-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія (електрична енергія)
Закупівля проводиться відповідно до Постанови №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами, у разі продовження строку дії воєнного стану/війни/військових дій на території України до 31.12.2022 року
Завершена
2 749 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 750.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2022 15:13 - 23.09.2022 15:12
Вимога
Відхилено
Вимога щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ "ООЕК"
Номер:
75fc2e02c81a4c47948fe837b98f71ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-19-007043-a.c1
Назва:
Вимога щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ "ООЕК"
Вимога:
Шановний Замовнику!
У відповідності до ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» ми змушені звернутись до вас з вимогою про надання аргументації щодо причин невідповідності нашої пропозиції та її відхилення.
Згідно з Протоколом № 297 від 05.10.2022 р. вами, як Замовником, відхилено пропозицію ТОВ «ООЕК» по причині того, що: «під час розрахунку запропонованої ТОВ «ООЕК» пропозиції, встановлено, що значення маржі є від’ємним, що не відповідає вимогам оголошення».
Розрахунок тендерної пропозиції ТОВ «ООЕК» здійснено у відповідності до формули, визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Р = ∑ (Ni план * Ц прогн.рдн. * (1+М/100) + Ni план * Тпер.)* 1,2, грн. з ПДВ
Перевірка складових формули відповідно до цінової пропозиції ТОВ «ООЕК» (2 727 905,20 грн.)
2 727 905,20 = (549 980 * 3,7877 * (1+М/100) + 549 980 * 0,34564) * 1,2
2 727 905,20 = (2 083 159,246 * (1+М/100) + 190 095,0872) * 1,2
(2 083 159,246 * (1+М/100) + 190 095,0872) = 2 727 905,20 / 1,2
(2 083 159,246 * (1+М/100) + 190 095,0872) = 2 273 254,333333333
2 083 159,246 * (1+М/100) = 2 273 254,333333333 – 190 095,0872
2 083 159,246 * (1+М/100) = 2 083 159,246133333
(1+М/100) = 2 083 159,2428 / 2 083 159,246133333
(1+М/100) = 0,9999999983998664
М/100 = 1 - 0,9999999983998664
М/100 = 0,0000000016001336
М = 0,0000000016001336 * 100
М = 0,00000016001336 %
Таким чином, значення «М» (маржа) «0,00000016001336 %» не є величиною від’ємною. Тобто, подана Учасником ТОВ «ООЕК» ціна до завершення строку подання пропозицій повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. […] Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Пункт 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника:
«Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.»
Враховуючи наведене, інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, розміщена після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою пропозиції. У зв’язку з чим її невідповідність умовам щодо ціни за результатом аукціону, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогах до предмета закупівлі, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
З огляду на те, що за результатом аукціону наша маржа від’ємна, це не є підставою для відхилення пропозиції, оскільки пропозиція до аукціону не є від’ємною, що повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вищенаведене також неодноразово підтверджено рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
№ 338-р/пк-пз від 10.01.2022, UA-2021-12-02-004393-c;
№ 339-р/пк-пз від 10.01.2022, UA-2021-11-30-004173-c;
№ 4110-р/пк-пз від 03.03.2021 р., UA-2021-01-06-000277-a;
№ 8166-р/пк-пз від 16.04.2021 р., UA-2021-03-01-006537-a;
№ 21230-р/пк-пз від 17.09.2021 р., UA-2021-08-09-002982-a;
№ 8315-р/пк-пз від 19.04.2021 р., UA-2021-02-09-006423-b;
№ 8207-р/пк-пз від 16.04.2021 р., UA-2021-03-01-006537-a.
На підставі вищезазначеного, просимо надати відповідь на дану вимогу та скасувати незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК».
В іншому випадку ми обов’язково звернемось до суду із відповідним позовом чи до Державної аудиторської служби України із відповідною заявою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для вжиття необхідних заходів та притягнення до відповідальності посадових осіб замовника.
До уваги Замовника – повідомлення ДАСУ від 26.07.2022 р.: «Незаконні дії замовників які використовують воєнний стан країни… та сподіваються придбати, зокрема із застосуванням непрозорих процедур, ті чи ті товари, роботи чи послуги у «потрібних» учасників-переможців на вигідніших для себе умовах, є зоною особливого ризику. Такі закупівлі обов’язково дослідять фахівці під час контрольних заходів із наданням відповідних висновків. Держаудитслужба має достатній професійний і правовий ресурс задля надання відповідної оцінки законності дій замовників і обов’язково залучатиме до цього правоохоронні органи для відповідного реагування.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ ООЕК 05-10-22 спрощ.pdf 05.10.2022 14:50
- рішення від 03.03.2021_4110 відємна маржа не підл відх.pdf 05.10.2022 14:50
- Рішення від 10.01.2022 _ 339 ООЕК відємна маржа.pdf 05.10.2022 14:50
- рішення від 10.01.2022 _ 338 ООЕК відємна маржа.pdf 05.10.2022 14:50
- рішення від 16.04.2021 _8166 відємна маржа - не підл. відхиленню.pdf 05.10.2022 14:50
- Рішення від 16.04.2021 _ 8207 відємна маржа не є підст відх..pdf 05.10.2022 14:50
- рішення від 19.04.2021 _8315 відємна маржа не є підс відх.pdf 05.10.2022 14:50
- рішення від 17.09.2021 _ 21230 - відємна маржа не підлягає відх..pdf 05.10.2022 14:50
Дата подачі:
05.10.2022 14:50
Вирішення:
Шановний Учасник, стосовно вашої вимоги про усунення порушення до закупівлі UA-2022-09-19-007043-a. керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову аргументацію, щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Замовником під час оголошення закупівлі електричної енергії, було встановлено вимогу згідно п.10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) ціни пропозиції учасниками, Замовник за для захисту свого об’єму споживання електричної енергії застосовує розрахунок ціни пропозиції, в якому величина маржі Учасника не може бути величиною від’ємною, в тому числі за результатами аукціону», а саме застосовано розрахунок ціни пропозиції учасника. Яким замовник користується під час проведення розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Також ,ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмету закупівлі та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі ( стаття 14 , частина 7 ).
ТОВ «ООЕК» , як учасник даної закупівлі в даний період ( період уточнення) не скористався своїм правом згідно ч.7 ст 14. ЗУ «Про публічні закупівлі» . А отже, це розцінюється, як погодження з усіма умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
На підтвердження того, що ТОВ «ООЕК» погоджується з усіма умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надає у складі своєї пропозиції гарантійний лист щодо маржі ( 26.09.2022 № 3/26/09-1-ГЛМ). В даному листі вказано, що ТОВ «ООЕК» гарантує, що маржа, у тому числі маржа за результатами аукціону не буде величиною від'ємною.
При цьому під час аукціону ТОВ «ООЕК» не дотримується вимог викладених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
З вище наведеного, вбачається , що ТОВ «ООЕК» вводить в оману Замовника, з одного боку гарантуючи дотримуватися вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з іншого грубо порушуючи їх.
З повагою,
КНП «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» ООР»
Статус вимоги:
Відхилено