-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра)
Торги відмінено
3 492 027.81
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 460.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 460.14 UAH
Період оскарження:
23.10.2017 16:27 - 20.11.2017 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
ef199493f07040488a7f542fd5fa87ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-23-001981-a.b1
Назва:
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
На веб-порталі Уповноваженого органу 23.10.2017 року Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра) № UA-2017-10-23-001981-a
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді «Тендерна документація», Орієнтовне меню (Додаток 6), Дислокацію дошкільних навчальних закладів (Додаток 5), Проект договору (Додаток 4).
Після ознайомлення із змістом Тендерної документації та доданих Додатків було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним актам, які є обов’язковими до виконання з огляду на наступне.
1. Перш за все необхідно відмітити, що Замовник об’явив зазначену процедуру закупівлі одночасно із проведенням іншої процедури закупівлі, до предмету якої також входить оскаржувана закупівля.
Так, 05.07.2017 року Замовником – Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради було оголошено про проведення процедури закупівлі Код за ДК 021:2015: 55520000-1- Кейтерингові послуги (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладах) на території м. Дніпра, зі строком виконання до вересень-грудень 2017 року на очікувану вартість 57`430`085.00 грн (без ПДВ), ідентифікатор UA – 2017-07-05-002127-b
До вказаного оголошення було додано Додаток 5 «Дислокація дошкільних навчальних закладів» за змістом якого частково передбачені дошкільні заклади, які входять до переліку навчальних закладів, які зазначені у Додатку 5 до оскаржуваної закупівлі.
Наразі процедура закупівлі, оголошена 05.07.2017 року не завершена та Замовником не відмінена.
Згідно ст. 3 п. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників.
Тобто кожен учасник, який приймає участь у процедурі закупівлі сподівається на перемогу, а якщо одразу за однаковими процедурами закупівлі буде оголошено переможцями різних учасників, то порушується принцип добросовісної конкуренції між учасниками.
З огляду на зазначене, Замовником, оголосивши 23.10.2017 року оскаржувану процедуру закупівлі, було порушено п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, 04.10.2017 Замовником, було оголошено закупівлю № UA-2017-10-04-000654-b Кейтерингові послуги (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра). Умови зазначеної закупівлі № UA-2017-10-04-000654-b, 14.10.2017 р. були оскаржені мною до органу оскарження. Рішенням органу оскарження №7356 від 19.10.2017 мою скаргу № UA-2017-10-04-000654-b.b2 було прийнято до розгляду.
Проте, 23.10.2017, о 12:04, Замовником, з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», (ст. 31 Закону встановлено чіткі підстави відміни торгів, зокрема: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель ), зазначену закупівлю № UA-2017-10-04-000654-b, було скасовано з формулюванням підстави скасування: «неможливості усунення порушень, що нібито, виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» (Рішення уповноваженої особи замовника про відміну торгів № 876 від 23.10.2017 р.) і в той же день 23.10.2017 о 16:27 оголошено оскаржувану процедуру закупівлі.
Вважаю, що такі дії Замовника грубо порушують принципи публічних закупівель, викладені в ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», та порушують мої права, як потенційного учасника процедури закупівель гарантовані ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, Замовником 24.10.2017 на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі свіжі), предметом закупівлі якого, відповідно до тендерної документації є: капуста білокачанна, цибуля, буряк, морква для дошкільних навчальних закладів м. Дніпро, перелік яких наведено в Додатку 5 до закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b та за змістом якого частково передбачені дошкільні заклади, які входять до переліку навчальних закладів, які зазначені у Додатку 5 до оскаржуваної закупівлі.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації оскаржуваної закупівлі «Ціна за одиницю має враховувати всі витрати учасника (постачальника) на закупку продуктів, транспорт, приготування, на прибирання та миття посуду, а також з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на страхування та інше.»
Додатком 6 оскаржуваної закупівлі, передбачено орієнтовне меню до складу якого входять страви для приготування яких необхідні продукти, про закупівлю яких Замовником оголошено в закупівлі № UA-2017-10-24-001313-b. Тобто, є незрозумілим, чи потрібно включати в ціну за одиницю витрати на закупівлю продуктів: капуста білокачанна, цибуля, буряк, морква для приготування страв з орієнтовного меню, чи ні.
Вважаю, що такі дії Замовника порушують моє право, як потенційного учасника процедури закупівель, передбачене ст. 5 Закону на вільний доступ до інформації про закупівлю, що, як наслідок, унеможливлює подання мною тендерної пропозиції щодо предмету закупівель з огляду на неможливість розрахунку загальної суми надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Відмінити процедуру відкритих торгів № UA-2017-10-23-001981-a Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів Індустріального району м.Дніпра)
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 02.11.2017 21:28
- Скарга.pdf 02.11.2017 21:29
- Платіжне доручення 2.pdf 07.11.2017 17:55
- лист Скаржнику № UA-2017-10-23-001981-a.pdf 07.11.2017 14:04
- рішення від 06.11.2017 № 7784+лист Замовнику.pdf 07.11.2017 14:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2017 № 8187.pdf 22.11.2017 18:48
- рішення від 21.11.2017 № 8187,.pdf 24.11.2017 19:40
- Інформаційний лист.pdf 17.11.2017 18:05
- UA-2017-10-23-001970-a - Інформаційний лист.pdf 20.11.2017 11:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.11.2017 21:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.11.2017 19:40