засвідчується Замовником та Учасником шляхом підписання Акту приймання-передачі в 2-х примірниках (по одному примірнику для Учасника та Замовника). Додатково між Замовником та Учасником підписується накладна. В той момент, коли така накладна обов’язково підписується в силу положень п. 5.3., 5.6. проекту договору та ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Таким чином, пункт 5.5. проекту Договору суперечить пункту 5.6. проекту договору та загальноприйнятим нормам бухгалтерського обліку. Разом з тим, до проекту договору не додано затвердженої форми акту приймання-передачі товару (як нетипового документу), договором не передбачено протягом якого строку Замовник повинен скласти акт приймання-передачі товару, також для дотримання принципу балансу сторін, в проекті договору не передбачено відповідальності Замовника за затримку складання та/або підписання акту приймання-передачі товару тощо. Таким чином, передача товару за актом приймання-передачі суперечить іншим положенням договору, такий акт є нетиповим документом бухгалтерського обліку та вносить дисбаланс і неясності в умови поставки передбачені проектом договору. Просимо усунути суперечності та невідповідності в проекті договору та внести зміни в п. 5.5. проекту договору, шляхом заміни словосполучень «Акту приймання-передачі» на «видаткової накладної» та вилучити з зазначеного пункту наступне словосполучення «Додатково між Замовником та Учасником підписується накладна» та/або іншим чином усунути суперечності та привести положення проекту договору у відповідність. Щодо пункту 4.1 розділу IV проекту договору до Відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 14210000-6-Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь фракцій 10*20 та 20*40 мм з доставкою) UA-2022-09-19-009584-a. Пункт 4.1 проекту договору, в переліку документів, після пред’явлення яких проводиться оплата поставленого товару, містить згадки про акт приймання-передачі товару, хоча пункт 5.3. проекту договору передбачає, що Учасник разом з товаром зобов’язаний передати Замовнику тільки видаткову накладну. Як вже зазначалося вище, засвідчення факту приймання-передачі товару шляхом підписання акту приймання-передачі не узгоджується та суперечить пунктам 5.3. і 5.6. проекту договору, загальноприйнятим нормам бухгалтерського обліку та вносить дисбаланс і неясності в умови поставки передбачені проектом договору, до проекту договору не додано затвердженої форми акту приймання-передачі товару (як нетипового документу). Враховуючи вище викладене, просимо Вас надати у тендерній документації форму акту приймання-передачі затверджену Бучацькою міською радою, з зазначенням порядку ідентифікації підписанта акту приймання-передачі або ж вилучити з пункту 4.1 проекту договору словосполучення «та акту приймання-передачі товару» та/або іншим чином усунути суперечності та привести положення проекту договору у відповідність. Щодо пункту 5.1. та 5.2. розділу V проекту договору до Відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 14210000-6-Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь фракцій 10*20 та 20*40 мм з доставкою) UA-2022-09-19-009584-a. У пункті 5.2 проекту договору наведено перелік населених пунктів в які передбачається поставка товару та загальна кількість Товару, що підлягає поставці в кожен населений пункт. Предметом закупівлі цих торгів є щебінь двох різних фракцій, загальна кількість тон та кількість кожної фракції товару, що є предметом закупівлі цих торгів також зазначається Сторонами безпосередньо в специфікації яка є невід’ємною частиною договору. В пункті 5.2. проекту договору, в розрізі населених пунктів в які передбачається поставка товару не має зазначеного граничного % зміни кількості, не конкретизовано кількості товару кожної фракції окремо, або пропорції між двома фракціями, що може створити оперативні незручності як для Учасника так і для Замовника та/або стати причиною спорів щодо належного/неналежного виконання договору. Наприклад, таке формулювання пунктів 5.1. та 5.2. проекту договору, дає право постачальнику (переможцю торгів) поставити одразу весь обсяг товару у всі населені пункти, а замовник буде зобов’язаний забезпечити одночасне приймання товару уповноваженим представником одразу у всіх таких населених пунктах та/або дає право постачальнику (переможцю торгів) самостійно визначити кількість товару кожної фракції, яка буде поставлена в кожен окремий населений пункт, що може призвести до випадку перенасичення однієї фракції товару та/або недостачі іншої фракції товару в різних населених пунктах. Договір це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Формулювання положень які визначають права та обов’язки сторін повинні бути чіткими та зрозумілими, такими щоб не допустити двозначного трактування та унеможливити настання спірних ситуацій. З метою внесення чіткості та зрозумілості умов договору, пропонуємо внести в проект договору поняття замовлення, що з