• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі медичні за ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Тумбочка приліжкова з надліжковим столиком (НК 024:2019 – 15900 Меблі для палати пацієнта); Ліжко функціональне, (НК 024:2019 – 34873 Меблі для лікарень механічні)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, більш детально в тендерній документації Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Меблі медичні за ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Тумбочка приліжкова з надліжковим столиком (НК 024:2019 – 15900 Меблі для палати пацієнта); Ліжко функціональне, (НК 024:2019 – 34873 Меблі для лікарень механічні), визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: Тумбочка приліжкова з надліжковим столиком - 33192000-2 - Меблі медичного призначення: Ліжко функціональне - 33192100-3 - Медичні функціональні ліжка

Завершена

214 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 072.90 UAH
Період оскарження: 19.09.2022 15:48 - 01.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: a6e7988e257944e186796ad9a886ad2d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-19-007912-a.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємося з вимогою про усунення дискримінаційної вимоги щодо надання сертифікату ISO- 13485:2018, визначеною у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: "Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO- 13485:2018, в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію)". Ця вимога є неправомірною, тому що згідно критеріїв класифікації визначених Технічним регламентом № 753 від 2 жовтня 2013 р. усі медичні вироби неінвазивні відносяться до класу I, в тому числі і предмет даної закупівлі. Зауважимо, що Замовник вимагає надання у складі пропозиції також декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та сертифікату на систему управління якістю ISO- 9001:2015, в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30- 50.99». При цьому наголошуємо, що сертифікат на систему управління якістю ISO- 13485:2018 установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація повинна доводити свою здатність систематично надавати медичні вироби та пов’язані з ними послуги, які постійно задовольняють вимоги споживачів та застосовні нормативні вимоги. Такі організації можуть брати участь в одній або кількох стадіях повного циклу виробництва медичних виробів, зокрема, в проектуванні та розробці, виробництві, зберіганні та дистрибуції, монтажі та обслуговуванні, а також у проектуванні, розробці й наданні пов’язаних з ними послуг (наприклад, послуг технічної підтримки). При цьому він базується на стандарті ISO 9001, але містить деякі особливі вимоги до організацій, що беруть участь в життєвому циклі медичних виробів, і не містить деякі вимоги ISO 9001, які не підходять для застосування в якості нормативних вимог. Таким чином вимога, зазначена у Додатку № 3 до тендерної документації, яка вимагає надання сертифікату на систему управління якістю ISO- 13485:2018 з уточненим формулюванням, яке звужує коло учасників і позбавляє права участі у торгах, організаціям, які займаються виробництвом більш широкого спектру медичних виробів (у відповідності до критеріїв класифікації медичних виробів), є дискримінаційною. На підставі вищезазначеного, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо уточненого формулювання і зазначити, що сертифікат на систему управління якістю ISO- 13485:2018 повинен підтверджувати якість Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування медичних виробів, в тому числі й предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за увагу до цієї закупівлі! Розглянувши Вашу вимогу щодо закупівлі Меблі медичні за ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Тумбочка приліжкова з надліжковим столиком (НК 024:2019 – 15900 Меблі для палати пацієнта); Ліжко функціональне (НК 024:2019 – 34873 Меблі для лікарень механічні) повідомляємо наступне: Згідно медико-технічних вимог: - Виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» (надати копію) Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наголошуємо, що Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» № 495 від 17.12.2018 року прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2019 року, серед яких було передбачено впровадження ДСТУ EN ISO 13485:2018 (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT). Щодо зазначення саме ДСТУ EN ISO 13485:2018 повідомляємо, що кожен виробник медичного обладнання в Україні кожного року має проходити обов’язковий наглядовий аудит відповідним органом оцінки відповідності. Починаючи з 2019 року в Україні почав діяти ДСТУ EN ISO 13485:2018. Тобто згідно чинного законодавства, виробник медичного обладнання в Україні повинен мати сертифікат відповідності оновленого стандарту ДСТУ EN ISO 13485:2018. В іншому випадку виробник не пройшов щорічний обов’язковий наглядовий аудит. З приводу зазначення у сертифікаті «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99. зазначаємо наступне. Відповідно до тендерної документації та оголошення закупівлі предметом закупівлі є Меблі медичні за ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Тумбочка приліжкова з надліжковим столиком (НК 024:2019 – 15900 Меблі для палати пацієнта); Ліжко функціональне (НК 024:2019 – 34873 Меблі для лікарень механічні), із конкретизацією, що дія сертифікату розповсюджується саме на меблі медичні спеціальні, а не на будь які інші товар є повністю обґрунтованою та вмотивованою, адже ми як Замовник зацікавлені, щоб виробник спеціалізувався безпосередньо на проектуванні та розробленні, виробництві, реалізації та обслуговуванні медичних меблів. Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Відхилено