-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги код ДК 021-2015 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)
Завершена
171 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 860.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 860.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2022 15:18 - 23.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація потенційних учасників
Номер:
fe3257871b9c46b7be102f188bfa8bd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-19-007154-a.c1
Назва:
Дискримінація потенційних учасників
Вимога:
Шановний Замовник! В Додатку №3 до Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності власного автотранспорту реагування (не менше 2-х одиниць) та власного пульту централізованого спостереження.
Ми, як потенційний учасник (далі – Учасник) вважаємо дані вимоги такими, що порушують наші законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступні дискримінаційні вимоги:
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник встановивши вимоги, щодо наявності ВЛАСНОГО автотранспорту реагування у кількості не менше 2-х одиниць та власного пульту централізованого спостереження, порушує право нашого підприємства на участь у вказаній процедурі закупівлі, з наступних причин:
Предметом закупівлі являються - 79710000-4 Охоронні послуги. Надання послуг з фізичної хорони Учасник планує власними силами, так як має достатню кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору. Послуги реагування плануємо надавати власними силами, проте, саме власного транспорту реагування та пульту централізованого спостереження не маємо, а в своїй діяльності використовуємо орендовані автомобілі у кількості 2 (дві) одиниці та орендований пульт централізованого спостереження, що є цілком достатнім для належного виконання умов договору. Використання спеціального транспорту реагування та пульту централізованого спостереження виконуємо на підставі договору оренди укладеного між Учасником та іншим товариством, автомобілі реагування та пульт централізованого спостереження якого відповідають Закону України «Про охоронну діяльність». У разі одночасного спрацювання тривожної кнопки або сигналізації у декількох місцях, Учасник має заключений договір з іншим охоронним підприємством щодо надання послуг виїзду (реагування) Групи швидкого реагування на об’єкти, що знаходяться під спостереження пульту централізованого спостереження та на якому спрацювали засоби СОС.
На підставі викладеного вимагаємо виключити вимогу щодо власних транспортних засобів в кількості не менше 2 одиниць та власного пульту централізованого спостереження, замінивши вимоги щодо власних або орендованих транспортних засобів на кількість у 2 одиниці та щодо власного або орендованого пульту централізованого спостереження. Або надання договору реагування з іншим товариством, автомобілі та пульт централізованого спостереження якого відповідають Закону України «Про охоронну діяльність».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2022 16:24
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії, а транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Таким чином, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт , який задіяний в групах реагування може бути виключно у власності. Отже, вимога про наявність транспорту реагування у власності учасника повністю відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» тому не може бути дискримінаційною, оскільки, якщо в учасника має бути транспорт реагування відповідно він має бути виключно у власності учасника.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» Охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів зокрема використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак. Слід зазначити, що Законом визначено, що технічні засоби охорони - технічні засоби, що використовуються під час здійснення охоронної діяльності: системи, прилади та обладнання для виявлення, оповіщення і попередження про наявність небезпеки для життя людей та/або майна. Законом про охоронну діяльність не передбачено, що дані системи можуть залучатися на підставі договорів оренди.
На підставі вище викладеного вимоги про наявність у власності учасника власного транспорту реагування та пульту централізованого нагляду відповідають вимогам Закону України «Про охоронну діяльність» та не є дискримінаційними.
Принагідно повідомляємо, що посилання на статтю 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є не коректним, оскільки вимоги та порядок проведення спрощеної закупівлі передбачений статтею 14 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.09.2022 13:12