огляду на предмет та обсяг робіт для яких постачається товар, дасть замовнику можливість оперативно та якісно контролювати кількість та час поставки товару кожної фракції, яка повинна бути поставлена в конкретний населений пункт та викласти пункти 5.1. та 5.2. в наступній редакції: «5.1. Поставка Товару здійснюється партіями, автомобільним транспортом за рахунок Постачальника, в назване Замовником місце, згідно погодженого Сторонами Замовлення протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дня погодження Сторонами Замовлення, якщо інше не випливає з погодженого Замовлення. Постачальник зобов’язаний забезпечити (несе відповідальність за) завантаження та вивантаження Товару на та з транспортного засобу. При цьому, Сторони домовились, що Замовлення та його погодження здійснюється у будь-який зручний для Сторін спосіб: усно або письмово, засобами телефонного, електронного, факсимільного та/або іншого зв’язку. 5.2. Місцем поставки товару є населенні пункти Бучацької ОТГ Тернопільської обл., а саме: с. Ріпинці, с. Помірці Тернопільської обл. - 46 тонн; с. Старі Петликівці, с. Білявинці Тернопільської обл. - 69 тонн; с. Бобулинці, с. Киданів Тернопільської обл. – 69 тонн; с. Жнибороди Тернопільської обл. – 46 тонн; с. Язлівці, с. Новосілка, с. Броварі, с. Пожежа Тернопільської обл. – 138 тонн; с. Передмістя, с. Малі Заліщики Тернопільської обл. - 69 тонн; с. Бариш Тернопільської обл. - 92 тонн; с. Зубрець Тернопільської обл - 92 тонн; с. Доброполе, с. Матеушівка Тернопільської обл. - 69 тонн; с. Жизномир Тернопільської обл. - 92 тонн, с. Дуліби Тернопільської обл. - 69 тонн; с Зелена Тернопільської обл. - 46 тонн; с Берем’яни Тернопільської обл. - 69 тонн; с. Порохова Тернопільської обл. - 46 тонн; с. Нові Петликівці, с. Пушкарі Тернопільської обл. - 69 тонн; с Підзамочок, с.Звенигород, с. Підлісся Тернопільської обл. - 138 тонн; с. Рукомиш, с. Заривинці, Тернопільської обл. - 69 тонн; с. Переволока, с.Курдибанівка Тернопільської обл. – 92 тонн; с. Озеряни, с. Верб’ятин Тернопільської обл. - 92 тонн; с. Осівці Тернопільської обл. – 46 тонн; с. Ліщанці Тернопільської обл. - 92 тонн; м. Бучач Тернопільської обл. – 368 тонн; Разом з цим, Сторони домовилися, що кількість Товару, який планується до поставки в кожен населений пункт є орієнтовною та може бути змінена Замовником при погодженні Замовлення, в залежності від фактичних потреб Замовника. Також, Сторони домовилися, що кількість кожної фракції товару та/або їхнє співвідношення, які плануються до поставки в кожен населений пункт визначаються Замовником самостійно при погодженні Замовлення, в залежності від фактичних потреб Замовника. Сторони погодили, що з огляду на специфіку Товару, допускається відхилення в кількості замовленого та фактично поставленого Товару в кожній партії товару в межах +/- 10 (десять) відсотків. Остаточна кількість Товару в кожній конкретній партії вказується Постачальником у видатковій накладній.», та/або іншим чином забезпечити у проекті договору чіткість опису прав та обов’язків Сторін і конкретику процесу узгодження Сторонами поставки кожної окремої партії товару. Також, для оперативного керування розподілення товару по фракціям для кожного окремого населеного пункту доцільним буде внести до проекту специфікації пункт щодо можливості зміни кількості щебеневої продукції по фракціям до 10%, за погодженням сторін та за умови не змінності ціни продукції. При цьому, такі зміни кількості щебеневої продукції по фракціям, допускаються виключно за умови не змінності загальної суми договору. Щодо пунктів 5.3., 5.4., 5.5., 5.6., 5.7. та 6.4.1. проекту договору до Відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 14210000-6-Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь фракцій 10*20 та 20*40 мм з доставкою) UA-2022-09-19-009584-a. Відповідно до преамбули проекту договору сторонами договору є Бучацька міська рада, яка по тексту договору іменується – «Замовник» та переможець торгів, який по тексту договору іменується – «Постачальник». Проте в пунктах 5.3., 5.4., 5.5., 5.6., 5.7. та 6.4.1. проекту договору використано терміни «Замовник» та «Учасник», тобто може скластися трактування (враження), що зазначеними пунктами регулюються відносини між Замовником та іншою, третьою стороною, яка іменується «Учасник». Разом з тим, в пункті 6.4.1. вжито термін «Покупець» замість терміну «Замовник». Припускаємо, що така розбіжність є технічною опискою, однак, для уникнення спірних ситуацій, просимо внести відповідні зміни в пункти 5.3., 5.4., 5.5., 5.6. та 5.7. проекту договору шляхом заміни слова «Учасник» (в різних відмінках) на слово «Постачальник» (в відповідних відмінках), а також в пункті 6.4.1. замінити слово «Покупця» на «Замовника» та/або іншим чином усунути суперечності та привести положення проекту договору у відповідність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником було внесено зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено